Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met SuperCheapCar in LA?
Ervaring met SuperCheapCar in LA?
Thomas en ik willen een auto huren via www.supercheapcar.com. Iemand hier ervaring mee?
Op het internet naar recensies gezocht en het is wisselend, de helft zegt UITSTEKEND de andere helft is ontevreden. Moeilijk dus want het is voor ons echt 1 van de goedkopere ( we hebben alles afgezocht) maar als iemand nog andere bedrijven weet die ook voor ongeveer €785,- :
- in de periode van 24 juli t/m 17 augustus
- een kleine auto,
- met 2 underage drivers ( 23 en 21 jaar),
- rijdend door Arizona, California en Utah
- inclusief alle verzekeringen
verhuurt dan horen wij het graag!
Groetjes,
Thomas & Mandy
Op het internet naar recensies gezocht en het is wisselend, de helft zegt UITSTEKEND de andere helft is ontevreden. Moeilijk dus want het is voor ons echt 1 van de goedkopere ( we hebben alles afgezocht) maar als iemand nog andere bedrijven weet die ook voor ongeveer €785,- :
- in de periode van 24 juli t/m 17 augustus
- een kleine auto,
- met 2 underage drivers ( 23 en 21 jaar),
- rijdend door Arizona, California en Utah
- inclusief alle verzekeringen
verhuurt dan horen wij het graag!
Groetjes,
Thomas & Mandy
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Ervaring met SuperCheapCar in LA?
Ik heb er geen ervaring mee maar het is wel heel goedkoop voor underage drivers als ik het zo snel bekijk.
ik vraag me wel af of de verzekeringen volledig dekking geven, ik kan de voorwaarden en verzekerde bedragen nergens vinden.
En ze hebben zo te zien maar één type auto.
Marjon
ik vraag me wel af of de verzekeringen volledig dekking geven, ik kan de voorwaarden en verzekerde bedragen nergens vinden.
En ze hebben zo te zien maar één type auto.
Marjon
Volgens mij heb je maar een Basic Liability verzekering, de WA-aansprakelijkheidsverzekering. Dat wil zeggen tot het door het per state vastgestelde bedrag. Deze zijn erg laag en als je iemand aanrijdt ben je al snel de klos. Tevens heb je bij eigenschade een risico van USD 400. Huur je bij bijvoorbeeld sunnycars.nl dan ben je 300 euro extra kwijt, maar heb je een aansprakelijkheidsverzekering tot EUR 7.500.000 en geen eigen risico bij diefstal of schade aan ruit, banden, onderkant.
Ik heb me niet echt goed ingelezen in de site van supercheapcar, maar ik zou hier toch echt wel mee oppassen en dan met name de kant van de WA-verzekering. Rij je schadevrij, dan is er niets aan het handje en met eenzijdige schades aan je eigen voortuig valt het ook nog wel te overzien. Maar krijg je een ongeluk waarbij een andere partij betrokken is dan is er een kans dat je echt vreselijk het haasje bent.
Ik heb me niet echt goed ingelezen in de site van supercheapcar, maar ik zou hier toch echt wel mee oppassen en dan met name de kant van de WA-verzekering. Rij je schadevrij, dan is er niets aan het handje en met eenzijdige schades aan je eigen voortuig valt het ook nog wel te overzien. Maar krijg je een ongeluk waarbij een andere partij betrokken is dan is er een kans dat je echt vreselijk het haasje bent.
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Bij een snelle lezing, lijkt het me eerder een maatschappij die zich richt tot de Amerikanen zelf.
Is maar een veronderstelling, maar ze hebben inderdaad een basisverzekering met (groot) eigen risico.
Ik dacht dat een Amerikaan zijn verzekering meeneemt naar zijn huurauto, maar daar zijn andere mensen op deze site die daar een beter zicht op hebben.
Mijn bescheiden advies : betaal iets meer (zoals hoger aangegeven) en reis met een gerust gemoed.
Is maar een veronderstelling, maar ze hebben inderdaad een basisverzekering met (groot) eigen risico.
Ik dacht dat een Amerikaan zijn verzekering meeneemt naar zijn huurauto, maar daar zijn andere mensen op deze site die daar een beter zicht op hebben.
Mijn bescheiden advies : betaal iets meer (zoals hoger aangegeven) en reis met een gerust gemoed.
We hebben een mailtje naar de organisatie gestuurd, ik ben benieuwd!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Naast het gegeven dat er maar één type auto te huur is die naar mijn gevoel te klein is om er comfortabel een aantal weken behoorlijke afstanden mee te rijden zie ik ook dat er voor Arizona en Utah extra verzekeringkosten bijkomen $ 100,00.
Ook de geboden verzekering is echt minimaal.
Openingsuren voor de LV locatie zijn van 09:00 am tot 04:30 pm en op zondag gesloten.
Ik kan niets vinden over hulp bij pech onderweg dus mogelijk ben je dan op jezelf aangewezen om een oplossing te zoeken.
Zoals al eerder aangegeven, geef een paar $/€ meer uit en ga voor een van de gekende verhuurders waar je wel voldoende verzekerd bent en die een landelijke service hebben.
Ook de geboden verzekering is echt minimaal.
Openingsuren voor de LV locatie zijn van 09:00 am tot 04:30 pm en op zondag gesloten.
Ik kan niets vinden over hulp bij pech onderweg dus mogelijk ben je dan op jezelf aangewezen om een oplossing te zoeken.
Zoals al eerder aangegeven, geef een paar $/€ meer uit en ga voor een van de gekende verhuurders waar je wel voldoende verzekerd bent en die een landelijke service hebben.
Het gaat inderdaad maar om 35000dollar, het minimum.
Dat gaan we niet doen, als je iemand aanrijdt ben je echt de sigaar.
Ik ga eens informeren bij sunnycars, bedankt voor de tip!
Dat gaan we niet doen, als je iemand aanrijdt ben je echt de sigaar.
Ik ga eens informeren bij sunnycars, bedankt voor de tip!
Heel verstandige keuze. Beperk je niet tot sunnycars alleen, dit was gewoon een voorbeeld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2864 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 4 Reacties