Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

delta airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
kiamzo
Amerikakenner

delta airlines

Bericht door kiamzo »

Hallo hebben geboekt bij delta airlines ,en als ik ga kijken met welk type je vliegt krijg ik een 767-300ER .Maar als ik dan bij delta zelf kijk naar view seats krijg ik een 757-200 . Welk type is nu het juiste de eene is 2-3-2 ZIT en de ander is 3 -3 ZIT.Hoe weet ik nu welk het juiste type is .
hostewim
Amerikafan

Re: delta airlines

Bericht door hostewim »

de info die je op de site van delta vindt zal wel de correcte info zijn volgens mij.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je aan wilt geven wanneer je vliegt en waar naartoe kunnen we even voor je kijken waar je mee vliegt, maar in te zetten vliegtuigen willen nog wel eens veranderen, het schema voor bv. zomerseizoen 2010 is nog helemaal niet bekent.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Welke vlucht heb je? In principe worden nu (na het afschaffen van Cincinnati) alle vluchten van Delta door 767's uitgevoerd. En sommige voormalige NWA vluchten door Airbussen.
"Keep Georgia On Your Mind"
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Als je de vlucht & data geeft dan kan ik het exact opzoeken.

Vanuit AMS vliegt Delta (DL/NW) met de A330 en de B767... De 757 vind ik niet op het eerste zicht terug maar ik ken dan ook niet alle rechstreekse routes vanuit AMS uit m'n hoofd ;)
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo mijn vlucht is 11/06/2010 delta airlines 141 Brussel -New york
25/06/2010 delta airlines 140 New york -Brussel
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Vooralsnog staat de Boeing 767-300 in het schema, maar voor volgend jaar kan er nog vanalles veranderen, zowel de tijd als het toestel, meestal worden pas in februari de schema's definitief.(en zelfs dan verandert er nog weleens wat)
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Dat is toevallig de route die mijn vriend als piloot vaak vliegt en dat is inderdaad de 767. Maar het kan inderdaad veranderen, al ligt dat met een drukke route als dit niet voor de hand. Maar je kunt dat nu nog niet met 100% zekerheid zeggen.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Bedankt voor de hulp .Heb mijn plaatsen al kunnen veranderen nu .Nu maar hopen dat ze niet meer van type veranderen.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

kiamzo schreef:Bedankt voor de hulp .Heb mijn plaatsen al kunnen veranderen nu .Nu maar hopen dat ze niet meer van type veranderen.
Een seasonal upgrade kan er natuurlijk wel nog inzitten... Maar dan zal het wss de B764 zijn indien dit moest gebeuren, de B772 zie ik nog niet te snel op de ATL route vliegen. (Hoewel, zeg nooit nooit hé :lol:)
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

hebben geboekt bij delta airlines ,en als ik ga kijken met welk type je vliegt krijg ik een 767/300ER

Wij hebben een zelfde type : een boeing 767 maar wat zijn nu zo de betere plaatsen? We hebben 40 A B C en dit is bijna helemaal achteraan en bovendien zo zitten 2 van ons naast elkaar en 1 in de middelste rij. Zijn we dan beter met gewoon met drie naast elkaar in het midden (is misschien wel gezelliger :( Waarschijnlijk ga ik dit wel doen hoor.) Maar zouden we beter meer naar voor gaan zitten? Kwestie van de overhead tv goed te zien (in geval van gebrek aan een personal tv) We hoeven niet over te stappen dus niet echt haasten voor de volgende vlucht moeten we niet.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Op seatguru kan je zien welke plaatsen er worden aangeraden. Ik zit persoonlijk altijd het liefst zo veel mogelijk vooraan, of ik nou over moet stappen of niet. Ik wil altijd zo snel mogelijk weer uit dat krappe vliegtuig én of ik nou veel tijd heb of niet, ik verspil die liever niet met het in de rij staan bij immigrations ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Clint schreef:Ik wil altijd zo snel mogelijk weer uit dat krappe vliegtuig én of ik nou veel tijd heb of niet, ik verspil die liever niet met het in de rij staan bij immigrations ;)
Dat heb ik ook, zelfs al moet ik dan nog een tijdje wachten op mijn koffers. Maar ik ben dat zitten gewoon zo zat na een uur of acht, dat ik zelfs die extra 15 minuten niet kan wachten tot ik eruit kan. Ik ben ook altijd een van die mensen die zodra het signaal klinkt, al naast zijn stoel staat. :wink:
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Ik heb onze zitjes dan toch maar bij Delta.com verandert maar wordt dit nu automatisch aangepast ook vermits we via connections geboekt hebben? Ik ben nl net gaan kijken op mijn elektronisch ticket en daar staan nu de vorige zitjes op als gecancelled. Ik hoop dat we nu dan toch plaats hebben? Misschien (en waarschijnlijk zeker :? ) moet ik wat geduld hebben en binnen een paar dagen misschien nog eens gaan nakijken?? Want stel je voor dat ik nu helemaal niet meer mee mag :lol: :banghead:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Bandido schreef: Dat heb ik ook, zelfs al moet ik dan nog een tijdje wachten op mijn koffers. Maar ik ben dat zitten gewoon zo zat na een uur of acht, dat ik zelfs die extra 15 minuten niet kan wachten tot ik eruit kan. Ik ben ook altijd een van die mensen die zodra het signaal klinkt, al naast zijn stoel staat. :wink:
.. En voor landing procedures beginnen al je handbagage op je schoot hebt staan (voor die minstens 20 min)? haha vorige keer stond ik bij het 'bing!' van het seatbelt lampje dat uitging al voorin de Business Class (zat in Y Bulkhead). Sommige mensen vonden me volgens mij enigszins onbeschoft, maar op dat moment kon het me helemaal niks schelen ;) :lol:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

Clint schreef:
Bandido schreef: Dat heb ik ook, zelfs al moet ik dan nog een tijdje wachten op mijn koffers. Maar ik ben dat zitten gewoon zo zat na een uur of acht, dat ik zelfs die extra 15 minuten niet kan wachten tot ik eruit kan. Ik ben ook altijd een van die mensen die zodra het signaal klinkt, al naast zijn stoel staat. :wink:
.. En voor landing procedures beginnen al je handbagage op je schoot hebt staan (voor die minstens 20 min)? haha vorige keer stond ik bij het 'bing!' van het seatbelt lampje dat uitging al voorin de Business Class (zat in Y Bulkhead). Sommige mensen vonden me volgens mij enigszins onbeschoft, maar op dat moment kon het me helemaal niks schelen ;) :lol:

zo breng je het protocol en de veiligheid van andere passagiers, de maatschappij en de luchthaven in gevaar. kleine acties kunnen grote gevolgen hebben, dus neem je verantwoordelijkheid.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Wanneer de seatlight lampjes uitgaan, mag je opstaan en je naar voren bewegen en dat is dan ook wat ik gedaan heb. Zolang die lampjes aan zijn, zit ik netjes op mijn stoel met mijn riem om. Ik zie niet hoe ik anderen in gevaar breng door voor ze langs te gaan voor dat zij drie kwartier gaan rommelen om hun handbagage uit de overhead compartments te halen. Airline personeel had er absoluut geen problemen mee, ik hield me namelijk aan de regels en die paar zure gezichten in B kunnen me wat, eerlijk gezegd.
Clint's Thoughts
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

:lol: Half Schiphol kan die site volgens mij invullen ;) Na 10u met een knie in je rug, mensen die zomaar op jouw plek gaan zitten 'want je wil toch wel even van plek ruilen' etc. etc. zijn de meeste mensen niet meer zo heel begaand met de medemens.

edit, offtopic:
slechte test trouwens. Totaal geen ruimte voor nuances. 3 van de vier onderwerpen doe ik niet aan mee, geef aan dat ik inderdaad wel eens mijn tas op de stoel naast me leg in het OV (die ik trouwens wel meteen weg haal als het druk is, wat niet kan worden aangegeven), krijg ik als resultaat dat ik een onbeschoft iemand ben die papier op de stoep gooit (wat ik 1) nooit doe en 2) ook niet heb aangegeven).
Clint's Thoughts
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Ik heb de test ook even gedaan..wat een slechte test zeg. Maar goed, het resultaat geeft wel aan dat ik per jaar bij gemiddeld nul Nederlanders irritatie opwek.. LOL :D
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer