Brussel - New York (Newark) - Dusseldorf, 163 euro pp! Ik denk dat ik het pas geloof als we in het vliegtuig zitten

Bedankt gulliver !!!
Graag gedaan Rebekka.Rebekka1977 schreef:"Thank You for Choosing Continental Airlines" :dance:
Brussel - New York (Newark) - Dusseldorf, 163 euro pp! Ik denk dat ik het pas geloof als we in het vliegtuig zitten
Bedankt gulliver !!!
Ten eerste geweldig dat je voor z'n prijsje kan afreizen naar New York.......maar is die prijs incl alles?? Dus ticketfee, brandstof, luchthavenbelastingen en reservingskosten??gulliver schreef:Graag gedaan Rebekka.Rebekka1977 schreef:"Thank You for Choosing Continental Airlines" :dance:
Bedankt gulliver !!!
Ik heb ook net geboekt. Samen met m'n partner en mijn broertje gaan we lekker een lang weekendje naar The Big Apple![]()
Echter wel in de andere richting, dus vanaf Düsseldorf en terug naar Brussel (voor 178€), omdat dat voor ons met vervoer gemakkelijker is!!!
.... by the way 1977 was een tof jaargang, nietwaar?
Ik voel me nu toch wel een beetje.... :yuk: :yuk: waarom heb ik nou nooit dat geluk.......MattRob schreef:Ongelooflijk maar waar, is inderdaad inclusief alles ...
Kun je dan geen tijd vrijmaken, om gewoon lekker een weekendje ertussen uit te knijpen?mootje schreef:Ik voel me nu toch wel een beetje.... :yuk: :yuk: waarom heb ik nou nooit dat geluk.......MattRob schreef:Ongelooflijk maar waar, is inderdaad inclusief alles ...![]()
Gr. Monique
Geen probleem, tegenwoordig moet je pas geldig zijn gedurende je verblijf in Amerika de tijd dat het tot een half jaar na vertrek geldig moest zijn ligt al een aantal jaar achter ons.zag nu ook dat mijn pas 27 juli verloopt...kan dat nog als we 10 maart vertrekken???
Geen probleem, tegenwoordig moet je pas geldig zijn gedurende je verblijf in Amerika de tijd dat het tot een half jaar na vertrek geldig moest zijn ligt al een aantal jaar achter ons.