Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door TerlinguaCreek »

Coyote schreef:
daniel.benjamins schreef:Anders moeten ze maar bellen met usareisen.de, heb papieren van hen hier ook liggen met die datum er op en verwacht dan ook geen problemen :mrgreen:
Ben in ieder geval wel benieuwd of het wel geen problemen op gaat leveren straks. :)

Roland
Haha, ja ik ook eigenlijk wel. Maar ze kunnen me wat, het enige wat ik ga betalen zijn de drop-off kosten :mrgreen:
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Wat doe ik verkeerd .Als ik een auto wil huren in New York voor 18/06 tot en met 25/06 totaal 8dagen daar het uur verschil is . krijg ik bij Dollar 388.24 en als ik dan naar mijn reiskoffer ga is het bedrag ineens 460.92 waar zit het verschil?
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Btw? Komt bijna precies op 19% uit namelijk. :wink:
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

daniel.benjamins schreef:
Coyote schreef: Ben in ieder geval wel benieuwd of het wel geen problemen op gaat leveren straks. :)

Roland
Haha, ja ik ook eigenlijk wel. Maar ze kunnen me wat, het enige wat ik ga betalen zijn de drop-off kosten :mrgreen:
Het was in een paar seconden geregeld, ze hebben vanaf 16 november een nieuwe rental aangemaakt tot en met vandaag. Ze vroegen er niet eens naar, ik zag het pas op het bonnetje :)

Zit nu op LAX in de gate te wachten, wat een chaos is het hier...
Nog anderhalf en dan ruim 10 uur vliegen. Hopelijk niet al te veel irritante Nederlanders aan boord :mrgreen:
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

meh1965 schreef:Ik heb wel eens gelezen van iemand die dat niet deed (zo'n pakket met volle tank) omdat een volle tank maar +/- $ 30 kost en het nooit lukt om de auto met een vrijwel lege tank terug te brengen. Ik moet zeggen dat ik ook altijd (nou ja, twee keer tot nu toe) die tank benzine er bij neem. Eigenlijk doe ik dat omdat ik dan bij het terugbrengen niet nog even vlak daarvoor hoef te tanken. Maar voor de argumenten die ik hiervoor noem is misschien ook wel wat te zeggen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Dat was dus precies wat ik eerder in de topic meldde. Het verkopen van een volle tank tegen extra betaling is weer dikke winst voor de verhuurmaatschappij. Vrijwel niemand rijdt de tank leeg. Ik kreeg het twee jaar geleden voor elkaar om hem op 1 mile na leeg te rijden, maar dat was wel heel toevallig. Lukt me waarschijnlijk geen tweede keer.

Ik zag dat ook bij het pakket waar niet alles inclusief is van usareisen de tank bij het ophalen in rekening wordt gebracht. Komt dus allemaal op hetzelfde neer.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Op het moment dat ik de auto bij het verhuurbedrijf inlever heb ik duizenden euro's uitgegeven. Daarvoor heb ik tot nu toe altijd een prachtige vakantie gehad. Dat ik de auto inlever met nog voor $ 7,35 benzine in de tank, neem ik met een glimlach op de koop toe.
Groet,

Old Faithful
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

daniel.benjamins schreef:Het was in een paar seconden geregeld, ze hebben vanaf 16 november een nieuwe rental aangemaakt tot en met vandaag. Ze vroegen er niet eens naar, ik zag het pas op het bonnetje :)
Beter zo! :D Was gewoon benieuwd of ze er problemen van zouden maken, niet dus. :)

Hopelijk heb je een goed vlucht terug gehad (met niet teveel irritante en vaak luidruchtige Nederlanders... :wink: ).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Old Faithful schreef:Dat ik de auto inlever met nog voor $ 7,35 benzine in de tank, neem ik met een glimlach op de koop toe.
Dat heb nou dus ook. Ik probeer 'm zo leeg mogelijk af te leveren maar als niet lukt, so be it. Daar komt bij dat ik het verbruik graag bijhoud tijdens de vakantie. Daarvoor moet je 'm wel steeds helemaal volgooien en kan het dus voorkomen dat je 'm met een half volle tank inlevert. Tja, alles voor de statistieken... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

In het weekend ben ik ook weer eens aan de slag op gegaan op Usareisen.de voor een Minivan (LX/V/R)voor 22 dagen in de zomervakantie in Florida
met Miami airport als ophaal en inlever adres.

Alamo Sparplus €821 en Inklusîv €951
Dollar Sparplus €733 en Inklusîv €849
National Sparplus €935 en Inklusîv €1071
Avis Sparplus €928 en Inklusîv €979
Hertz Sparplus €896 en Inklusîv €982

Er zit toch wel een hoop verschil tussen de verschillende maatschappijen met de klasse.
Voor Hertz geldt dat je met de ANWB code voordeliger bent, nml. €760 voor het PrePaid tarief. Dit kan je vergelijken met het Sparplus tarief.
Het nadeel van Hertz is dat je de auto niet mag kiezen. Ik heb met Alamo en Hertz beide goede ervaringen.
Bij Hertz wordt voor deze R klasse een Toyota Sienna genoemd, terwijl de Toyota Sienna bij Alamo wordt geklasseerd als een L8 en die kost dan ineens veel duurder: Alamo Sparplus €1025 en Inklusîv €1152.

Iemand enig idee waarom dit verschil in klasses voor de zelfde auto zou kunnen???

Theo
Inyaro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Inyaro »

De site is serieus vernieuwd....
de duurdere prijzen helaas niet :(
Ik ga toch eens prijs opvragen bij eautohuur.be die laagste prijs beloofd...'t zal ze leren in .de :x
:wink:
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb je al gezien bij Connections geven nu 5% korting. Voor ons is het voordeliger dan bij usareisen.de.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Over welk type auto gaat dat dan? Een standard SUV is spijtig genoeg duurder dan bij usareisen :(.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Wij hebben ook weer een auto vastgelegd voor de zomerreis, en deze keer niet bij onze Duitse vrienden, hoewel we daar de afgelopen jaren goed geshopt hebben qua SUV's, uiteraard de EQ, maar ook de Standard en Full-sizes.

Maar in een telefonisch contact over vliegtickets met Teo van AV kwam de autohuur "toevallig" ook ter sprake, en aangezien een Fullsize SUV in Albuquerque niet, of nauwelijks aanwezig schijnt te zijn, waren wij (4 pers.) in de markt voor een Minivan voor onze rondreis.

Daar kon hij een goede aanbieding voor doen, die lager lag dan bij de Oosterburen, en dus werden we het al snel eens.
Scheelt geen spectaculaire bedragen, maar toch scheelt het. Dus shoppen kan nog steeds voordelig zijn :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

ik heb geboekt bij eautohuur(.be) en ze gingen 1 € onder de prijs van usareisen. Maar je kan kosteloos annuleren en als je achteraf een betere prijs tegenkomt dan kun je dat melden en zakken ze de prijs van jouw deal.
bigfish
Amerika-ontdekker

Bericht door bigfish »

Wij zijn ook van plan om te boeken bij eautohuur maar ik heb begrepen dat je enkel kosteloos kan annuleren als je direct het totaalbedrag betaalt ipv een deposito. Heb jij dit ook zo gedaan?

Ik vroeg me wel af of je met hen optimaal verzekerd bent (heb ik hier al een aantal keer proberen zoeken maar ik vind niet zoveel info over eautohuur terug op het forum, misschien zoek ik verkeerd). Dit is wat inbegrepen is in hun prijs:

* Onbeperkt aantal km
* Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Premium bestemmings toeslag
* Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)

Daarnaast heb ik een reisverzekering genomen bij connections, dus ik denk dat ik alle noodzakelijke verzekeringen heb, of mis ik nog iets?

Naar ik begrepen heb is er ook nog een verzekering voor het geval je een lege accu hebt of sleutels verliest aan 5dollar per dag, maar deze zullen we zo maar laten.
GJ
Amerika-expert

Bericht door GJ »

Ta2 Gerrit schreef: Maar in een telefonisch contact over vliegtickets met Teo van AV kwam de autohuur "toevallig" ook ter sprake
Waar staat AV voor? De afko zegt mij niets, maar als ze leuke aanbiedingen kunnen doen... :D
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

americanvac.nl
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
loekie
Amerika-ontdekker

Bericht door loekie »

De vroegboekkorting waar ze bij usareisen over schrijven (5%), tot hoe lang van te voren geldt deze eigenlijk ? Iemand hier ervaring mee ? Of geldt deze korting altijd ?
Chi Sin X
Amerika-expert

Bericht door Chi Sin X »

Vorig jaar was dat 31 maart geloof ik. Maar toen stond dat er duidelijk bij...
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Enkele weken geleden werd er aangehaald dat annulatie bij usareisen nu mogelijk is zonder de 30 euro kosten die ze vroeger vermeldden.

Ik vind die posting nu echter niet terug, ook op de site van usareisen vind ik deze voorwaarde niet (meer), kan iemand mij helpen ?

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer