Eindelijk weer aan het plannen geslagen! Heb mezelf een mooi netbookje gekocht, nu kan ik makkelijk op de bank gaan plannen en kunnen we straks tijdens de vakantie mooi de foto's opslaan, bekijken en verslagen bijhouden. Leuk ding
Ok, ik zit nog ff met de route vanaf Jackson (Grand Teton). We moeten uiteindelijk weer uitkomen bij Denver.
Ik moet en zal Monument Valley gezien hebben

Ik zat eerst te kijken om een tussenstop te doen in Durango en dan het trein uitstapje te doen, las echter dat deze trein om 9uur 'smorgens vertrekt, dus dat gaan we niet halen. Deze opties heb ik nu (een schatting van Google tijden)
Jackson - Bryce (9 uur)
Bryce - Monument Valley (5.30 uur)
Monument Valley - Moab (3 uur)
Moab
Moab
Moab - Denver (6 uur)
Of
Jackson - Moab (9.45 uur)
Moab
Moab
Moab - Monument Valley (3 uur)
Monument Valley - ??? (sand dunes?) (7 uur)
??? - Denver (4 uur)
En nog een advies vraagje.. we komen om half negen 's avonds aan in Denver en ik wilde gewoon dichtbij slapen in bijvoorbeeld de DaysInn.
Wat is handig, de auto al ophalen en daarmee rijden.. of een taxi naar hotel en volgende dag shuttle naar vliegveld?
Ook voor de terugweg wilde ik daar slapen, we vliegen dan de volgende dag om 11.15 weg. De dag ervoor wegbrengen of de dag van vertrek?
Ik weet niet hoe makkelijk je kan navigeren (shuttle, bus, taxi) van en naar het vliegveld?