Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drugs

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Drugs

Bericht door vana »

RaF007 schreef dit in een eerder bericht:
Wij gaan van 8 oktober t.e.m. 8 december naar Amerika.
Hij is dus als het goed is gisteren teruggekomen van zijn reis. Het heeft dus geen zin meer om hem advies te geven.
wie weet komt hij zich binnenkort nog eens melden om te vertellen of hij een leuke reis gehad heeft.

Marjon
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Was ook een beetje late reactie van mij. Maar ik ben best wel benieuwd naar de rvaringen van topicstarter. Hopelijk meldt hij zich weer.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ach misschien zitten ze nog vast en horen we nog héél lang niks van ze... :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Geen internet in Amerikaanse gevangenissen? :mrgreen:
Groet,

Old Faithful
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Die gasten hebben ondertussen de tijd van hun leven!
En met die ene vriend gingen ze het risico niet nemen, dus dat zal al niet voor problemen zorgen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Het is hier wat drugs beleid wel even anders dan in NL, maar als ik dit tropic doorlees dan moet je bijna de indruk krijgen dat je hier voor een joint jaren de bak in gaat NOT. Wij komen het regelmatig tegen dat er geblowd wordt. Maar men doet daar verder niet zo veel aan. Een jointje word echt niet zo moeilijk over gedaan. Alleen vinden ze het auto rijden en er 1 roken minder leuk. Voor een joint krijg je hoogstens een boete die te vergelijken is met een snelheidsboete...

Hard drugs daar loopt men wel warm voor. Dat kan je echt beter laten..
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

@peet:
Het lijkt mij niet verstandig als vakantieganger in USA een jointje te roken. Als je wel gepakt word krijg je een aantekening op je naam en het lijkt mij dat je dan never nooit meer USA in komt (denk aan ESTA aanvraag en bij binnenkomst USA). Dus niet aan beginnen...
Laatst gewijzigd door rvd4always op 14 dec 2009, 10:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Tja, als je vriend niet even een paar weken van dat spul kan afblijven dan lijkt hij me verslaaft, en wie wil er nu met een verslaafde op vakantie.

Ik heb nog nooit iemand gesproken die spijt heeft dat hij met drugs is gestopt, wel mensen die spijt hebben dat ze er mee zijn begonnen. Vandaar dat ik het onderstaande motto dan ook volledig ondersteun !

Afbeelding
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

@ Bramster

Tuurlijk is ie verslaafd, welliswaar phsychisch maar toch...tis net als een sigaretten verslaving.
Nog een leuke voorlichtings site over drugs: Jellinek
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Bramster schreef:Tja, als je vriend niet even een paar weken van dat spul kan afblijven dan lijkt hij me verslaaft, en wie wil er nu met een verslaafde op vakantie.
Canabis verslaafde ontkennen vaak dat ze verslaafd zijn, of denken werkelijk niet verslaafd te zijn, omdat ze met vakantie's nou juist makkelijk buiten hun jointje kunnen... Maar ze kunnen er in deze periode alleen maar vanaf blijven omdat ze in hun achterhoofd weten dat het slechts voor een bepaalde periode is.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Canabis verslaafde ontkennen vaak dat ze verslaafd zijn, of denken werkelijk niet verslaafd te zijn, omdat ze met vakantie's nou juist makkelijk buiten hun jointje kunnen...
Een canabis verslaafde kan ook niet in de vakantie buiten een jointje. Ze denken alleen dat ze niet gepakt worden of dat het allemaal wel mee zal vallen. Welke reden je ook aandraagt, de reden wordt weggelachen. Ik heb hier dagelijks mee te maken.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Ko-Mar schreef:Ik heb hier dagelijks mee te maken.
Ik spreek uit ervaring.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Laten we hier niet een discussie voeren over verslavingsproblematiek. Iedereen kijkt hier weer anders tegen aan. De één vanuit het oogpunt van zelf weleens een jointje roken, de andere vanuit een proffesioneel oogpunt.Weer een ander vanuit de moederrol met een zoon met wiet-verslaving. Ik denk niet dat het zin heeft om er een soort welles-niettes verhaal van te maken.

Bovendien is de topicstarter hier al heel lang niet meer geweest en ik denk dat er genoeg recties geweest zijn om hem te adviseren zodat deze persoon zijn eigen mening kon vormen.

Ik hoop wel dat hij hier nog eens terug keert om te vertellen hoe het is gegaan, en of ze een leuke reis gehad hebben!
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Inderdaad. Laten we hier vooral praten over dingen waar we heen eens over zijn ! :?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dit topic gaat over drugs en de VS. Een eventuele algemene discussie over verslaving kan in het Off Topic gedeelte van het forum worden voortgezet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer