Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welk hotel bij hotel LAX?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ploon
Amerika-ontdekker
Contacteer:

welk hotel bij hotel LAX?

Bericht door ploon »

aangezien mijn retour vlucht op een maandag ochtend al om 8 uur vertrekt leek het me wel handig om de avond er voor aan hotel vlak bij LAX te pakken.
om wat tijd te besparen ben ik van plan om de auto zondag avond al bij alamo af te geven.

er zit een Super8 hotel op een 0,5 mile van alamo. dus dat kan ik terug wel lopen of is het daar 's avonds niet aan te raden om daar te lopen?

de andere hotels (radisson en zo) zitten een stukje verder. gaan er ook shuttles naar de hotels, of moet je dan eerst naar het vliegveld??

hoe zit het met het lawaai van het vliegveld? zit je dan beter in een wat duurder hotel of is de super8 ook goed te doen?
Pim van Loon
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: welk hotel bij hotel LAX?

Bericht door Pete.Z »

In 2004 of 2005 hebben wij daar hetzelfde gedaan, auto terug bij Alamo en daarna naar de Super 8 gewandeld, waar we wel van te voren de koffers al afgegeven hadden.
Lopen is prima te doen, je hebt daar een trottoir langs wat woonblokken, wel wat aftands, maar ik kreeg toen niet de indruk dat we in gevaar waren.
(misschien zagen we er na 14 dagen zuid-west en stof ook wel te aftands uit voor straatrovers, dat zou kunnen) :mrgreen:

Hotel zelf beviel ons best, geen last gehad van herrie, lekker zwembad en fijne kamers.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ik kan je aanraden om het hotel te pricelinen. In het LAX gebied vallen echt koopjes te behalen.

Vorig jaar hebben wij voor 60 dollar per kamer (ex. tax) in het Westin LAX geslapen, parallel aan de landingsbaan. Van lawaai geen last gehad. Mooi, luxe hotel, heerlijke bedden om in uit te rusten na je reis. Maar eigenlijk zijn alle ****hotels daar prima volgens mij.

Onlangs heb ik weer in LAX een hotle gepricelined voor kenissen van ons. Voor 65 dollar per nacht in het Renaissance airport hotel, nog beter dan het westin schijnt het.
Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ja, ik zou je ook zeker aanraden om priceline te gebruiken. Wij slapen in mei voor iets meer dan $50 in het Crowne Plaza, met gratis shuttle naar het vliegveld. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en dat is super goed bevallen! :)
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

om wat tijd te besparen ben ik van plan om de auto zondag avond al bij alamo af te geven.
het inleveren van rental cars gaat bijzonder vlug, kan ook maandagmorgen gebeuren en dan heb je geen tijdverlies ( auto-inleveren, van motel veranderen) tijdens de allerlaatste vakantiedag

Jacques
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Maar je kan, bij inleveren in de avond, wel wat langer op bed blijven, s'ochtends, voor mij altijd een groot voordeel.
ploon
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door ploon »

jta schreef:het inleveren van rental cars gaat bijzonder vlug, kan ook maandagmorgen gebeuren en dan heb je geen tijdverlies ( auto-inleveren, van motel veranderen) tijdens de allerlaatste vakantiedag
er gaat een shuttle van alamo naar het vliegveld? en op wat voor tijden rijdt die dan?
ik kon er op de site van alamo maar weinig info vinden over dat soort zaken.
Pim van Loon
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Shuttles rijden af en aan, niet op vaste tijden. Je hoeft in principe nooit langer dan enkele minuten te wachten.

Ik zou ook de auto de avond van te voren inleveren. 's Ochtends stap je dan in de shuttlebus van het hotel en word je voor de terminal van je maatschappij gedropt. Zo doe ik het zelf nl. ook als ik vanaf LAX terugvlieg en een vroege vlucht heb. Komende reis is dat bij mij ook zo en lever ik 'm de avond van te voren in. Scheelt ook een dag huur omdat ik 'm in de namiddag ophaal en dus ook in de namiddag inlever. :)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Hmm ik ben het niet helemaal met jullie eens :wink: . Het ligt er maar aan waar je zit. Wij verbleven the night before in Beverly Hills. We vertrokken dan ook pas om 4 uur 's middags vanaf LAX. Als je vroeg vertrekt zou ik ook op een LAX airport hotel willen verblijven overigens.

Het was een half uurtje rijden vanaf daar naar LAX. Het inelveren duurde echt minder dan 10 minuten (Alamo), je komt aanrijden --> parkeert je auto in een rij --> binnen 5 minuten controleert een medewerker je auto --> je krijgt een bon en 10 meter verderop vertrekt net de shuttle :D .
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je geeft het zelf al aan, je vertrok pas om 16.00 uur 's middags. :wink:

Dan is het logisch dat je op de dag zelf de auto inlevert. Ik zou dan ook geen airporthotel nemen. Hebben wij in 2008 ook niet gedaan omdat we pas na het middaguur vertrokken. Als je vroeg vertrekt, rond 08.00 uur, dan dien je toch rond 05.30 uur op het vliegveld te zijn. Dan ben ik blij dat ik geen auto meer hoef in te leveren. En, zoals ik al aangaf, door de avond voor vertrek de auto in te leveren kan het een dag autohuur schelen (afhankelijk van het ophaaltijdstip).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik ga ook uit van een vroeg vertrek, in de middag vertrekken veranderd het hele verhaal.
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Wij zaten in het Raddisson LAX. Opzich een goed hotel, alleen onze kamer stonk naar oude sigaretten :| Ze hebben een busje als het goed is naar LAX. Wij hebben de auto gedropt bij Alamo en zijn toen met hun shuttle naar LAX gereden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer