Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Martin & Marianne »

john1969 schreef:Hallo,

Heeft er hier iemand al eens de dodge nitro gehuurd ipv de equinox,want dat scheelt niet zoveel in prijs,
en nog een vraagje wij zijn met z'n 2e en boven de 40 en 1 zelfdepersoon rijd, welk tarief is aan te raden ''Super-Spar-PLUS-Preise '' of ''Super-Inklusiv-PLUS-Preise ''

alvast bedankt

groeten John
Volgens mij is dan het enige verschil de tank benzine die je gratis krijgt bij het inklusiv pakket (even uit mijn hoofd). Dan kun je dan zelf uitrekenen wat voordeliger is, want dat zal dan afhangen van het aantal dagen dat je huurt. Overigens hoef je in Califormie noiot voor de 2e bestuurder te betalen.

Marianne
meh1965
Amerika-ontdekker

Bericht door meh1965 »

Ik heb wel eens gelezen van iemand die dat niet deed (zo'n pakket met volle tank) omdat een volle tank maar +/- $ 30 kost en het nooit lukt om de auto met een vrijwel lege tank terug te brengen. Ik moet zeggen dat ik ook altijd (nou ja, twee keer tot nu toe) die tank benzine er bij neem. Eigenlijk doe ik dat omdat ik dan bij het terugbrengen niet nog even vlak daarvoor hoef te tanken. Maar voor de argumenten die ik hiervoor noem is misschien ook wel wat te zeggen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De site is precies vernieuwd, je kan nu via een soort van wizard prijs bekijken van alle maatschappijen naast mekaar.
Of ligt het aan mij, en had ik gewoon nog nooit die wizard gevonden ?

Prijzen zijn ook verbeterd, scheelt zelfs 100€.
Zelfs goedkoper dan eautohuur:
http://www.usareisen.de/mietwagen/miet- ... r_calc.y=7
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Klein vraagje: Kan je de auto ophalen op gelijk welk tijdstip ?
Zijn er bep. openingsuren voor afhaling ?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ligt er aan waar je op wil halen, op de (grote) vliegvelden zijn ze 24/7 open maar bij lokale huurstations kennen ze wel sluitingstijden en die zijn vaak op zondag gesloten.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Je hebt gelijk, de site is na het kiezen van 'mietwagen' vernieuwd!

En nog in het voordeel ook vind ik.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

De Wizard neemt alleen de EQuinox klasse niet mee in de vergelijking (waarschijnlijk omdat deze alleen bij Alamo te verkrijgen is). Ik kies dus maar gewoon via de oude manier :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Het valt me ineens op dat er bij USA Reisen buiten de volle tank en de extra bestuurder nog een verschil is tussen de twee paketten.

Bij Super inclusiv is een "Insassen- und Gepäckversicherung" (inzittenden en bagageverzekering) inbegrepen.
Bij het Spar Plus pakket moet je daar $ 7,99 per dag voor betalen.

Ook kun je niet meer vanaf 19 jaar huren maar pas vanaf 21 jaar!

Marjon
Remco_1980
Amerikafan

Bericht door Remco_1980 »

vana schreef: Bij Super inclusiv is een "Insassen- und Gepäckversicherung" (inzittenden en bagageverzekering) inbegrepen.
Zit dat al vaak niet bij je reisverzekering? Bagageverzekering sowieso, wat verstaan ze precies onder inzittendenverzekering?
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Njit schreef:De Wizard neemt alleen de EQuinox klasse niet mee in de vergelijking (waarschijnlijk omdat deze alleen bij Alamo te verkrijgen is). Ik kies dus maar gewoon via de oude manier :)
Toch wel hoor :wink: , als je de rij 'Fahrzeuggruppen' krijgt, kies je de SUV. Daarna heb je nog de keuze uit:
- Kategorie: EQ | Equinox 4türig
- Kategorie: LW | Standard-SUV 4türig
- Kategorie: FW | Fullsize-SUV 4türig

Hij behoort nu dus als het ware tot de 'laagste' SUV klasse.
In dit scherm kun je ook de afhaal en terugbrengtijd kiezen. En welk van de 2 pakketten je wil (zelf met een vinkje-mogelijkheid om tomtom in de prijs mee te nemen)

EDIT: Ik zie nu dat de equinox alleen bij Alamo tevoorschijn komt in de SUV klasse...
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ben ook gebeld door eauthuur, ze gaan onder USAreisen zitten met een U21 equinox + benzine + verzekeringen. Super!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Remco_1980 schreef:
vana schreef: Bij Super inclusiv is een "Insassen- und Gepäckversicherung" (inzittenden en bagageverzekering) inbegrepen.
Zit dat al vaak niet bij je reisverzekering? Bagageverzekering sowieso, wat verstaan ze precies onder inzittendenverzekering?

"Die freiwillige Personenschutz- und Gepäckversicherung kostet US $ 7.95 pro Tag (Can $ 5.00) und wird bei Buchung zur
Gebührenvorausberechnung gemäß PAI/PEC addiert. Sie bietet Unfallschutz während des Aufenthalts im Alamo-Mietwagen. beim Ein- und
Aussteigen. Alle Mitfahrer erhalten ein Versicherungspaket, das ärztliche Behandlungskosten, medizinischen Nottransport. Deckung bei Unfalltod.
Verlust von Gliedmaßen und Überführung der sterblichen Überreste. Schutz des persönlichen Eigentums und ein Reisehilfspaket einschließt."

Marjon
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Njit schreef:Je betaald indien je de auto om (in jouw geval) 12:30 terugbrengt een volledige dag.
Maar de tijd staat op je Rental Agreement. Want het lijkt me heel knap als je het contract precies op 12:00 hebt :)
Ik lever "mijn" Jeep morgen in (bij Alamo in LA) en ik zie dat de return date staat op 16 november (ipv 29 november, morgen). Dat is precies een maand later dan de rental date en ik ga er vanuit dat het systeem van Alamo maar maximaal tot 1 maand verhuur gaat? Iemand ervaring hiermee?

De Sirius satellietradio stopte er trouwens ook na precies 1 maand mee, blijkbaar is zes weken huren niet zo gebruikelijk :mrgreen:
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Heb je de auto langer gehouden dan vooraf afgesproken? Als ik het goed begrijp heb je auto 6 weken gehad?
On the last day of the maximum period, the renter must return to a rental location to request a new Rental Agreement for additional days. Additional days are subject to availability if a vehicle is not reserved before hand

The maximum rental period of 28 days applies to Canada and the United States.

Bovenstaande staat op de site van Alamo.

Ben heel benieuwd wat ze hiervan zeggen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Zojuist bericht gehad van eauthuur, ik krijg nog eens wat korting en ze zitten nu ruim 10 euro onder usareisen; lijkt me een goeie deal en denk dat ik die maar ga boeken, of zal ik toch nog wachten?

Waar ik wel nog over twijfel zijn de verzekeringen, dit is included:

- Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )

En dit is nog optioneel:
- Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden

Ik heb niet heel veel verstand van verzekeringen, maar is zo'n aanvullende verzekering belangrijk?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Burst
Amerika-ontdekker

Bericht door Burst »

Onze ervaring van 2007 na aankomst:
Met duidelijke shuttle in 5 minuten naar terminal van Alamo/National. Auto via USA reisen gehuurd en gekregen (Equinox), zonder veel gezeur, zonder aanvullende verzekring. Eerste rit naar Wallmart waar we de goedkoopste Tom Tom gekocht hebben a USD 148,- destijds. Stekker erin en rijden maar. (Reken zelf maar even uit hoeveel goedkoper dat is!). Prima bevallen!

Groet,

Burst
Kaas
Amerika-ontdekker

Bericht door Kaas »

vana schreef: Ook kun je niet meer vanaf 19 jaar huren maar pas vanaf 21 jaar!
Maakt het eigenlijk veel uit als je op het moment van boeken nog 20 bent, maar op het moment van ophalen van de auto 21? Dat moet toch geen probleem zijn neem ik aan?
AZ, CA, CT, DC, MA, NJ, NV, NY, PA, VA
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik denk niet dat het uitmaakt. Het gaat tenslotte om het moment van autorijden.
Bij het boeken moet je waarschijnlijk je geboortedatum opgeven dus dan kunnen ze zien dat je 21 bent op moment van ophalen.

Marjon
TerlinguaCreek
Amerikafan

Bericht door TerlinguaCreek »

Coyote schreef:Heb je de auto langer gehouden dan vooraf afgesproken? Als ik het goed begrijp heb je auto 6 weken gehad?
On the last day of the maximum period, the renter must return to a rental location to request a new Rental Agreement for additional days. Additional days are subject to availability if a vehicle is not reserved before hand

The maximum rental period of 28 days applies to Canada and the United States.

Bovenstaande staat op de site van Alamo.

Ben heel benieuwd wat ze hiervan zeggen.

Roland
Nee, via usareisen.de heb ik gehuurd en betaald t/m 29 november. Alleen op het formulier van Alamo staat de datum 16 november zag ik gisteren. Bij het ophalen in Miami ging het ook wat moeizaam; ze wilden/dachten dat ik de auto onderweg wel even zou omruilen in Indiana, maar daar zou ik helemaal niet langskomen. Heb toen ook vermeld dat ik 'm in LA zou terugbrengen. Ze keken er ook al raar van op toen ze lazen dat ik de auto zonder benzine mocht inleveren... Anders moeten ze maar bellen met usareisen.de, heb papieren van hen hier ook liggen met die datum er op en verwacht dan ook geen problemen :mrgreen:
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

daniel.benjamins schreef:Anders moeten ze maar bellen met usareisen.de, heb papieren van hen hier ook liggen met die datum er op en verwacht dan ook geen problemen :mrgreen:
Ben in ieder geval wel benieuwd of het wel geen problemen op gaat leveren straks. :)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer