Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Thomas en Mandy
Thomas en Mandy
Alias GinaYet ( 2 van onze 3 border collies, de andere heet Sam)
Wij zijn Thomas en Mandy, 23 en 21 jaar oud, en komen uit Roosendaal.
Van de zomer gaan we 26 dagen naar de Westkust van Amerika :dance: een droom die uitkomt!
We gaan van 23 juli t/m 17 augustus rondtrekken met auto en tent ( en af en toe een hotelletje).
Maar de rest van de reis zal ik in het goede board plaatsen. En daar ook de vragen stellen.
We komen hier om onze tijd zo mooi en nuttig mogelijk in te delen, tips over te nemen en dus een TOPvakantie
samen te stellen. Dat zal ons wel lukken, we hebben amper geduld meer!
Groetjes,
Thomas & Mandy
Wij zijn Thomas en Mandy, 23 en 21 jaar oud, en komen uit Roosendaal.
Van de zomer gaan we 26 dagen naar de Westkust van Amerika :dance: een droom die uitkomt!
We gaan van 23 juli t/m 17 augustus rondtrekken met auto en tent ( en af en toe een hotelletje).
Maar de rest van de reis zal ik in het goede board plaatsen. En daar ook de vragen stellen.
We komen hier om onze tijd zo mooi en nuttig mogelijk in te delen, tips over te nemen en dus een TOPvakantie
samen te stellen. Dat zal ons wel lukken, we hebben amper geduld meer!
Groetjes,
Thomas & Mandy
- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Thomas en Mandy
Hoi Thomas en Mandy,
Ik kan me zo voorstellen dat jullie niet kunnen wachten om op vakantie te gaan naar dit fantastische land. Jullie zullen een onvergetelijke tijd hebben!
Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen, en als er vragen zijn, is er altijd wel iemand hier, die een antwoord heeft!
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
Ik kan me zo voorstellen dat jullie niet kunnen wachten om op vakantie te gaan naar dit fantastische land. Jullie zullen een onvergetelijke tijd hebben!
Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen, en als er vragen zijn, is er altijd wel iemand hier, die een antwoord heeft!
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9