Haha ja die sokken staan enig, he?kastelke schreef:Mag ik met aandrang vragen om dan die sokken uit te doen?
En Marjan, dan plaats je de badge bij Rene maar "onder de gordel".
Haha ja die sokken staan enig, he?kastelke schreef:Mag ik met aandrang vragen om dan die sokken uit te doen?
En Marjan, dan plaats je de badge bij Rene maar "onder de gordel".

Maar wij komen niet uit Antwerpen.nieuwenoord schreef:De kortste route is via de A16 - A27 - A59 - A2
Ik ken wel een binnendoor-route via Vessem, Wintelre en Oirschot naar Best, maar dat is niet bepaald een snelle route. Het is toch weekend, dus ik zou gewoon via Eindhoven rijden als ik jullie was.kastelke schreef:wie oh wie kan mij helpen en eens deftig uitleggen, komende van Antwerpen/Turnhout op de E34 richting Eindhoven, wat we moeten doen en volgen om asap in Zaltbommel terecht te komen?
wij zijn ander halve week geleden via de ring van Eindhoven van Amsterdam naar het zuiden gereden vv. De ring Eindhoven is nagenoeg klaar.kastelke schreef:HELP!!! maar nergens staat daar duidelijk aangegeven welke weg wij dan moeten volgen, en de gps is daar helemaal van slag.
Ik heb mijn fotoboeken bij de Hema af laten drukken, maar ik weet niet of ik ze mee durf te nemen. Als ik fotoboeken van anderen zie, zie ik allemaal prachtige foto's, bij ons lijkt het meer een boek met "vakantiekiekjes".Jasmino schreef:Ik heb nog even een vraagje: ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar al die verschillende merken fotoboeken. Ik hoop dat jullie die ook allemaal meenemen
Neem gerust je fotoboeken mee. Ik ben altijd nieuwsgierig om iedereen op zijn of haar manier het fotoboek samenstelt.butterfly schreef:Ik heb mijn fotoboeken bij de Hema af laten drukken, maar ik weet niet of ik ze mee durf te nemen. Als ik fotoboeken van anderen zie, zie ik allemaal prachtige foto's, bij ons lijkt het meer een boek met "vakantiekiekjes".
Nee hoor ik doe ook een rokje/jurkje aanlelie schreef:Zo te lezen ben ik de enige die een jurkje aandoet(wel met vest, want de vorige keer in Zaltbommel had ik het op het eind van de avond behoorlijk koud, maar dat kan aan mij liggen).