Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Continental ervaringen
Continental ervaringen
Volgend jaar vliegen wij voor de eerste keer met Continental. Hiervoor hebben we eigenlijk elke keer KLM/NW gevlogen. Nu was ik eigenlijk wel benieuwd... Wat zijn jullie ervaringen met Continental? Maakt het eigenlijk nog veel uit met welke maatschappij je vliegt of is de reiservaring bij iedere maatschappij ongeveer hetzelfde?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Continental ervaringen
De maatschappij maakt zeker wel uit, maar wat dat aangaat zit je goed, want Continental is echt een prima maatschappij, met volgens mij een behoorlijk nieuwe vloot in vergelijking met anderen.
Als ik de keuze heb vlieg ik Continental.
Als ik de keuze heb vlieg ik Continental.
Ik ook, al hoewel ik Delta qua service en qua eten beter vindt.
Laatst gewijzigd door 1250 op 18 nov 2009, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ook mijn ervaringen met Continental zijn zeer positief.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier ook positieve ervaringen. Al denk ik wel dat de gemiddelde leeftijd van hun stewardessen hoger ligt dan bij heel wat andere maatschappijen. (waar ik overigens geen bezwaar tegen heb! Vind het positief dat je geen piepkuiken moet zijn met maatje 0)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Dat vind ik bij alle Amerikaanse maatschapijen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Het ligt vast aan mij maar ik krijg bij Continental altijd een beetje honger. Ik kan nooit slapen dus ben ik de hele vlucht wakker en dan krijg je bij andere maatschappijen vaak een midnight-snack, maar de laatste 2 keer bij Continental kregen we die niet. En dan is het best lang tussen het diner en het ontbijt.
Verder een prima maatschappij. En oudere stewardessen geven mij altijd juist wel een veilig gevoel.
Verder een prima maatschappij. En oudere stewardessen geven mij altijd juist wel een veilig gevoel.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Hier ook positieve ervaringen! Ze kwamen voldoende langs met eten en drinken, fijne stoelen, goede vlucht, we waren zeer tevreden!
Afgelopen keer vlogen wij met United. Op de heenreis met een Boeing 777, dit ging hartstikke goed, op de terugreis met een Boeing 767 en dat was waardeloos. De stoelen konden tever naar achteren waardoor je echt klem zat als iemand zijn/haar stoel naar achter deed.
Maar goed, het gaat hier om Continental en ja, tevreden !!
Afgelopen keer vlogen wij met United. Op de heenreis met een Boeing 777, dit ging hartstikke goed, op de terugreis met een Boeing 767 en dat was waardeloos. De stoelen konden tever naar achteren waardoor je echt klem zat als iemand zijn/haar stoel naar achter deed.
Maar goed, het gaat hier om Continental en ja, tevreden !!
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Een midnight snack kregen we de laatste 2 keer bij Delta ook niet hoor.Jostravels schreef:Het ligt vast aan mij maar ik krijg bij Continental altijd een beetje honger. Ik kan nooit slapen dus ben ik de hele vlucht wakker en dan krijg je bij andere maatschappijen vaak een midnight-snack, maar de laatste 2 keer bij Continental kregen we die niet. En dan is het best lang tussen het diner en het ontbijt.
En toegegeven, ik rammelde van de honger.
Gelukkig maakte het vliegtuig lawaai, of mijn maag was te horen over het ganse toestel :p
Drinken kregen we wel een keer of 3 tijdens de nachtvlucht.
Maar nu ff ontopic:
Met Continental heb ik geen ervaring, maar vrienden van me zijn toch altijd tevreden als ze met hen gevlogen hebben hoor.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik ook erg tevreden met Continental, prima maatschappij.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Bushmaster
- Amerika-expert
Afgelopen zaterdag met Continental teruggevlogen vanuit Houston,
door vertraging had de 777 ca. 200 lege stoelen, (bijna) iedereen had de beschikking over drie stoelen,
dat is beter dan first class
Voor de rest vind ik Continental ook top, goed personal entertainment system, mooie toestellen.
door vertraging had de 777 ca. 200 lege stoelen, (bijna) iedereen had de beschikking over drie stoelen,
dat is beter dan first class
Voor de rest vind ik Continental ook top, goed personal entertainment system, mooie toestellen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon even naar de pantry lopen en vragen, lukt eigenlijk altijd.....Jostravels schreef:Het ligt vast aan mij maar ik krijg bij Continental altijd een beetje honger. Ik kan nooit slapen dus ben ik de hele vlucht wakker en dan krijg je bij andere maatschappijen vaak een midnight-snack, maar de laatste 2 keer bij Continental kregen we die niet. En dan is het best lang tussen het diner en het ontbijt.
- Jostravels
- Amerikakenner
Heb je gelijk in, maar ik zit altijd in een middenstoel met m'n vriend aan het raam (anders wil hij niet mee) en aan de andere kant een onbekende, dus dan voel ik me zo bezwaard.
Ik dacht dat het aan Continental lag omdat ik bij andere maatschappijen (met name KLM en de aziatische maatschappijen) 's nachts altijd wel een ijsje of chips kreeg aangeboden, maar blijkbaar heb ik daarmee gewoon mazzel gehad. Ik neem zelf nu meestal maar een broodje voor nood mee in m'n tas.
Ik dacht dat het aan Continental lag omdat ik bij andere maatschappijen (met name KLM en de aziatische maatschappijen) 's nachts altijd wel een ijsje of chips kreeg aangeboden, maar blijkbaar heb ik daarmee gewoon mazzel gehad. Ik neem zelf nu meestal maar een broodje voor nood mee in m'n tas.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zit toch ook zo'n belletje. Als je niet op wilt staan, dan kan je de service bellen.
Elke
- Jostravels
- Amerikakenner
Doen jullie dat wel eens? Ik dacht dat dat meer voor noodgevallen was, voel me dus een beetje bezwaard om het belletje in te drukken.
Dat durf ik eigenlijk ook nooit goed.
De mensen die ik het wel zien doen, bellen vaak om ieder wissewasje...
De mensen die ik het wel zien doen, bellen vaak om ieder wissewasje...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon gebruiken, maar niet iedere minuut natuurlijk....wat ik wel doe is gelijk met een ander drukken...voel ik me maar half schuldig, want ze lopen dan toch al.

- Jostravels
- Amerikakenner
Goede tip

Haha dan zit je hopelijk niet een uur intens te luisteren tot je die 'BING' hoort he?Pete.Z schreef:Gewoon gebruiken, maar niet iedere minuut natuurlijk....wat ik wel doe is gelijk met een ander drukken...voel ik me maar half schuldig, want ze lopen dan toch al.![]()
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ik ben er vorige week mee gevlogen naar Newark. Vooral de entertainment is prima. Eigen scherm, zelf je filmpje en muziekje uitkiezen. En de keuze is enorm groot. Eten is net als andere maatschappijen, niks bijzonders dus. Alleen jammer dat ik geen fijne plek had.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3783 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties