Edit: ik zie het nu ook duidelijk in aanmeldformulier staan
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Dat is uiteraard logisch en begrijpelijk, dat jullie daarover afspraken moeten maken met de zaaleigenaar. Wilde alleen even checken dat annulering 'zonder reden' geen probleem is.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ik weet niet precies waar wij ons kunnen aanmelden, maar wij komen ook ... nog geen oppas geregeld, maar dat moet geen probleem zijn (hoop ik) 
Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Leuk dat er al zoveel enthousiame is!
De eerste aanmeldingen, wat zeg ik, de eerste betalingen, stromen al binnen.
We rekenen op jullie komst en op een onvergetelijke meeting!
Roland
De eerste aanmeldingen, wat zeg ik, de eerste betalingen, stromen al binnen.
We rekenen op jullie komst en op een onvergetelijke meeting!
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zie mijn onderschrift voor het bericht. Staat een mooie grote rode knop.Sandy schreef:Ik weet niet precies waar wij ons kunnen aanmelden, maar wij komen ook
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Je bedoeld de banner in je onderschrift, klik voor info. Dan kom ik in een topic waar staat: 'dit is een mededelingen topic uitsluitend voor het OT' .. welke rode knop bedoel je anders? Misschien is dit voor meerdere mensen onduidelijk waar je je kunt aanmelden. In ieder geval meld ik me bij deze aanNjit schreef:Zie mijn onderschrift voor het bericht. Staat een mooie grote rode knop.Sandy schreef:Ik weet niet precies waar wij ons kunnen aanmelden, maar wij komen ook
Edit: OK blont moment
Laatst gewijzigd door Sandy op 18 okt 2009, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er staat deze tekst:
Op die knop kun je klikken. (overigens wordt de tekst iets aangepast - om het nog duidelijker te maken)Aanmelden?
Iedereen dient zich aan te melden en te betalen vóór 23 december 2009 a.s. Je kunt dit doen via onderstaand logo
Zie mijn 'edit' in vorige post .. kun je niet dat aanmeldformulier in jullie onderschriften zetten?
Sandy
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan wel. Maar de rest van de tekst is net zo belangrijk
Maar er komt binnenkort een duidelijke knop en tekst te staan. Dan is het 'probleem' hopelijk verholpen.
Maar er komt binnenkort een duidelijke knop en tekst te staan. Dan is het 'probleem' hopelijk verholpen.
Ja geweldig Zaltbommeljerbia schreef:Ik heb ons inmiddels ook aangemeld! De locatie ziet er leuk uit en is lekker dichtbij voor ons
Sandy
Martijn, het bericht is eigenlijk heel erg duidelijk .. ik had het gewoon niet goed gelezenNjit schreef:Dat kan wel. Maar de rest van de tekst is net zo belangrijk![]()
Sandy
Ik zou eigenlijk ook wel willen komen maar het is wel ver rijden voor ons, ruim 2 uur enkel.
Moet ook nog even kijken of de vriendin niet moet werken, zaterdag is een moeilijke dag om te ruilen voor haar, verlof is uitgesloten.
Bart
Moet ook nog even kijken of de vriendin niet moet werken, zaterdag is een moeilijke dag om te ruilen voor haar, verlof is uitgesloten.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bart voor veel meer mensen is het 2 uur rijden of meer. Dat is ook de reden dat er altijd een aantal mensen een hotelovernachting nemen. Wij doen dat ook altijd. Ook de afterparty en het ontbijt de volgende ochtend (napraten) is heel erg gezellig met andere forumleden.....
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hé, hebben we daar niet al eens eerder een meeting gehad?
Was dat niet de tweede meeting in 2005? Toen hadden we toch ook een barbecue? Of ben ik in de war?
Marjon
Was dat niet de tweede meeting in 2005? Toen hadden we toch ook een barbecue? Of ben ik in de war?
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jaaa, ik heb het gevonden:
Leuk om die foto's weer te zien, wat waren we nog jong (en wat was ik dik
)
Ook leuk dat de namen onder de foto's staan.
viewtopic.php?f=4&t=2216&start=340
Marjon
Leuk om die foto's weer te zien, wat waren we nog jong (en wat was ik dik
Ook leuk dat de namen onder de foto's staan.
viewtopic.php?f=4&t=2216&start=340
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies Marjon. Het is dezelfde locatie als in 2005 en ook de barbecue. Het was een groot succes destijds al hadden we toen nog niet zoveel meetinggangers als de laatste jaren het geval is. We hopen ook deze keer weer op een groot aantal nieuwe gezichten zodat de jaarlijkse AA-meeting nog verder uit zal groeien.vana schreef:Hé, hebben we daar niet al eens eerder een meeting gehad?
Marjon
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Bart,Dude schreef:Ik zou eigenlijk ook wel willen komen maar het is wel ver rijden voor ons, ruim 2 uur enkel.
Je kunt natuurlijk ook overnachten in Zaltbommel. Hotel Zaltbommel ligt vlakbij American Roadhouse, bijna op loopafstand.
Kamers zijn EUR 69 (Comfort Kamer) of EUR 79 (Deluxe Kamer). Ze hebben nog een beperkt aantal kamers vrij. Zojuist heb ik alvast een Deluxe kamer gereserveerd. Annuleren kan nog tot één dag van te voren tot 16.00 uur.
In de buurt zijn nog meer mogelijkheden maar dit hotel ligt echt op steenworp afstand van de locatie.
Zou het overigens erg leuk vinden als jij en Evy ook kwamen.
Roland
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb "les" tot 16.00 en daarna examentrainingSpaceAce schreef:Tot hoe laat heb je school dan?phillybilly schreef:Ik moet één zaterdag per maand naar "school" (de rest in zelfstudie) en in januari is dat de 30e![]()
Ik moet daarvoor al om 07.30 de deur uit en nu met de "gewone" lessen ben ik al kapot 's avonds als ik thuiskom, dus als ik daarna nog naar de meeting moet komen denk ik dat het teveel wordt. Maar ik ben aan het brainstormen.......
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Directe link naar hun websiteCoyote schreef:Je kunt natuurlijk ook overnachten in Zaltbommel. Hotel Zaltbommel ligt vlakbij American Roadhouse, bijna op loopafstand.
Directe link naar reserverings-pagina
Routebeschrijving

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog meer informatie over hotels in de buurt van American Roadhouse kun je vinden in het mededelingen-topic over de Alles Amerika Meeting 2009.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: