Texas Boy schreef:De Little Dutch Girl is meer een Old Dutch Women en niet erg vriendelijk
Vertelde dit net aan m'n man en volgens hem doen ze dat om realistisch te blijven. Hij is niet echt onder de indruk van de service in de meeste Nederlandse winkels.
Maar ziet er wel superleuk uit! Als we weer eens in Houston zijn moeten we er echt even langs gaan.
Texas Boy schreef:De Little Dutch Girl is meer een Old Dutch Women en niet erg vriendelijk
Ik heb een keer een medewerkster van hen aan de telefoon gehad, en die was inderdaad niet al te vriendelijk.
De duitse vrouw die in het Nederlandse winkeltje in Helen werkt was ook al zo onaardig. Ze ontdooide wel na een poosje, maar mijn hemel...de kinderen doen haar nu nog na (en liggen dan helemaal in een deuk).
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car! Southern Tales
Bij Van Der Veen's in MI zijn ze wel heel aardig! Al moest ik heel veel moeite doen om de aardige mevrouw te verstaan toen ze 'Nederlands' tegen me sprak
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.