Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat koop je in Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Hanny65
Amerikafan

Re: Wat koop je in Amerika?

Bericht door Hanny65 »

hahahahaha,

denk dat ik voor het eerst mijn motto kan waar maken.!!!!

10 stuks kleding op vakantie meenemen is zat :mrgreen:

de rest kopen we daar wel :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Hahaha, ik koop inderdaad elk jaar in de States een HUGE weekendtas bij een supermarkt of iets dergelijks (als het maar goedkoop is), om mijn gekochte spullen in te doen;)
Henrytje
Amerikafan

Bericht door Henrytje »

Baia schreef:Abercrombie en Hollister!
En natuurlijk allemaal lekkernijen die we hier niet hebben. (ik denk dan vooral aan pop-tarts :lol: )
Hoi Baia,
Ik ben blond, ik weet het. Maar wat is Abercrombie en Hollister? Ik lees dat wel vaker maar heb geen idee wat hier nu mee bedoeld wordt! :oops:
Henry
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Henrytje schreef:Maar wat is Abercrombie en Hollister? Ik lees dat wel vaker maar heb geen idee wat hier nu mee bedoeld wordt!
Dat is niet zo raar, want zo bekend zijn die merken in NL nou ook weer niet. Maar Abercrombie & Fitch is een populair kledingmerk en Hollister is dat ook.
"Keep Georgia On Your Mind"
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Bandido schreef:Dat is niet zo raar, want zo bekend zijn die merken in NL nou ook weer niet. Maar Abercrombie & Fitch is een populair kledingmerk en Hollister is dat ook.

Om het compleet te maken, Hollister is van Abercrombie & Fitch. Hollister lijkt zich nog iets meer te richten op teens die gek zijn op surf mode
Henrytje
Amerikafan

Bericht door Henrytje »

Aha, weer wat geleerd! Bedankt! :dance:
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

dizzygirl schreef:Bagels!!! zo lekker......
....Verder CD's en kleding.
Ik weet niet hoe het in de rest van Amerika zit maar in New York zijn wij niet veel cd's meer tegengekomen .In de winkels ,als ze ze al verkopen, is er een erg kleine afdeling.De grote Virgin Megastore op Time Square heeft zijn deuren gesloten en die op Union Square doet uitverkoop. Bijvoorbeeld laatste nieuwe cd van U2 gekocht met grote korting. Als je een cd koopt voel je je net of je nog uit het stenen tijdperk komt :lol: omdat iedereen er zijn muziek download
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Voor onze klanten kopen we nog weleens bij de Walmart of online bij clubs als amazon.com maar idd CD tijdperk lijkt voorbij en downloaden is makkelijker en goedkoper.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik was toevallig van de week bij Target en zag dat ze daar nog een redelijke selectie hadden en ook goed betaalbaar. Ikzelf heb al in geen jaren meer CD's gekocht en download inderdaad ook alles.
donut

Bericht door donut »

chocolate covered pretzels, van die grote dikke, op verzoek mijn broertje.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Bandido schreef:Mocht je geen tijd hebben om naar een outlet te gaan, dan kun je ook eens kijken bij een Filene's Basement of een Ross Dress For Less. Die zijn meestal in of bij een gewone mall. Daar verkopen ze ook veel duurdere merken voor weinig geld. Ik koop er zelf altijd veel van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger. Denk bv ook eens aan nette overhemden, zijn er echt spotgoedkoop.
Ross Dress For Less :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Prachtige winkel! Wij hebben er ook 1 gevonden in Pearl City, Oahu, Hawaii. Een Nike-trui gekocht voor 8 dollar. Nike shirtjes voor 8 dollar per stuk en een net pak gekocht + blouse voor ongeveer 60 dollar. Tijdens onze volgende reis hoop ik er weer 1 te vinden! Ik ben niet echt van het winkelen, maar voor die prijzen sla ik graag kleding in. :mrgreen:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bandido schreef:Ikzelf heb al in geen jaren meer CD's gekocht en download inderdaad ook alles.
Legaal en betaald, hoop ik dan toch wel, hè, en niet illegaal via LimeWire of iets dergelijks? :wink: :lol:

Of maak je een lijstje van wat je wilt hebben en download je het snel wanneer je weer eens in Nederland bent, omdat het daar wel is toegestaan? :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Vnix
Amerika-ontdekker

Bericht door Vnix »

De stores van Eddie Bauer staan altijd op het programma.

http://www.eddiebauer.com/home.jsp

Met name de strijkvrije (wrinkle-resistant) shirts zijn prima.

http://www.eddiebauer.com/EB/Men/Wrinkl ... /index.cat

Afbeelding
Afbeelding
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Heel veel kleding.
Vooral Dkny, Calvin Klein,Guess,Tommy Hillfiger.
Vorig jaar een schitterende winterjas voor mijn dochter gekocht van Foxy voor maar 10 dollar.
Laptop en tas.
Nike schoenen en Uggs.
En nog veel meer...
Heb een extra koffer en grote reistas moeten kopen.
Jammer dat er dit jaar maar 1 koffer per persoon mee mag.
Dit jaar ook eens kijken voor make up moet ook veel goedkoper zijn.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Je kan natuurlijk altijd nog betalen voor die tweede koffer.. als je met die $50 erbij nog steeds goedkoper uit bent dan in NL is kan het het best waard zijn ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Vnix schreef:De stores van Eddie Bauer staan altijd op het programma.
Bij mij ook altijd. Kan er altijd goed slagen voor kleding. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

chocolate covered pretzels
en ander lekkere dingen ...
Het lijkt me zalig om van ginder (in ons geval dan NY) lekkers te kopen dat je hier niet hebt. Maar hoe doe je dit dan om terug te komen? Alles gewoon de valies in (of handbagage zodat je in het vliegtuig eventueel nog kunt smullen) en geef je dit dan aan hier aan de douane of hoeft dit niet aangegeven te worden?? (zoals bij Australie Border controle.. op tv) :oops:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Arlette schreef:Maar hoe doe je dit dan om terug te komen? Alles gewoon de valies in (of handbagage zodat je in het vliegtuig eventueel nog kunt smullen) en geef je dit dan aan hier aan de douane of hoeft dit niet aangegeven te worden?? (zoals bij Australie Border controle.. op tv) :oops:
Je kunt het zowel in je koffer of handbagage doen, wat je zelf wilt. Alleen vloeistoffen kunnen dus niet in de handbagage. Je hoeft het in principe niet aan te geven, maar wel als het vleeswaren of iets dergelijks zijn. Wees in het algemeen gewoon voorzichtig met verse producten, al zul je die waarschijnlijk toch niet zo snel meenemen op een vlucht van 10 uur. :wink:
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Dat belooft dan :lol: ik werk hier namelijk in België bij een chocoladeproducent dus ik kan in NY eens kijken wat de concurrentie doet :mrgreen: of stalen meebrengen om hier na te maken :lol: als ze al niet op gegeten zijn vooraleer we de grond raken :evil:
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik koop vooral merkkleding......
Maar ook altijd deep of woods (anti muggenspul en servetten) Ongeloofelijk goed spul, je ziet de muggen op een meter afstand omkeren.....
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer