Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is je persoonlijke top 3 qua hotels in het zuidwesten?
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wat is je persoonlijke top 3 qua hotels in het zuidwesten?
Er was al een hele tijd een topic over de persoonlijke top 3 qua parken, maar het leek mij wel een goed idee om ook een top 3 qua hotels in het zuidwesten op te stellen met de naam van het hotel en de plaats. Het doel van deze topic is om ideeën op te doen voor hotels. Ik zal in ieder geval beginnen met mijn top 3:
1. Super 8 motel in Sedona
2. Ruby's Inn in Bridgeport
3. Best Western Inn in Palm Springs
Zoals jullie zien, houd ik van simpele, schone hotels met een ruim bed.
1. Super 8 motel in Sedona
2. Ruby's Inn in Bridgeport
3. Best Western Inn in Palm Springs
Zoals jullie zien, houd ik van simpele, schone hotels met een ruim bed.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Wat is je persoonlijke top 3 qua hotels in het zuidwesten?
Met 1 reis heb ik nauwelijks recht van spreken, maar de top drie van die reis:
1. Wynn in Las Vegas
2. Sunset inn Cabins in Groveland (geen hotel, maar hele schattige huisjes)
3. Days Inn in Page
1. Wynn in Las Vegas
2. Sunset inn Cabins in Groveland (geen hotel, maar hele schattige huisjes)
3. Days Inn in Page
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
1. Wynn, Las Vegas (Parlor Suite)
2. Desert Pearl Inn, Springdale
3. Signature at MGM Grand, Las Vegas
Runner up: Planet Hollywood, Las Vegas (grote hoekkamer met uitzicht op Belaggio fonteinen)
2. Desert Pearl Inn, Springdale
3. Signature at MGM Grand, Las Vegas
Runner up: Planet Hollywood, Las Vegas (grote hoekkamer met uitzicht op Belaggio fonteinen)
1. Wynn Las Vegas
2. Hyatt Fishermanswarf San Francisco
3. Embassy Suites LAX
2. Hyatt Fishermanswarf San Francisco
3. Embassy Suites LAX
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
1. Dreamkatchers' B&B in Big Water (Vlakbij Page, AZ)
2. Red Cliffs Lodge in Moab, UT
3. Boulder Mountain Lodge in Boulder, UT (Langs UT-12)
2. Red Cliffs Lodge in Moab, UT
3. Boulder Mountain Lodge in Boulder, UT (Langs UT-12)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Terug in de tijd, authenticiteit en nostalgie:
1. Shady Dell Airstream Motel, Bisbee
2. Historic Nipton Hotel, Nipton
3. Marble Canyon Lodge, Marble Canyon
4. Amargosa hotel in combi met een voorstelling in het opera house, Death Valley Junction
Johan
1. Shady Dell Airstream Motel, Bisbee
2. Historic Nipton Hotel, Nipton
3. Marble Canyon Lodge, Marble Canyon
4. Amargosa hotel in combi met een voorstelling in het opera house, Death Valley Junction
Johan
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
1. The Andaz Hotel, Los Angeles/West Hollywood (voor de ECHTE hollywood-experience)
2. Prescott Pines Inn, Bed &Breakfast, Prescott AZ (super knusse B&B in een enorm schattig en mooi stadje)
3. bij onze vrienden op het luchtbed in hun Loft in San Francisco!!
Nummer 3; wat is het toch ontzettend leuk om bij goede vrienden te mogen logeren. Je krijgt een kijkje in hun dagelijks leven, doet dingen in een onbekende stad die je normaal op vakantie niet zou doen, kunt lekker samen koken 's avonds en van elkaars gezelschap genieten. Eigenlijk op nmr 1 maar ja.....dit topic ging over hotels he!!
EDIT: Helemaal vergeten!!
Echt 1 van onze allerleukste hotels:
The Inn at Crested Butte, Crested Butte, CO: fantastisch klein hotelletje in fantastisch klein stadje in een fantastische omgeving
Jerry, de eigenaar, was ontzettend aardig en hulpzaam. De kamer was niet groot maar goed ingericht, vanuit het raam hadden we uitzicht op Mount Crested Butte. Elke avond tussen 17:00 en 19:00 is er gratis wine-tasting in de lobby met kaasjes en toastjes erbij. Jaccuzzi op het buitendek; 's avonds onder de sterren lekker gebubbeld. De volgende ochtend een heerlijk ontbijtje genoten met vers fruit, vers brood, sapjes, kaasjes en gekookte eieren. Deze zou weleens in aanmerking kunnen komen voor de nummer 1 of 2!
2. Prescott Pines Inn, Bed &Breakfast, Prescott AZ (super knusse B&B in een enorm schattig en mooi stadje)
3. bij onze vrienden op het luchtbed in hun Loft in San Francisco!!
Nummer 3; wat is het toch ontzettend leuk om bij goede vrienden te mogen logeren. Je krijgt een kijkje in hun dagelijks leven, doet dingen in een onbekende stad die je normaal op vakantie niet zou doen, kunt lekker samen koken 's avonds en van elkaars gezelschap genieten. Eigenlijk op nmr 1 maar ja.....dit topic ging over hotels he!!
EDIT: Helemaal vergeten!!
Echt 1 van onze allerleukste hotels:
The Inn at Crested Butte, Crested Butte, CO: fantastisch klein hotelletje in fantastisch klein stadje in een fantastische omgeving
Laatst gewijzigd door RiverCola op 22 nov 2009, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
1. Desert Pearl Inn, Springdale
2. Lake Quinault Lodge (bij Olympic NP)
3. BW El Rancho Inn, Millbrae (bij SFO)
4. Holiday Inn Express, Marina del Rey
5. BW Station House Inn, South Lake Tahoe (geweldig uitgebreid ontbijt ingebrepen)
Marianne
2. Lake Quinault Lodge (bij Olympic NP)
3. BW El Rancho Inn, Millbrae (bij SFO)
4. Holiday Inn Express, Marina del Rey
5. BW Station House Inn, South Lake Tahoe (geweldig uitgebreid ontbijt ingebrepen)
Marianne
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Juf Marianne, je rekencapaciteiten zijn lang niet zo goed als je taalvaardigheid...... En tot 3 tellen leer je nog wel in de eerste klas

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
1. Four Seasons, Scottsdale. Vanwege de beste service ever, waar ook ter wereld.
2. Wynn en Encore, Las Vegas. Vanwege Steve........who else.
3. Intercontinental Mark Hopkins, San Francisco. Vanwege het bijzondere van het slapen in een San Francisco landmark.
En dan volgen er nog vele op plaats 4, het J.W. Marriott in Tucson, het Ritz-Carlton bij lake Las Vegas, de Westin in Scottsdale, de Red Cliffs lodge in Moab, het Bellagio in Las Vegas, de Westin La Paloma in Tucson, het Four Seasons in Las Vegas, het Hyatt in San Diego, het Renaissance Esmeralda in Palm Desert en tenslotte het Four Seasons in Jackson, en dan vergeet ik er ook nog wel een paar.
2. Wynn en Encore, Las Vegas. Vanwege Steve........who else.
3. Intercontinental Mark Hopkins, San Francisco. Vanwege het bijzondere van het slapen in een San Francisco landmark.
En dan volgen er nog vele op plaats 4, het J.W. Marriott in Tucson, het Ritz-Carlton bij lake Las Vegas, de Westin in Scottsdale, de Red Cliffs lodge in Moab, het Bellagio in Las Vegas, de Westin La Paloma in Tucson, het Four Seasons in Las Vegas, het Hyatt in San Diego, het Renaissance Esmeralda in Palm Desert en tenslotte het Four Seasons in Jackson, en dan vergeet ik er ook nog wel een paar.
-
marjolein59
- Amerikafan
1. Hollywood Orchid Suites, Los Angeles
aan Hollywood Blvd, top locatie voor redelijke prijs
2. Desert Rose Resort, Las Vegas
voor als je niet OP de strip wilt zitten, maar wél vlakbij (loopafstand)
incl. heel uitgebreid ontbijtbuffet!
3. Austin´s Chuckwagon Motel, Torrey
écht Amerikaans!
Marjolein
aan Hollywood Blvd, top locatie voor redelijke prijs
2. Desert Rose Resort, Las Vegas
voor als je niet OP de strip wilt zitten, maar wél vlakbij (loopafstand)
incl. heel uitgebreid ontbijtbuffet!
3. Austin´s Chuckwagon Motel, Torrey
écht Amerikaans!
Marjolein
- Animar
- Amerikakenner
1) Disney's Grand Californian Hotel, Anaheim
2) The Venetian, Las Vegas
3) Hotel Cavalier Oceanfront Resort, San Simeon
2) The Venetian, Las Vegas
3) Hotel Cavalier Oceanfront Resort, San Simeon
Anita
Ik ga de mijne opdelen in twee groepjes
groep 1: Luxe
- The Mirage - Las Vegas Nevada
- Desert Pearl Inn - Springdale Utah
- Bleu Sail Inn - Morro Bay California
Groep 2: Originaliteit en gezelligheid
- The Shady Dell : Bisbee Arizona
- Cabin @ Gouldings Lodge : Monument Valley Utah
- Mayor's B&B : Moab Utah
Pfff zelfs in twee groepen blijft het moeilijk
Bart
groep 1: Luxe
- The Mirage - Las Vegas Nevada
- Desert Pearl Inn - Springdale Utah
- Bleu Sail Inn - Morro Bay California
Groep 2: Originaliteit en gezelligheid
- The Shady Dell : Bisbee Arizona
- Cabin @ Gouldings Lodge : Monument Valley Utah
- Mayor's B&B : Moab Utah
Pfff zelfs in twee groepen blijft het moeilijk
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
elkur
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Na slechts één reis, is dit onze top 3:
1. Wynn in Las Vegas
2. Hyatt Fisherman's Wharf in San Francisco (vooral in combinatie met het Priceline tarief komt dit hotel op 2 te staan)
3. Bright Angel Lodge aan de Grand Canyon (een Historic Rim Cabin)
We hopen deze top 3 nog te kunnen updaten
1. Wynn in Las Vegas
2. Hyatt Fisherman's Wharf in San Francisco (vooral in combinatie met het Priceline tarief komt dit hotel op 2 te staan)
3. Bright Angel Lodge aan de Grand Canyon (een Historic Rim Cabin)
We hopen deze top 3 nog te kunnen updaten
-
Gerben Steeg
- Amerikakenner
Leuk om vanuit een regenachtig Scheveningen even terug te denken aan wat hotelletjes....:
1. Crystall Inn St George/ut; prijs/kwaliteit echt top. Luxe zwembad, mooi complex, heel goed ontbijt, grote, ruime kamers. Tip voor als bijv Vegas vanuit Utah net te ver rijden is bij een bepaalde planning. Rond de 80 dollar (2p).
2. Sandstone Inn in Torrey/ut; perfecte ligging, mooi complexje, (bij kou overdekt) zwembad, goed restaurant, nice owner. Rond de 90 dollar (2p).
3. Best Western River Terrace te Green River/ut. Prijs weet ik niet meer.
Oeps, kan ook niet tellen.....
4. Toch maar het bekende Stovepipe in DV/ca; leuk middenin zo’n bakoven. Sanddune-view room..
Grtz
1. Crystall Inn St George/ut; prijs/kwaliteit echt top. Luxe zwembad, mooi complex, heel goed ontbijt, grote, ruime kamers. Tip voor als bijv Vegas vanuit Utah net te ver rijden is bij een bepaalde planning. Rond de 80 dollar (2p).
2. Sandstone Inn in Torrey/ut; perfecte ligging, mooi complexje, (bij kou overdekt) zwembad, goed restaurant, nice owner. Rond de 90 dollar (2p).
3. Best Western River Terrace te Green River/ut. Prijs weet ik niet meer.
Oeps, kan ook niet tellen.....
4. Toch maar het bekende Stovepipe in DV/ca; leuk middenin zo’n bakoven. Sanddune-view room..
Grtz
Gr, Gerben
Ook ik kan niet tot 3 tellen.
Voor mij geen luxe hotels, daar geef ik niet zo om. Sfeer en lokatie zijn voor mij het belangrijkste. Schoon zijn ze altijd, ben nog nooit een vuile kamer tegengekomen.
1. Best Western Canterbury Inn San Francisco. Het breedste en langste bed dat ik ooit gezien heb. Helaas hotel al een paar jaar gesloten.
2. Adagio Hotel, San Francisco. Uitstekende service, hip ingerichte kamers met luxe badartikelen
3. Wonderland Inn, Torrey. Grote kamer, prachtig uitzicht, goed restaurant
4. Yellowstone Park Hotel. Grote kamer, goed ontbijt inclusief.
5. Bumbleberry Inn, Springdale. Vanwege het uitzicht op de rode rotsen vanuit ons bed. En de bumbleberry pancakes met bumbleberry syrup en bumbleberry jelly.
Voor mij geen luxe hotels, daar geef ik niet zo om. Sfeer en lokatie zijn voor mij het belangrijkste. Schoon zijn ze altijd, ben nog nooit een vuile kamer tegengekomen.
1. Best Western Canterbury Inn San Francisco. Het breedste en langste bed dat ik ooit gezien heb. Helaas hotel al een paar jaar gesloten.
2. Adagio Hotel, San Francisco. Uitstekende service, hip ingerichte kamers met luxe badartikelen
3. Wonderland Inn, Torrey. Grote kamer, prachtig uitzicht, goed restaurant
4. Yellowstone Park Hotel. Grote kamer, goed ontbijt inclusief.
5. Bumbleberry Inn, Springdale. Vanwege het uitzicht op de rode rotsen vanuit ons bed. En de bumbleberry pancakes met bumbleberry syrup en bumbleberry jelly.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben blijkbaar niet de enige die heeft zitten slapen in de eerste klas/groep 3.Jasmino schreef:Juf Marianne, je rekencapaciteiten zijn lang niet zo goed als je taalvaardigheid...... En tot 3 tellen leer je nog wel in de eerste klas![]()
Gezien het doel van het topic ook helemaal niet verkeerd toch?
Er was trouwens al eerder een dergelijk topic gestart, zie hier (ik ben redelijk consequent zie ik)
Marianne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
En ook ik heb blijkbaar geslapenMartin & Marianne schreef: Er was trouwens al eerder een dergelijk topic gestart, zie hier (ik ben redelijk consequent zie ik)
Marianne
@Gerben Steeg: Stovepipe Wells was ik inderdaad nog vergeten. Ook een hele goede en schone kamer met een goede airco (niet overbodig haha)
Groetjes René
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moeilijk onderwerp, maar even zo zonder nadenken:
- Bright Angel Lodge, Grand Canyon NP
- Stovepipe Wells, Death Vally NP
- Panamint Springs resort, Death Valley
- Bright Angel Lodge, Grand Canyon NP
- Stovepipe Wells, Death Vally NP
- Panamint Springs resort, Death Valley
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht