Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jon & Kate plus 8

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Jon & Kate plus 8

Bericht door Coyote »

Bennogr schreef:Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Ik denk dat niet alle lezers uit Nederland en België weten over wie je het hebt. :wink:

Misschien maar een nieuw topic openen Benno: Jon & Kate Plus 8.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Michael Jackson overleden

Bericht door kastelke »

Wie zijn die mensen eigenlijk? Ik zag afgelopen zomer ze overal op de covers staan. Hebben zij een tv-serie gekregen omdat ze 8 kinderen hebben, of was zij eerst een bestseller auteur en kregen ze daardoor die serie?
En blijkbaar heeft hij een affaire met iemand anders (gehad?), en gaan ze scheiden?
Ze zijn allen wel heel erg fotogeniek! (of is het 'telegeniek'?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik had ook geen flauw idee wie dat waren tot mijn reis naar de VS van afgelopen zomer. Af en toe kocht ik zo'n roddelblaadje en inmiddels weet ik een stuk meer. Ik weet inderdaad ook niet waarom ze bekend geworden zijn (ik dacht vanwege die 8 kinderen?) Maar het verhaal is: een getrouwd stel krijgt acht kinderen, eerst een 2-ling en daarna een 6-ling en hun leven wordt gefilmd. Ik geloof dat de kijkers niet zo gek op Kate waren maar afgelopen zomer is het huwelijk stukgelopen en sindsdien gedraagt Jon zich als een douchebag (********). Hij is constant aan het feesten en doet het met hele jonge meiden. Hij heeft inderdaad een relatie met zo'n meisje maar ook haar bedriegd 'ie. Verder loopt hij een beetje de celleb uit te hangen en gedraagd zich dus niet echt als een verantwoordelijke vader.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ik ga ook even mee off-topic! vind de serie Jon & Kate plus 8 echt leuk om te kijken!
Het zal je maar gebeuren, 8 kinderen! Vind Kate echt een tof wijf! Wel een beetje hysterisch af en toe, maar wie is dat niet met 8 kids! Een goede kans voor hen deze tv show, waarschijnlijk is er nu wel genoeg geld om ze alle 8 naar College te sturen..
De keerzijde van de medaille is natuurlijk alle mediagekte er om heen.
Zag eens een filmpje op internet (of foto's) dat er echt tientallen paparazzi in de bosjes liggen.
Jammer dat Jon er blijkbaar geen raad mee weet, en zo toch zijn gezin in de steek laat.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Jon & Kate plus 8

Bericht door Texas Boy »

Is dat niet die serie waar ze kinderen gebruiken om zichzelf te verrijken?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vond de serie altijd wel grappig om te kijken, maar sinds afgelopen zomer ben ik er echt klaar mee. Je kon geen televisie of radio aanzetten of ze hadden het over die twee.. they're not THAT interesting people! :P
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Coyote schreef:
Bennogr schreef:Hebben we niet iets anders belangrijks om over te praten? John en Kate bijvoorbeeld?
Ik denk dat niet alle lezers uit Nederland en België weten over wie je het hebt. :wink:

Roland
Jawel, is gewoon op de digitale TV te volgen dagelijks van 8 tot 9 uur op Travel and Living.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ik zou ook weglopen bij Kate...irritant mens is het!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hè, ik ontdekl net dat ik die zender ook heb (nooit geweten)
Vanavond maar eens kijken, ze gaan naar Oprah Winfrey in deze aflevering.

Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik heb nog nooit van ze gehoord ... Twee drielingen en een tweeling? Toeval of IVF?
Wij hebben ook even gedacht dat we nog een tweeling zouden krijgen vlak na de meiden, dat was even schrikken.
Lijkt me heel erg zwaar ....
José schreef:Jammer dat Jon er blijkbaar geen raad mee weet, en zo toch zijn gezin in de steek laat.
Hoezo dan?
Sandy
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

yarrah schreef:
Coyote schreef: Ik denk dat niet alle lezers uit Nederland en België weten over wie je het hebt. :wink:

Roland
Jawel, is gewoon op de digitale TV te volgen dagelijks van 8 tot 9 uur op Travel and Living.

Nee, niet alle lezers, ik had namelijk geen flauw idee... En zo te lezen heb ik niks gemist.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Sandy schreef:
José schreef:Jammer dat Jon er blijkbaar geen raad mee weet, en zo toch zijn gezin in de steek laat.
Hoezo dan?

Lees wat RiverCola schreef:
Ik geloof dat de kijkers niet zo gek op Kate waren maar afgelopen zomer is het huwelijk stukgelopen en sindsdien gedraagt Jon zich als een douchebag (********). Hij is constant aan het feesten en doet het met hele jonge meiden. Hij heeft inderdaad een relatie met zo'n meisje maar ook haar bedriegd 'ie. Verder loopt hij een beetje de celleb uit te hangen en gedraagd zich dus niet echt als een verantwoordelijke vader.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Is het dan nog een show, ik zie op youtube allemaal haat filmpjes 'I despise Kate' ...

[youtube]d0Pkbf4Gcvg[/youtube]
Sandy
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Sandy schreef:Ik heb nog nooit van ze gehoord ... Twee drielingen en een tweeling? Toeval of IVF?
Wij hebben ook even gedacht dat we nog een tweeling zouden krijgen vlak na de meiden, dat was even schrikken.
Hoezo dan?
Nee een tweeling en een zesling. Zielige vertoning is het allemaal. Had gehoopt dat het forum verschoond van John en Kate zou blijven :cry:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Sandy schreef: Wij hebben ook even gedacht dat we nog een tweeling zouden krijgen vlak na de meiden, dat was even schrikken.
Maar wel dubbel genieten hoor :mrgreen: !

Overigens, had voor dit topic, nog nooit gehoord van deze familie .... :roll:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

ned in MO schreef:Nee een tweeling en een zesling. Zielige vertoning is het allemaal. Had gehoopt dat het forum verschoond van John en Kate zou blijven :cry:

Al de Real Lifes zijn enorme nep, gras zien groeien is spannender :mrgreen:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ook gevolgen van dit soort bagger

http://www.cbsnews.com/stories/2009/05/ ... 2654.shtml
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Achja, ik ben zo'n iemand die dat soort series dus wel leuk vind :lol:

Althans in het begin. Kon me heerlijk vermaken bij het zien van de 6 babies en 2 iets oudere dochters.
Eer dat het spul allemaal aangekleed en in de auto zat. Allemachies.
Toen ze gingen skien in Utah helemaal. Eer dat alles ingepakt was en
op pad en dat ze geen kinderen kwijt raakten op het vliegveld.
Prachtig mooi om vanaf je bank te bekijken.

Het laatste seizoen zijn ze naar een groter huis (lees landhuis) verhuisd.
Het geld was toen duidelijk binnen en daarmee veranderde ook de serie een beetje.
Wat meer gepland allemaal. Nogmaals neem me petje af voor iemand die 8 kinderen heeft.
Het is echt heel wat.

Maar het schijnt dat ze nu met elke aflevering echt tonnen verdienen en ze hebben een contract
voor 40 afleveringen getekend en die zullen ze ook nog echt gaan maken. Ondanks alle toestanden
die ze nu allemaal over zich heen geroepen hebben. Het is duidelijk dat de tv serie dit gezin
heeft veranderd en dat is eigenlijk toch ook wel triest.

Maar het kan nog erger...
Wat hier op tv ook nog deze serie....
http://www.duggarfamily.com/
18 kids and counting.....
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

MattRob schreef:
Sandy schreef: Wij hebben ook even gedacht dat we nog een tweeling zouden krijgen vlak na de meiden, dat was even schrikken.
Maar wel dubbel genieten hoor :mrgreen: !
:offtopic: Absoluut, maar twee tweelingen binnen een jaar? :shock:
We hadden net een tweeling en ik was gelijk daarna weer zwanger (niet gepland, een grote verrassing dus) .. de verloskundige had toen een afspraak voor een spoedecho laten maken, omdat ze dacht dat ik weer een tweeling verwachtte. Maar het was er toch eentje. De jongste scheelt maar 11 maanden met zijn zusjes. Men denkt ook vaak dat ik een drieling heb .. en dat was eigenlijk al druk zat ;)
Laatst gewijzigd door Sandy op 22 sep 2009, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Ik heb denk ik alle afleveringen gezien van Jon & Kate en ik vond direct al dat Kate totaal geen respect voor Jon had....ze kon hem alleen maar afbekken...dat hij te dik, te kaal, te sloom was etc....en ze kon erg hysterisch zijn!!! Van de week een aflevering gezien dat de hele familie naar de bakker ging om cupcakes te maken en te versieren, MAAR ze gingen eerst naar de kerk, alle kids werden in hun beste outfit gehesen en na de kerk richting bakker...de kinderen mochten HELEMAAL niets, want Kate was bang dat hun mooie kleren vies werden en ze was te lui om ze om te kleden...gelukkig maar dat Jon er nog bij was om de boel een beetje op te ruien....trouwens waar maakt ze zich druk om: volgens mij hoefen ze nooit kleren voor de kinderen te kopen, maar worden ze gesponsord door oa GAP.

Maar toch kijk ik er met veel plezier naar!! Vooral de zesling vind ik helemaal leuk!!
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer