Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk hotel op Oahu raden jullie aan ?

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
ivy84
Amerikafan

Welk hotel op Oahu raden jullie aan ?

Bericht door ivy84 »

Wij zoeken een hotel voor 6 nachten op Oahu :P

Heeft iemand nog leuke ervaringen gehad met bepaalde hotels, alle tips zijn welkom !!!

Groetjes Ivy84
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Welk hotel op Oahu raden jullie aan ?

Bericht door gleuknie »

Ik weet in ieder geval welk hotel ik af kan raden: Aqua Aloha Surf. Toevallig heb ik hierover net verteld in het topic van Mr. McDuc. Gaan jullie niet nog naar een ander eiland? Wij zijn ook nog naar Big Island geweest en dat heeft 10x meer indruk op ons gemaakt dan Oahu.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Kijk eens op http://www.homeaway.com voor een mooi appartementje!
Wij hebben via deze site geboekt in Haleiwa, aan de North Shore van Oahu...
SCHITTEREND !!!
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
ivy84
Amerikafan

Bericht door ivy84 »

@ Gleuknie, we hadden eerst 4 volle dagen en nu 5 volle dagen, maar denk dat we te weinig tijd hebben om nog een ander eiland te bezoeken, dit wordt onze afsuiter van de vakantie en willen gewoon lekker op het strand liggen, surfen, shoppen en stappen en ik weet idd dat de andere eilanden mooier zijn kwa natuur maar ben ervan overtuigd dat oahu ook veel te bieden heeft ....

@ Assy, thnx voor die website, heb al een paar super mooie appartementen gezien, wij willen in waikiki verblijven dus ga die site even af speuren voor wat leuks !!!
Enasni
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Enasni »

Wij zijn afgelopen september 6 dagen op Oahu geweest en hebben daar in het Aqua Palms hotel overnacht. Uitstekend hotel, behoorlijke kamers, vriendelijk personeel en ook een prima locatie (en goeie bedden!). 2 keer vallen en je bent op het strand, aan de overkant van de straat is het Hilton met het bijbehorende Hawaiian village (incl. eetgelegenheden en winkels) en op 5 minuten wandelen ligt het Ala Moana shopping center. Het hotel ligt weliswaar niet in Waikiki, maar met een goeie wandeling van 10 minuten ben je daar zo. Voordeel hiervan vond ik persoonlijk dat het net even wat rustiger ligt dan in Waikiki.

Succes!
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Nancyke
Amerika-ontdekker

Bericht door Nancyke »

Oei. Wat vonden jullie slecht aan Aqua Aloha Surf. Ik heb dit hotel nl. net geboekt. :o
gleuknie schreef:Ik weet in ieder geval welk hotel ik af kan raden: Aqua Aloha Surf. Toevallig heb ik hierover net verteld in het topic van Mr. McDuc. Gaan jullie niet nog naar een ander eiland? Wij zijn ook nog naar Big Island geweest en dat heeft 10x meer indruk op ons gemaakt dan Oahu.
:)
Mr. McDuc
Amerika-ontdekker

Bericht door Mr. McDuc »

Ik kan ook niet meepraten over alle hotels, gezien ik er maar 1 gezien heb ;)
Maar het Aqua Palms is zeker aan te raden in ieder geval.

Parkeren vond ik wel duur... 20 Dollar per dag, maar aan de andere kant, ik heb ook geen pogingen gedaan om ergens anders te parkeren.
Mogelijkheden tot eten zijn er trouwens ook niet echt, alhoewel je een mooie korting krijgt op de straathoek, op vertoon van je kamerpas.

Wel brandschoon en op de kamer is alles te vinden wat je nodig hebt
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Nancyke schreef:Oei. Wat vonden jullie slecht aan Aqua Aloha Surf. Ik heb dit hotel nl. net geboekt. :o
Dit typte ik in de topic van Mr. McDuc over het Aqua Aloha Surf Hotel. Dat was ook al een antwoord aan jou zie ik nu haha:

Wij hadden daar onze slechtste hotel van de vakantie. Haren op bed, in de handdoeken en in de douche. De gordijnen sloten niet goed en 3 van de 4 kussens waren vies. Echt ranzig. Parkeren bij Aqua Aloha kost 20 dollar per dag.

Ik neem aan dat je nog wel kunt annuleren? Ik lees al 2 positieve reacties over Aqua Palms.
Nummer 1 op Tripadvisor is: Best Western Coconut Waikiki
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
fotobieck
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door fotobieck »

wij hebben destijds (dec 07) vier nachten in het New Otani Kaimana gezeten (net voorbij het War Memorial) met uitzicht op Diamond Head. Zeer goed bevallen, nette kamer, goede bediening, heerlijk eten (bijna OP het strand).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer