Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Valuta 'keuze' bij Polo Ralph Lauren outlets
Valuta 'keuze' bij Polo Ralph Lauren outlets
Vorig jaar probeerde Polo klanten ook al te strikken om af te rekenen in EUR, maar nu is het oppassen. Als je niet goed oplet, wordt er eraf gerekend in EUR ipv USD. Ik stel daar geen prijs op. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
gr. Eva
gr. Eva
-
Mantoinette
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Valuta 'keuze' bij Polo Ralph Lauren outlets
Inderdaad... in Denver (Castle Rock) werd ons ook gevraagd of we in euro's of Dollars wilden afrekenen. De omrekenkoers was ongunstiger dan die we zelf kregen bij de creditcard... dus niet gedaan! Maar er werd wel gevraagd wat we wilden...
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
In Florida nog nooit meegemaakt.
Maar wat niet is kan misschien nog komen.
Eerst eens zien waar je het meeste voordeel mee doet!
Maar wat niet is kan misschien nog komen.
Eerst eens zien waar je het meeste voordeel mee doet!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
raar dat ze dat doen! Hoorde overigens dat steeds meer bedrijven dit doen in de VS... 

Klopt. Dit voorjaar vroegen ze ons dat ook bij outlets in New York en Pennsylvania. Ben er niet op in gegaan. Volgens de verkoper maakte het niets uit en was het handiger omdat onze creditcards de EURO als afrekencurrency hadden en de creditcard maatschappijen een fee vragen voor de foreigncurrency transactie. Het klopt dat ze inderdaad iets van de currencyrate afhalen (2% of zoiets) als kosten (daar verdienen ze aan), maar of het direct afrekenen in EUR nu voordeliger is, weet ik niet.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik betaal niks extra's hoor als ik in Dollars afreken, behalve als ik ze contant opneem....
Volgesmij is de wisselkoers van je eigen bank altijd het voordeligst t.o.v. een winkel..
Volgesmij is de wisselkoers van je eigen bank altijd het voordeligst t.o.v. een winkel..

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben dit jaar in de outlet bij een Ralph Lauren winkel ook in euro's betaald met het afrekenen, volgens mij met de creditcard. Ik heb er verder niet op gelet, maar ik had niet door dat het onvoordelig is vanwege de koersen, de volgende keer niet meer doen dus. Ik dacht -naïef waarschijnlijk- dat we gewoon dezelfde koers zouden krijgen als op het overzicht. Verder zie ik er het voordeel ook niet echt van.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb dit ook meegemaakt bij Polo, maar ook bij Esprit in Londen. Er zijn dus meer bedrijven die deze service (?) aanbieden.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl