Wij rijden tegen valavond op 24 juli 2010 (jammergenoeg een zaterdag) Las Vegas voor de eerste keer binnen!
We zullen er 1 nachtje blijven (wie weet welke verslaving we opdoen voor 'de volgende keer') en ons budget is zo'n 135 euro.
Een keer lekker luxe gaan lijkt ons wel wat, maar daar moeten we dus goede promo's voor afwachten op de vermelde sites.
Maar voor eind juli is het nu waarschijnlijk nog te vroeg? Ik zou vanaf begin mei moeten gaan uitkijken voor m'n nachtje Vegas, toch?
The Mirage is m'n keus 1 (nu ja, eigenlijk the Wynn, maar dat lukt toch nooit tenzij met priceline/hotwire ofzo?), Planet Hollywood, Flamingo, ...
Een reisboek uit 2006 zegt me dat The Golden Nugget (maar dat is downtown) in de weekends heel goedkoop is. Huh, hoezo, iemand ervaring met dit geupdate hotel? En ik las hier dat juli voor Las Vegas het laagseizoen is?? Dat zou mooi uitkomen natuurlijk
Het 'beste' dat ik nu vind voor die nacht is The Mirage voor zo'n 160 dollar, met 30 dollar buffet erbij, en twee tickets voor die siegfried/dolphin show/ingang.
Is dat goed?