Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaans café in Oost-Vlaanderen
Amerikaans café in Oost-Vlaanderen
Hello,
Weet er iemand in Oost-Vlaanderen een Amerikaans café zijn (waar ook Amerikanen komen)?
Ik droom ervan om ooit naar Amerika te verhuizen ('t is echt alleen nog maar dromen, ik heb nog geen concrete plannen) en hoop zo enkele Amerikanen te leren kennen.
grts,
Ilona
Weet er iemand in Oost-Vlaanderen een Amerikaans café zijn (waar ook Amerikanen komen)?
Ik droom ervan om ooit naar Amerika te verhuizen ('t is echt alleen nog maar dromen, ik heb nog geen concrete plannen) en hoop zo enkele Amerikanen te leren kennen.
grts,
Ilona
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Re: Amerikaans café in Oost-Vlaanderen
Sorry, ben niet zo bekend met Belgie maar er zijn minstens 2 basissen (bases...wat is het meervoud van basis?) in Belgie en daar stikt het natuurlijk van de Amerikanen. Misschien is er eentje bij jou in de buurt?
Je vraag brengt me even terug naar m'n roots in Belgie
:
In Wichelen (tussen Gent, Aalst en Dendermonde) zit een steakhouse annex café helemaal ingericht in Amerikaanse diner-stijl. Amerikanen heb ik er nog niet vaak gespot, maar het eten is er erg lekker en de sfeer en inrichting zijn heel erg Amerikaans. Zeker een aanrader voor de Amerika liefhebber.
http://www.theboondocks-steakhouse.be
In Wichelen (tussen Gent, Aalst en Dendermonde) zit een steakhouse annex café helemaal ingericht in Amerikaanse diner-stijl. Amerikanen heb ik er nog niet vaak gespot, maar het eten is er erg lekker en de sfeer en inrichting zijn heel erg Amerikaans. Zeker een aanrader voor de Amerika liefhebber.
http://www.theboondocks-steakhouse.be
@LittlePhoenix: wat voor basissen bedoel je? Militaire basissen ofzo?
@Soof10: Thnx, daar zal ik zeker eens gaan eten.
Grts,
@Soof10: Thnx, daar zal ik zeker eens gaan eten.
Grts,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2257 Weergaves
-
Laatste bericht door analogkid
-