Als ik de auto 23 april ophaal kost hij echt een stuk meer dan op 24 april. Dacht zo'n 35-40 euro. Komt omdat ik 22 dagen wil huren. Dat is 3 x weekprijs + 1 extra dag.Aïda schreef:Je hoeft echt geen half uurtje op een bankje te zitten. De autohuur gaat per 24 uur.
Rekenvoorbeeld met een Economy:Early Return Policy
An Early Return fee is charged at a rate of $15 per rental when a vehicle is returned at least one calendar day early and total daily/weekly charges is less than the initial charged amount.
Heb je ook niet persé nodig. Ik neem ook altijd Super Spar Plus omdat ik de enigste bestuurder ben. Afgelopen zomer hoefde ik slechts iets van EUR 40 te betalen voor een volle tank bij Alamo. Dat kon dus wel uit.Airmiles schreef:Ik wil graag weten of ik die PPP (Insassenunfall-/Gepäckversicherung) wel echt nodig heb. Mijn reisverzekering dekt immers ook reisbagage en medische kosten. Het verschil tussen 21 dagen Paket Super-Spar-PLUS en Paket Super-Inklusiv-PLUS is namelijk zo´n 75 euro. De tank volgooien kost beduidend minder en een tweede bestuurder heb ik toch niet nodig. Ben alleen.