Maak je niet druk Marloes. Er zijn nog ongeveer 80 mensen die niet gezegd hebben wat ze aandoen en als jij je lekker voelt in een jurkje moet je dat gewoon doen. Het gaat er niet om wat je aan hebt, als je je maar prettig en op je gemak voelt....lelie schreef:Zo te lezen ben ik de enige die een jurkje aandoet![]()
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik maak me er ook niet druk om 
Maar je benoemt precies wel HET vrouwenprobleem toch Marjan, uren voor de kast en de spiegel, aan en uit en weer aan......... ik ga maar eens verder met het verslag 
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Sorry, hier nog iemand die geen jurk aan doet.

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan inmiddels ook in pyama komen want wij blijven OOK slapen. 
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ah, hoeft je man niet te werken, Thuul?
Gezellig!
Gezellig!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Gezellig Thuul, houden we een pyama party
Marjon
Marjon
ja gezellig, brengen we die hormonen van ons in de war 
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de suggesties ivm de route. Maar waar het mij vooral om gaat: als we aan Eindhoven komen, dan staan daar allemaal borden, soms gaat het zo snel, en dan twijfel ik altijd wat (welke richting) we moeten volgen. Soms lukt het van de eerste keer, en dan de volgende keer denk ik "doen we gewoon weer terug zo", en dan merk je plots dat je op een totaal foute autostrade terechtgekomen bent, en kan je weer omkeren (en dan zie ik plots die richting die ik uit moet WEL aangegeven staan...).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik wil iedereen een ongelofelijk leuke avond (en alles wat er na komt en wat ''afterparty'' heet) toewensen morgen! Ik zelf kom niet. De reden ervan is dat ik niet wist of er ook mensen van mijn leeftijd (17) zouden komen en dat misschien wat ongemakkelijk zou kunnen zijn. Ik heb ondertussen al twee mensen gesproken van dezelfde leeftijdscategorie en zij hadden min of meer dezelfde gedachte. We zitten er over na te denken om naar de volgende meeting (die komt er toch hopelijk wel hè?) te komen met zijn drieën/vieren. En zo niet, dan kom ik de volgende keer toch maar alleen
Ik kijk uit naar de foto's (groepsfoto?)!
Veel plezier morgen!
Ik kijk uit naar de foto's (groepsfoto?)!
Veel plezier morgen!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Ik lees hier vanalles over fotoboeken enzo
Mag je ook een ouderwetse album met ingeplakte foto's meebrengen
Wel die van 2008, die van 2009 is nog niet klaar.
Mag je ook een ouderwetse album met ingeplakte foto's meebrengen
Wel die van 2008, die van 2009 is nog niet klaar.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Hoi Kastelke, ik kan me de verwarring best voorstellen.
Ik kom zelf vaker langs het punt, maar ik ben zelf ook vaak genoeg fout gegaan.
Ondertussen is de randweg een heel eind af, en dat maakt het allemaal gemakkelijker. Als je de randweg nadert, heb je de rechterbanen richting Venlo/Maastricht, linkerbanen gaan Veldhoven/Tilburg/Den Bosch.
Zorg dus dat je op de linkerbanen zit. Ga op de uiterst linkerbaan rijden, dat maakt de kans op fouten verder in het traject kleiner.
De randweg is namelijk opgebouwd uit 2 ringen. Binnenring voor 'doorgaand' verkeer en buitenring voor 'lokaal' verkeer. Op de binnenring (waar je dus op uitkomt als je uiterst links aanhoudt) heb je niet de afslagen om Eindhoven in te gaan.
Hierna is je volgende punt van aandacht de splitsing van snelweg met linksaf Tilburg en rechtsaf Den Bosch / Nijmegen. (dit is ook de eerst mogelijke linksaf/rechtsaf optie op die binnenring.)
Na dit punt houd je Amsterdam/Den bosch aan (rechterbanen) om Eindhoven achter je te laten.
Als je toch op de buitenring uitkomt ipv de binnenring, heb je iets meer afslagen waarbij je op de borden moet letten, maar is het niet moeilijker dan dat. Je komt langs dezelfde punten.
Succes en tot morgen.
Ik kom zelf vaker langs het punt, maar ik ben zelf ook vaak genoeg fout gegaan.
Ondertussen is de randweg een heel eind af, en dat maakt het allemaal gemakkelijker. Als je de randweg nadert, heb je de rechterbanen richting Venlo/Maastricht, linkerbanen gaan Veldhoven/Tilburg/Den Bosch.
Zorg dus dat je op de linkerbanen zit. Ga op de uiterst linkerbaan rijden, dat maakt de kans op fouten verder in het traject kleiner.
De randweg is namelijk opgebouwd uit 2 ringen. Binnenring voor 'doorgaand' verkeer en buitenring voor 'lokaal' verkeer. Op de binnenring (waar je dus op uitkomt als je uiterst links aanhoudt) heb je niet de afslagen om Eindhoven in te gaan.
Hierna is je volgende punt van aandacht de splitsing van snelweg met linksaf Tilburg en rechtsaf Den Bosch / Nijmegen. (dit is ook de eerst mogelijke linksaf/rechtsaf optie op die binnenring.)
Na dit punt houd je Amsterdam/Den bosch aan (rechterbanen) om Eindhoven achter je te laten.
Als je toch op de buitenring uitkomt ipv de binnenring, heb je iets meer afslagen waarbij je op de borden moet letten, maar is het niet moeilijker dan dat. Je komt langs dezelfde punten.
Succes en tot morgen.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze zoon zit in het 5de middelbaar... Die zou wel een gesprek met je aangaan. Maar ja, volgende keer hopen wij er niet meer bij te zijn.Grandu schreef:De reden ervan is dat ik niet wist of er ook mensen van mijn leeftijd (17) zouden komen en dat misschien wat ongemakkelijk zou kunnen zijn.
Elke
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Leeftijd maakt niet zoveel uit hoor. Ik ben nog maar 29, maar gedraag me er nog lang niet naar.Grandu schreef:De reden ervan is dat ik niet wist of er ook mensen van mijn leeftijd (17) zouden komen en dat misschien wat ongemakkelijk zou kunnen zijn.
Groetjes René
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hij gaat mee morgen?kastelke schreef:Onze zoon zit in het 5de middelbaar... Die zou wel een gesprek met je aangaan. Maar ja, volgende keer hopen wij er niet meer bij te zijn.Grandu schreef:...
---Mark Twain
---Mark Twain
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor!
Elke
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmm.. had ik eerder moeten weten 
---Mark Twain
---Mark Twain
Breng maar lekker mee Bart die lekker ouderwetse, zijn er in elk geval twee!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het zou best kunnen dat het in het begin nog wat frisjes is. Vorige week toen wij de laatste zaken doorspraken bij American Roadhouse, hadden ze de heater aan in de zaal waar wij zitten. Verwacht dat het met 90 man gauw op temperatuur zal zijn en zeker als ook de barbeque aan gaat.Iris_1982 schreef:Weet iemand van voorgaande meetings of het snel warm of koud is in dat American Road House?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ja, ook jammer dat wij 'dat probleem' niet eerder wisten.Grandu schreef:Hmm.. had ik eerder moeten weten
De meeting is voor alle forumleden, jong of oud. Een puntje om volgend jaar rekening mee te houden.
Roland