Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Er komen af en toe nog vragen binnen of men zich nog aan kan melden voor de komende AA-meeting op 30 januari a.s.
Voor de duidelijkheid:
Dat kan inderdaad! Je kunt je nog steeds aanmelden voor deze Alles Amerika Meeting en wel tot 20 januari a.s. Dus gewoon doen! "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", zullen we maar zeggen. Het is middels ervaringen met vorige AA-meetings erg leuk en gezellig gebleken mensen waar je al een tijdje mee communiceert via het forum en min of meer kent, ook eens persoonlijk te ontmoeten en mee van gedachten te wisselen over Amerika.
Je kunt t/m 17 januari ook nog steeds je stem uitbrengen op de Alles Amerika Fotowedstrijd! Je hebt dus nog een week om te stemmen. Niet vergeten!
Voor de duidelijkheid:
Dat kan inderdaad! Je kunt je nog steeds aanmelden voor deze Alles Amerika Meeting en wel tot 20 januari a.s. Dus gewoon doen! "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", zullen we maar zeggen. Het is middels ervaringen met vorige AA-meetings erg leuk en gezellig gebleken mensen waar je al een tijdje mee communiceert via het forum en min of meer kent, ook eens persoonlijk te ontmoeten en mee van gedachten te wisselen over Amerika.
Je kunt t/m 17 januari ook nog steeds je stem uitbrengen op de Alles Amerika Fotowedstrijd! Je hebt dus nog een week om te stemmen. Niet vergeten!
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er moet me nog wel iets van het hart rondom de organisatie van deze meeting, namelijk een groot compliment voor het organisatieteam!
De manier waarop jullie het aanpakken en hoe jullie communiceren vind ik echt heel professioneel! Alle vragen worden serieus opgepakt en beantwoord, jullie zitten qua communicatie erbovenop, er wordt duidelijk onder elkaar goed afgestemd en ik zie een eensluidend gezicht naar de rest van het forum. De fotowedstrijd is ook echt super! De presentatie van de foto's, het stemformulier, dat alle leden mogen stemmen: ik vind het een grote pluim waard! Jullie hebben het ons heel gemakkelijk gemaakt het met lijstje van hotels, en daarna zelfs nog een groepskorting geregeld. Geweldig hoor!
De manier waarop jullie het aanpakken en hoe jullie communiceren vind ik echt heel professioneel! Alle vragen worden serieus opgepakt en beantwoord, jullie zitten qua communicatie erbovenop, er wordt duidelijk onder elkaar goed afgestemd en ik zie een eensluidend gezicht naar de rest van het forum. De fotowedstrijd is ook echt super! De presentatie van de foto's, het stemformulier, dat alle leden mogen stemmen: ik vind het een grote pluim waard! Jullie hebben het ons heel gemakkelijk gemaakt het met lijstje van hotels, en daarna zelfs nog een groepskorting geregeld. Geweldig hoor!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dat mag inderdaad eens gezegd worden ! Top organisatie en mensen 
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook namens mij de complimenten voor het OT! Tot nu toe vind ik alles perfect geregeld!
Mooi gezegd .. hier sluit ik me helemaal bij aan!Jasmino schreef:De manier waarop jullie het aanpakken en hoe jullie communiceren vind ik echt heel professioneel! Alle vragen worden serieus opgepakt en beantwoord, jullie zitten qua communicatie erbovenop, er wordt duidelijk onder elkaar goed afgestemd en ik zie een eensluidend gezicht naar de rest van het forum.
Sandy
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Hi OT,
Wij willen ook slapen in Hotel Zaltbommel. Is de optie kamer nog beschikbaar?
Op de site van het hotel hebben ze nog beschikbaarheid, maar dan voor 79 euro.
Als we via het hotel reserveren krijgen we deze korting van € 10 dan ook?
We hopen snel van jullie te horen, zodat we zeker zijn van ons slaapplekje.
We horen wel hoe wij dit moeten reserveren/betalen.
groetjes
Daan en Jeannine
Wij willen ook slapen in Hotel Zaltbommel. Is de optie kamer nog beschikbaar?
Op de site van het hotel hebben ze nog beschikbaarheid, maar dan voor 79 euro.
Als we via het hotel reserveren krijgen we deze korting van € 10 dan ook?
We hopen snel van jullie te horen, zodat we zeker zijn van ons slaapplekje.
We horen wel hoe wij dit moeten reserveren/betalen.
groetjes
Daan en Jeannine
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daan en Jeannine,
Wij hebben gisteren gewoon even gebeld met het Regardz hotel en aangegeven dat we gebruik willen maken van de Alles Amerika korting. Dat was geen probleem, we betalen nu dus €69 voor een luxe kamer.
Wij hebben gisteren gewoon even gebeld met het Regardz hotel en aangegeven dat we gebruik willen maken van de Alles Amerika korting. Dat was geen probleem, we betalen nu dus €69 voor een luxe kamer.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Zoals Marjol aangeeft, even bellen met het hotel en aangeven dat je naar de Alles Amerika meeting gaat. Dan kunnen ze de korting geven.
Laat je even weten of het gelukt is?
Momenteel blijken er weer kamers beschikbaar te komen bij het Regard hotel. Mochten er nog meer mensen willen blijven slapen dan is het nu je kans.
Roland
Laat je even weten of het gelukt is?
Momenteel blijken er weer kamers beschikbaar te komen bij het Regard hotel. Mochten er nog meer mensen willen blijven slapen dan is het nu je kans.
Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik wil toch ook wel heel graag naar de meeting
De heenweg is voor mij geen probleem, maar 's nachts in mijn eentje met de trein naar Deventer lijkt me niet zo'n prettig idee.
Zijn er ook meetinggangers die wat meer in het noorden wonen, zodat ik de terugweg mee kan rijden?
Of is er misschien iemand die het leuk/handig/praktisch vindt om een kamer met mij te delen? Ik zie op de site dat er twee 1-persoonsbedden op de kamer staan.
Wel een vrouw uiteraard. Dan kunnen we ook naar de afterparty in het hotel
Ik hoop op reacties. Mag wel via pb.
Groetjes van Marloes
De heenweg is voor mij geen probleem, maar 's nachts in mijn eentje met de trein naar Deventer lijkt me niet zo'n prettig idee.
Zijn er ook meetinggangers die wat meer in het noorden wonen, zodat ik de terugweg mee kan rijden?
Of is er misschien iemand die het leuk/handig/praktisch vindt om een kamer met mij te delen? Ik zie op de site dat er twee 1-persoonsbedden op de kamer staan.
Wel een vrouw uiteraard. Dan kunnen we ook naar de afterparty in het hotel
Ik hoop op reacties. Mag wel via pb.
Groetjes van Marloes
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
We hebben maar ff via Internet geboekt, dan weten we zeker dat we een bedje hebben.
Tot 30 januari!!!!!!!!!
groetjes
Daan en Jeannine
Tot 30 januari!!!!!!!!!
groetjes
Daan en Jeannine
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Kregen de bevestiging van de Internetboeking binnen en hebben daarna
nog even hotel gebeld. Situatie uitgelegd en toch de 10 euro korting gekregen! Keurige service!!
groetjes
Daan en Jeannine
nog even hotel gebeld. Situatie uitgelegd en toch de 10 euro korting gekregen! Keurige service!!
groetjes
Daan en Jeannine
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd, dat is keurig geregeld!
En welkom bij de "afterpartyclub".......
En welkom bij de "afterpartyclub".......
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
Het is gelukt, Anjo (Kangie) en ik delen een kamer
Dus hierbij wil ik me aanmelden
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
lelie schreef:Het is gelukt, Anjo (Kangie) en ik delen een kamer![]()
Leuk Marloes dat je wel naar de meeting komt en samen met Anjo een kamer kunt delen.
Je moet je echter wel opnieuw aanmelden via het aanmeldformulier. De link naar de info over de meeting vind je in mijn onderschrift.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Vanuit een zonnig en warm Californie ( het is hier heerlijk in de winter!) even een berichtje dat ik het heel leuk vind om samen met Marloes te gaan.
Ik verheug me op de meeting.
Groetjes!
Ik verheug me op de meeting.
Groetjes!
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Ben eigenlijk wel benieuwd?
Hoe gaat de " afterparty club " van het hotel naar A Roadhouse v.v.
groetjes Daan en Jeannine
p.s. Marjan waar haal jij je smilies vandaan. Zie jouw bierbroedertjes niet bij ons aanbod staan
Hoe gaat de " afterparty club " van het hotel naar A Roadhouse v.v.
groetjes Daan en Jeannine
p.s. Marjan waar haal jij je smilies vandaan. Zie jouw bierbroedertjes niet bij ons aanbod staan
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe we naar het hotel gaan, moeten we maar ter plekke bekijken. De afstand is maar een paar honderd meter en in principe ook te lopen. Wellicht zijn er ook een aantal mensen die Bob willen zijn en anders kunnen we per groep ook een taxi nemen.
Na de forum update zijn de smilies verdwenen. Er is hier al het e.e.a. over geschreven, kijk hier ook maar eens.
Marjan
Na de forum update zijn de smilies verdwenen. Er is hier al het e.e.a. over geschreven, kijk hier ook maar eens.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Goed van Jacqueline om het even onder de aandacht te brengen.
Ook namens mij alle complimenten. Dit wordt mijn eerste meeting en ik zie er echt al naar uit.
De organisatie is super! Ik weet zeker dat de 30ste januari ook een superdag wordt.

Ook namens mij alle complimenten. Dit wordt mijn eerste meeting en ik zie er echt al naar uit.
De organisatie is super! Ik weet zeker dat de 30ste januari ook een superdag wordt.
Dat is voor de vele hike-liefhebbers vast geen probleem haha. Als je Amerika gewend bent, is het vlakke Nederland een eitje.hekkie schreef:Hoe we naar het hotel gaan, moeten we maar ter plekke bekijken. De afstand is maar een paar honderd meter en in principe ook te lopen.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
- lelie
- Amerika-expert
Ik zal in ieder geval rekening houden met mijn schoen/laars-keuzehekkie schreef: De afstand is maar een paar honderd meter en in principe ook te lopen.