Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand bekend met camperverhuurder Cheapa Campa?
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Iemand bekend met camperverhuurder Cheapa Campa?
Iemand hier ooit gehoord van de camperverhuurder Cheapa Campa? http://www.cheapacampa.com/
Schijnt een camperverhuurder uit Australie te zijn die zich nu ook op de US markt heeft gericht (alleen in LV, SF en LA). Zijn de enige die ook de kleine campervans verhuren waar wij de voorkeur aan geven, maar wij zouden graag willen weten of het wel een betrouwbare business is voor ermee in zee te gaan.
Wat zeggen jullie camper-experts ervan?
Ilona
Schijnt een camperverhuurder uit Australie te zijn die zich nu ook op de US markt heeft gericht (alleen in LV, SF en LA). Zijn de enige die ook de kleine campervans verhuren waar wij de voorkeur aan geven, maar wij zouden graag willen weten of het wel een betrouwbare business is voor ermee in zee te gaan.
Wat zeggen jullie camper-experts ervan?
Ilona
Laatst gewijzigd door markro op 09 okt 2009, 06:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Iemand bekend met camperverhuurder Cheapa Campa?
Of het toeval is weet ik niet, maar ook Apollo is een Australische camperverhuurder die sinds een jaar opereert op de Amerikaanse markt. Ook in LV, LA en SF. Ook zij hebben kleine campers (campervans) en op hun Australische site (de Amerikaanse ligt er even uit) vind ik ook een camper met de naam Cheapa Campa.
Apollo is te boeken via Tioga Tours (en wellicht meer Nederlandse touroperators). Dat geeft me wel een veilig gevoel en boeken via Nederland is vaak voordelig dan rechtstreeks.
Apollo is te boeken via Tioga Tours (en wellicht meer Nederlandse touroperators). Dat geeft me wel een veilig gevoel en boeken via Nederland is vaak voordelig dan rechtstreeks.
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Ha, Monique, bedankt! (ik had er eigenlijk al een beetje op gerekend dat jij als camper-expert hier meer van zou weten!
)
Ik had wat rond-gegoogled (mooi woord!) en begon eigenlijk ook al een beetje het vermoeden te krijgen dat Apollo en Cheapa Campa dezelfde zijn. De beschrijvingen van de campers en de foto's zijn woordelijk hetzelfde.
Ik zal wanneer de tijd er is zeker ook een offerte bij Tioga aanvragen, ter vergelijking.
Ilona
Ik had wat rond-gegoogled (mooi woord!) en begon eigenlijk ook al een beetje het vermoeden te krijgen dat Apollo en Cheapa Campa dezelfde zijn. De beschrijvingen van de campers en de foto's zijn woordelijk hetzelfde.
Ik zal wanneer de tijd er is zeker ook een offerte bij Tioga aanvragen, ter vergelijking.
Ilona
Groetjes, Ilona
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij zijn op onze laatste trip verschillende Apollo campers tegen gekomen, die zagen er goed uit, de C-30/31 was bijvoorbeeld dezelfde als wij mee reden (Fleetwood Jamboree) met twee slide-outs ook de B-Class (campervan) die we zagen was een nieuw model.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Zijn dezelfde bedrijven (of in ieder geval met elkaar verbonden). Zie http://whois.domaintools.com/cheapacampa.com
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wij zijn 2 oktober teruggekomen uit het zuidwesten van een camperrondreis en hadden de camper (via Tioga Tours) gehuurd bij Apollo. Prima camperverhuurder. Super de Luxe camper van 31ft (hadden oorspronkelijk een 24ft besteld, dus hij was een ´beetje´ groter) met slechts 13.000 miles, 2 slide outs, grote badkamer, luifel, tv en dvd etc. Omdat Apollo pas sinds dit jaar campers in de USA verhuurt, zijn alle campers gloednieuw. Bij het ophalen verliep alles heel snel. Geen lange video te bekijken, maar gewoon ´live´ uitleg van één van de medewerkers. Kortom, wij zijn heel tevreden. Ze kennen geen ´early bird´, maar wij waren binnen een uur onderweg, dus hadden die ook niet nodig! Bovendien mag je de camper op de laatste dag ook tussen 09.00 en 16.30 uur terug brengen, op het tijdstip dat je zelf wilt, ideaal!
We hebben ook de Cheapa Campa campers gezien die Apollo dus ook verhuurt. Dit zijn duidelijk oudere campers en zijn heel basic, dus verwacht niet veel extra´s. Zagen er overigens wel netjes uit hoor, volgens mij kun je er ook een prima vakantie mee hebben. Wij wilden alleen iets meer gemak omdat onze dochter van 3 jaar ook mee was.
We hebben ook de Cheapa Campa campers gezien die Apollo dus ook verhuurt. Dit zijn duidelijk oudere campers en zijn heel basic, dus verwacht niet veel extra´s. Zagen er overigens wel netjes uit hoor, volgens mij kun je er ook een prima vakantie mee hebben. Wij wilden alleen iets meer gemak omdat onze dochter van 3 jaar ook mee was.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Kijk, dat is een duidelijk verhaal! Zelfde verhuurder dus, met Apollo voor de nieuwe en duurdere campers en Cheapa Campa voor budget. Klinkt goed allemaal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht