Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

E2 visum afgewezen ..wat nu?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: E2 visum afgewezen ..wat nu?

Bericht door Knabbeltje »

Blij van je te horen Chrissie !
Goh, wat zal je blij geweest zijn na zolange ondervraging je reis verder te kunnen zetten .Veel succes ginder en tot in't kort .
Groetjes,
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Het lijkt me onwijze stress iedere keer als je de plas oversteekt. Veel plezier in ieder geval en succes met die witte envelop :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sjoerd
Amerika-ontdekker

Bericht door sjoerd »

wat een gedoe ook allemaal zeg! Ik hoop dat je het E2 nu snel in handen krijgt! Maar wat een doorzettingsvermogen hebben jullie!!

Succes en geniet van je verblijf in Florida!! Groetjes, Sjoerd
Sjoerd
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Nog iemand iets gehoord van floridariaantje ?Hebben ze uiteindelijk toestemming gekregen om hun zaak daar uit te baten ?
Ik zie dat ze hier al een tijdje niet meer is geweest .

Groetjes,
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik vrees dat hun visum tot nog toe nog steeds niet in orde gekomen is, want ze hebben zich voor het 6de jaar op rij ingeschreven voor de green card loterij.
Hopelijk brengt 2010 hun meer succes dan wat ze tot nog toe hadden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
floridariaantje
Amerika-ontdekker

Bericht door floridariaantje »

Nope , nog steeds niet in orde.. we geven het niet op maar we moeten ook realistisch blijven, dus voorlopig blijven we maar over en weer reizen en hopen op de lottery.
Alles is zo`n beetje stilgevallen nadat we alles hadden doorgestuurd naar Hans van PBBI om te laten nakijken of er iets kon gedaan worden, maar heb niets meer gehoord tot hiertoe dus...Mijns insziens zal het een hopeloze zaak geweest zijn en dat begrijp ik dan wel. Geld om een andere zaak te starten ( of over te nemen)is er gewoon niet meer, anders konden we nog een poging wagen.Op dit moment zitten we toch alweer 2 maand in Florida lekker warm (behalve snachts dan lol) Vertrek naar Belgie is wel al in zicht pffff.. Het binnenkomen in Washington ging wel heeeeel vlot ! Eindelijk eens iemand die zen job kende hehe ! Omdat er op de computer een soort van `visa alarm` komt bij de controle , werden wij per direct doorgestuurd naar de immigratie officier ..hij dus vragen wat voor een visa wij `denied` hadden gekregen en hij wist warempel wat voor soort visum het was! Ohhh zei hij...ik maak uw dossier in orde en dan kan u uw weg vervolgen , zonder al te veel vragen en zonder bagage controle waren we na 15 min. alweer op weg. Ik kon men geluk niet op hahaha! Ik houd jullie beslist op de hoogte van ons `gedoe` !
Ik hang altijd wel ergens rond op het forum ..
Iedereen trouwens een succesvol en gezond 2010 gewenst!!
Grtjes Chrissie
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Hoi Chrissie,
Dit het eerste wat ik van jullie hoor sinds begin April !! Ik heb vorige maand (even terug gekeken 17-11) nog een mailtje gestuurd maar niets. Om eerlijk te zeggen snap ik niet dat je al die tijd niet zelf iets hebt laten horen, maar goed. Jullie zijn weer in Florida, stuur me even een e-mail rechtstreeks dan zal ik nogmaals het adres en telefoonnummer van de visum advocaat geven zodat je bij hem langs kunt gaan. Dit lijkt me nu het makkelijkste en beste.
Ik wens ook iedereen op het forum het beste voor 2010 en voor degene die naar Amerika willen dat jullie wensen uit mogen komen.
Met vriendelijke groet,
Hans
trueandkeyoversea
Amerika-newbie

Bericht door trueandkeyoversea »

Hey Chrissie...
Hoe staat het ondertussen???.... Wij wensen jullie in ieder geval veel succes!
floridariaantje
Amerika-ontdekker

Bericht door floridariaantje »

Hoi hoi iedereen, we doen nog altijd mee met de DV lottery ,want een visum hebben we nog steeds niet ..Dat hebben we maar een beetje opgegeven, daar het gewoon onmogelijk werd om vanop afstand een zaak te runnen. Dus de tattoo en supplies zaak maar verkocht en verder gegaan ! We hopen nog steeds op de lottery maar ondertussen kwam er een kans om een zaak uit te baten in ons dorp, dus hebben wij die genomen! Die hebben we nu sinds juli 2010 en draait goed. Mijn man en ik hebben nog altijd onze baan aan de 'dok' , alleen ik sta op non-aktief momenteel (om de zaak uit te baten). Dit geeft ons weer wat afleiding , want ik heb vreselijke heimwee naar Florida! Dit voorjaar zit het er zelfs niet in om te vertrekken, daar we veel te veel feesten te doen hebben! We hebben nl een cafe met grote feestzaal.Zonet het grootste evenement van de 'Polderdorpen ' achter de rug ;( Het Ganzerijden, keizerschap)voor diegene die het mochten kennen...Veeeeeeeeeeeeeeeel pinjes tappen!! lol
Hopelijk kunnen we toch snel vertrekken hoor!! grtjes Chrissie
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hoi, jammer dat het toch niet gelukt is en je de toko in Florida hebt moeten verkopen en het blijkt maar weer dat een goede ondernemer nieuwe kansen vind, wie weet wat er nog op jullie pad komt.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Chrissie, wat leuk dat je weer eens iets van je laat horen! Maar dikke pech dat het voor jullie toch maar niet wil lukken om die droom waar te maken. :cry: Misschien dat de green card loterij toch nog geluk brengt. En anders zal je je moeten troosten met de idee dat het niet zo heeft mogen zijn, dat er goede dingen op je weg liggen maar niet in Amerika?
Veel plezier nog met het uitbaten van de zaak!
En ja, het Ganzenrijden, dat ken ik, dat ben ik ooit gaan bezoeken toen ik nog in hartje Antwerpen woonde. Een heel bijzondere ervaring. .. En dat het bier er rijkelijk vloeit, dat heb ik toen ook mogen zien. Er viel zelfs iemand van zattigheid gewoon van zijn paard. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
PetraGL
Amerika-ontdekker

Bericht door PetraGL »

@floridariaantje Ik ben erg nieuwsgierig hoe alles nu is, ben je inmiddels in Florida? Is het nog goed gekomen met het Visum?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Dat antwoord staat in je eigen topic.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ook in dit topic staat het antwoord :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen