Bert&Hanny schreef:Hoi Marjon,
Heb je nog geen plannen voor de twee dagen tussen Vernal en Las Vegas? Ik kan je aanraden om dan via Hanksville te gaan. Je kunt dan Goblin Valley bezoeken en de wandeling maken in The Little Wild Horse Canyon, wat erg mooi is. En vanaf Hanksville zou je Capitol Reef kunnen bezoeken (vinden wij een erg mooi park) en/of de Notom-Bullfrog Road en Burr trail rijden naar Escalante. Vanaf daar heb je dan nog wel een extra dag nodig om in Las Vegas te komen. Lees ons reisverslag maar eens over dit stukje.
Het ziet er allemaal erg mooi uit in jullie reisverslag.
Ik weet echter niet of we dat in kunnen passen om twee redenen.
-Misschien gaan we al een dagje eerder naar Las Vegas, omdat we dan 2 nachten bij Lake Havasu hebben (een mooie rustige afsluiting) en aangezien we ook naar Zion willen wordt dat een beetje krap.
- Van onze vorige reis weet ik nog dat we op het eind geen zin meer hadden om allerlei kronkelige tussendoor weggetjes te rijden.
Ik heb zo'n idee dat we dat volgend jaar tegen die tijd ook niet hebben.
We hebben dan al zoveel gezien dat het even genoeg is. Daarom hebben we ook de laatste dagen Las Vegas en Lake Havasu gepland, gewoon even rustig relaxen. Ik voel er zelf meer voor om gewoon de I15 naar Zion te nemen.
Maar wie weet, misschien hebben we toch nog energie over tegen die tijd. Ik zet deze route in elk geval wel in mijn voorbereidingen, want ik moet toegeven het ziet er geweldig mooi uit!
Leuk dat jullie gaan raften in Vernal, dit hebben wij ook gedaan, en is een erg leuke tocht. Ik kan je ook aanraden om een bezoek te brengen aan Flaming Gorge NRA. Het is daar erg mooi en de temperatuur kan er veel aangenamer zijn dan in het lager gelegen Vernal.
Succes met plannen,
Groetjes Hanny
Flaming Gorge staat zeker op het programma!
Raften lijkt ons ook erg leuk, het idee kwam eerlijk gezegd door het lezen van jullie reisverslag
Ik weet alleen niet of je hiervoor van tevoren moet reserveren, want dan wordt het moeilijk omdat we zo weinig mogelijk van tevoren vast willen leggen.
Marjon