Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Tja, had je Nederland maar niet ontrouw moeten zijn! 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Had ik dat van te voren geweten 
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik vind dat de volgende AA-meeting, 2010, gewoon in North Carolina moet zijn 
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het minimum aantal deelnemers is bereikt :dance:
Nu kan iedereen dus met een gerust hart betalen, dan weten we tenminste zeker dat het doorgaat. Ik kijk er al naar uit!
Ik ben thuis in de afwezigheid van Peter het hele huis aan het opruimen, en heb gisteren een krat met boekjes en folders verzameld over Staten en gebieden en ook bezienswaardigheden in Amerika, die ga ik zeker meenemen. Ik zou ze anders toch weggooien. Het materiaal is wel een klein beetje gedateerd, maar kan nog prima dienen als voorbereiding op een reis. Alles wat er na 30 januari nog over is kan ik altijd nog weggooien, toch?
Verder heb ik besloten om te stoppen met scrapbooking, en ik ga mijn voorraad materialen (papier, embellishments, eyelets, brads, gereedschappen, en nog veel meer) verkopen. Daar zit ook aardig wat Amerika-gerelateerd materiaal bij. Wat ik op 30 januari nog niet heb verkocht, kan ik ook meenemen en ter plekke nog verkopen. Ik ga er vanuit dat dat ook dit jaar weer is toegestaan? Zijn daar überhaupt gegadigden voor tijdens de meeting?
Nu kan iedereen dus met een gerust hart betalen, dan weten we tenminste zeker dat het doorgaat. Ik kijk er al naar uit!
Ik ben thuis in de afwezigheid van Peter het hele huis aan het opruimen, en heb gisteren een krat met boekjes en folders verzameld over Staten en gebieden en ook bezienswaardigheden in Amerika, die ga ik zeker meenemen. Ik zou ze anders toch weggooien. Het materiaal is wel een klein beetje gedateerd, maar kan nog prima dienen als voorbereiding op een reis. Alles wat er na 30 januari nog over is kan ik altijd nog weggooien, toch?
Verder heb ik besloten om te stoppen met scrapbooking, en ik ga mijn voorraad materialen (papier, embellishments, eyelets, brads, gereedschappen, en nog veel meer) verkopen. Daar zit ook aardig wat Amerika-gerelateerd materiaal bij. Wat ik op 30 januari nog niet heb verkocht, kan ik ook meenemen en ter plekke nog verkopen. Ik ga er vanuit dat dat ook dit jaar weer is toegestaan? Zijn daar überhaupt gegadigden voor tijdens de meeting?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Misschien dat er bij de folders die gratis mee te nemen zijn dan een bordje "gratis mee te nemen" kan staan ofzo. Blijkbaar was dat vorig jaar niet duidelijk.
Ik had vorig jaar een hele stapel folders en boekjes meegenomen voor belangstellenden, maar na afloop lagen ze er allemaal nog.
Ik heb een groot deel daarom maar weggegooid, toch zonde.
Marjon
Ik had vorig jaar een hele stapel folders en boekjes meegenomen voor belangstellenden, maar na afloop lagen ze er allemaal nog.
Ik heb een groot deel daarom maar weggegooid, toch zonde.
Marjon
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Goed idee! Een extra tafel voor gratis spullen is wel te regelen denk ik.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Helemaal mee eens!USA2004 schreef:Ik vind dat de volgende AA-meeting, 2010, gewoon in North Carolina moet zijn
- jesse
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik ben degene die het deelnemersaantal (samen met mijn man) op 65 heeft gezet! Ben niet iemand die heel vaak schrijft, maar lees wel al jaren mee, en geniet van ieders reisverhalen. Het lijkt ons superleuk mede amerikagangers te ontmoeten :beerchug: . Zelf gaan we 5 april weer naar het zuidwesten
, ben nog op de route aan het broeden en zal straks eens het voorlopige idee posten.
groet,
Ingrid
groet,
Ingrid
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Het maakt helemaal niet uit of je veel of weinig op het forum schrijft. Het is super dat jullie naar de meeting komen. Wij hebben volgend jaar plannen om naar Carnifornie, Las Vegas, Grand Canyon te gaan.
Laatst gewijzigd door hekkie op 16 nov 2009, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Leuk dat jullie ook naar de meeting komen Ingrid! :dance:
Roland
Roland
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Organisatieteam, broeden jullie nog op mijn vraag of hebben jullie die misschien over het hoofd gezien?Jasmino schreef:Verder heb ik besloten om te stoppen met scrapbooking, en ik ga mijn voorraad materialen (papier, embellishments, eyelets, brads, gereedschappen, en nog veel meer) verkopen. Daar zit ook aardig wat Amerika-gerelateerd materiaal bij. Wat ik op 30 januari nog niet heb verkocht, kan ik ook meenemen en ter plekke nog verkopen. Ik ga er vanuit dat dat ook dit jaar weer is toegestaan?
En meetinggangers, heeft het zin als ik die spullen meeneem, of kan ik die moeite überhaupt beter besparen?Jasmino schreef:Zijn daar überhaupt gegadigden voor tijdens de meeting?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Je hebt gelijk Jacqueline. Hier is nog geen antwoord op. We zullen als OT bespreken hoe we met te koop aangeboden spullen op de meeting omgaan. We komen hier z.s.m. op terug.
Roland
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is geen probleem als je wat scrapspulletjes meeneemt om eventueel te verkopen. De vraag voor ruilen van bepaalde zaken is ook al aan de orde geweest. We zullen een plekje inrichten voor mensen die wat te ruilen en/of te verkopen hebben.Jasmino schreef: Organisatieteam, broeden jullie nog op mijn vraag of hebben jullie die misschien over het hoofd gezien?
Het is echter niet de bedoeling dat iedereen met tassen vol aan komt zetten voor ruiling/verkoop, maar enkele dingetjes is geen probleem.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ok, bedankt voor het antwoord. Ik zal de scrapspulletjes meenemen die Amerika gerelateerd zijn, die ik dan nog heb. En ik neem ook een paar boeken mee.
Winston Churchill
Winston Churchill
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik ben trouwens benieuwd of het OT al iets meer kan vertellen over de rest van het programma (naast de fotowedstrijd).
Groetjes,
Sonja
Groetjes,
Sonja
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Daar ben ik ook wel benieuwd naar 
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat men nieuwsgierig wordt en dat is alleen maar leuk.......
De komende tijd zullen jullie zeker wel meer horen over de meeting als e.e.a. is uitgewerkt en een beetje spanning en verrassing hoort er toch ook bij.
We kunnen wel melden dat er bij het Regardz Hotel nog 1 kamer vrij is. Dit voor de mensen die ook nog naar meeting willen komen en eventueel nog een overnachtingsplek zoeken. Mocht je belangstelling hebben voor die kamer, neem dan eerst even contact op met het OT voor nadere info.
Vergeten jullie niet je Amerikafoto in te sturen voor de fotowedstrijd...
De komende tijd zullen jullie zeker wel meer horen over de meeting als e.e.a. is uitgewerkt en een beetje spanning en verrassing hoort er toch ook bij.
We kunnen wel melden dat er bij het Regardz Hotel nog 1 kamer vrij is. Dit voor de mensen die ook nog naar meeting willen komen en eventueel nog een overnachtingsplek zoeken. Mocht je belangstelling hebben voor die kamer, neem dan eerst even contact op met het OT voor nadere info.
Vergeten jullie niet je Amerikafoto in te sturen voor de fotowedstrijd...
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Oke, we wachten het af. Ik hou wel van verrassingen en spanning
Het leek mij alleen een mooie manier om misschien nog net wat meer mensen over te halen om zichzelf op te geven als jullie nog iets leuks zouden melden van het programma.
Sonja
Het leek mij alleen een mooie manier om misschien nog net wat meer mensen over te halen om zichzelf op te geven als jullie nog iets leuks zouden melden van het programma.
Sonja
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik kan helaas niet naar de meeting komen, dus bij deze wil ik me afmelden.
Volgende keer beter!
Volgende keer beter!
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Jammer Marloes!
Doordat het dit jaar niet in november georganiseerd is maar in januari is kan toch nog naar de meeting
Na dit jaar naar Nieuw Zeeland geweest te zijn samen, mag ik nu kiezen
en hoop ik dat ik mijn vriendin kan overtuigen mee te gaan naar Amerika volgend jaar :dance:
Doordat het dit jaar niet in november georganiseerd is maar in januari is kan toch nog naar de meeting
Na dit jaar naar Nieuw Zeeland geweest te zijn samen, mag ik nu kiezen