Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Starbucks

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Nirak
Amerika-ontdekker

Bericht door Nirak »

Dunkin Donuts!!!!!!! Eindelijk een zielsverwant hier gevonden tussen al dat Starbucks geweld......GEoDLeto...met jou wil ik graag een bakkie doen....... :D

Ennee....die Paris van de Senseo is inderdaad heerlijk, heb een zakje meegenomen vorige week uit Florida, ben helaas al bijna aan m'n laatste pad/pod....maar heb nog een zakje Vanille van Folgers in de aanslag staan.....ook heerlijk.........

groet, Karin
There's two ways to take what this life's gonna throw at you: You can choose to win or lose, it's all about attitude.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Voor de in de US wonende Senseo-fanaten: je kunt een gratis Senseo apparaat krijgen als je een foto maakt van je oude koffiezetapparaat, met op de foto duidelijk te zien is dat er in de pot alles behalve koffie zit. Zie http://senseo.lissonline.com/DropYourDr ... nline.aspx .
Het apparaat is gratis; je betaalt alleen $15 shipping.

'K heb er zelf eentje besteld en laat hem bij US familie afleveren... leuk kerstkadootje.

Monique
MissUnitedStates
Amerika-ontdekker

Bericht door MissUnitedStates »

Ik wil ze allemaal proberen... :oops:

Hoezo inhalig... :roll: :wink:
Mijn hart ligt in Amerika, helaas mijn lichaam niet....
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Ondertussen heb ik ook ervaring met Starbucks en...

Tja, geef mij maar de koffie van hier, de koffie in de States is echt flauw...zelfs thee is niet zo flauw :wink:
Starbucks is ook niet goedkoop.

Wat ik wel lekker vond bij starbucks was iets koud...maar ben de naam vergeten :oops:
Volgende trip naar de states neem ik koffie uit België mee. :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik vind Nederlandse koffie ook nog steeds lekkerder, maar ik zat gisteren met een vriendin bij Luray Caverns buiten op een terrasje koffie te drinken en het viel ons op, hoe sterk die koffie was. Het is onder invloed van Starbucks, Seattle's Best e.d. erg aan het verbeteren, ook in "gewone" restaurants. Vroeger was de koffie overal net thee, nu zijn er steeds meer plekken, die een lekkere bak echte koffie schenken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Eric schreef: Wat ik wel lekker vond bij starbucks was iets koud...maar ben de naam vergeten :oops:
Frappuccino? Maar ja dan heb je nog veel smaken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer