Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Continental ervaringen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Continental ervaringen

Bericht door Madphil »

@mtl

Ik zie aan je posts dat je vrij nieuw bent hier (welkom!). Misschien heb je dan ook nog niet gelezen over seatguru.com.

Dit is een site waar je per maatschappij en per toestel kunt zien wat de slechte/goede/normale stoelen zijn, en waarom. Misschien helpt dit je de volgende keer als je de stoelen vastlegt. :wink:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

1250 schreef:Dat vind ik bij alle Amerikaanse maatschapijen.
Als het om de leeftijd van de stewardessen gaat moet je niet vergeten dat voor de verre internationale vluchten, leeftijden sowieso aanzienlijk hoger liggen. Die routes zijn aantrekkelijker qua senioriteit en dus zullen wat oudere mensen eerder die routes vliegen. Op binnenlandse vluchten zul je eerder jongere stewardessen tegenkomen.
"Keep Georgia On Your Mind"
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Klopt, dat was mij ook al opgevallen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Opvallend vond ik bij Continental dat we op een vlucht van NY naar SFO een geheel mannelijke crew hadden. Nou heb ik helemaal niks tegen een mannelijke crew maar we merkten wel verschillen. Allereerst was het gedurende de hele vlucht "freezing" .... brrr... bibberkoud. Er zaten een behoorlijk aantal passagiers met de deken over het hoofd.... Daarnaast duurde het enorm lang voordat we iets te eten en te drinken kregen.
KLM vind ik prettiger vliegen dan Continental. Als de prijsverschillen niet al te hoog zijn zou ik voor KLM kiezen. Maar er is niks mis met Continental.
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Mantoinette schreef:Opvallend vond ik bij Continental dat we op een vlucht van NY naar SFO een geheel mannelijke crew hadden. Nou heb ik helemaal niks tegen een mannelijke crew maar we merkten wel verschillen. Allereerst was het gedurende de hele vlucht "freezing" .... brrr... bibberkoud. Er zaten een behoorlijk aantal passagiers met de deken over het hoofd....
Ik weet niet wat dat met een geheel mannelijke crew te maken heeft, maar als je het koud hebt, dan moet je er gewoon wat van zeggen. De temperatuur wordt geregeld in de cockpit en de piloten hebben niet in de gaten als het in de main cabin te koud/warm is. En de stewards zijn in beweging en hebben dat daardoor ook niet altijd door.
"Keep Georgia On Your Mind"
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Zo langzamer hand heb ik alle maatschappijen wel gehad en als ik de keus het dan kies ik Continental. Prima service, nooit problemen gehad. Redelijk goed eten en voldoende drinken zonder dat je er om hoeft te lueren.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb één keer met Continental gevlogen en dat was prima. Wij hadden echter op de heenweg de Boeing 757 en dat is toch wel een erg klein vliegtuig voor de vlucht Amsterdam - New York. Slechts één gangpad waardoor het allemaal krap aandoet. Vlieg je met Continental dan zou ik proberen een vlucht te nemen waarbij je met bijv. de 767 vliegt.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer