Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

..

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
ioX
Amerika-ontdekker

..

Bericht door ioX »

..
Laatst gewijzigd door ioX op 10 jul 2010, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
DixieChick
Amerika-expert

Re: Vastgeniet i20 form in paspoort

Bericht door DixieChick »

Dat I20 moet je erin laten zitten. De immigratie wil het zien (en zet er volgens mij ook een stempel op). En je moet het als je op je school aankomt, aan de international office laten zien (of afgeven). Voor zover ik het allemaal weet zetten ze daar dan een stempel op, waardoor je in en uit de VS kan reien. Dat ding is in feite het bewijs dat je actief enrolled bent in een school; een visum an sich zegt dat niet.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
ioX
Amerika-ontdekker

Bericht door ioX »

Ik kon mij nog herinneren dat ze op het consulaat zeiden om het form te laten zitten maar het was niet echt duidelijk tot welke periode.

Bedankt voor de reactie! :)
Belg_in_SoCal
Amerika-ontdekker

Bericht door Belg_in_SoCal »

Je I-20 wordt eruit gehaald door een immigration officer wanneer je het land binnen komt. Gewoon laten zitten dus, ook wanneer ze er op het vliegveld bij je vertrek moeilijk over doen... wanneer ze je paspoort nakijken weten ze soms niet wat doen met zo een vastgeniet I-20.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Je kunt het er veilig uithalen (waarschijnlijk doe je dat netter dan de I/O), zolang je het maar bij je hebt aan de grens.

Gr., Flipje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer