Klopt helemaal, dankjewel voor je felicitatieSandy schreef:Lees ik het goed Wiepster, ben je afgelopen donderdag in het huwelijksbootje gestapt?
Van harte gefeliciteerd
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Halloween in the USA
-
laurakassandra
- Amerika-ontdekker
Ik heb mijn man ontmoet in 92, toen hij hier gestationeerd was. Samen een dochter gekregen en de basis werd hier toen opgeheven , hij kon geen baan vinden hier en is in de States/wereld in militairy gebleven.
Dochter en ik zijn destijds nog een aantal weken in het noorden van VS op bezoek geweest, maar ik vond het leven in de US helemaal niets, had hier een baan voor het leven..dezelfde als Hekkie had
, goed geregeld met oppas voor onze dochter, dus ben weer terug gekomen.
Nu 10 jaar later en verschillende bezoeken aan Florida en New York is mijn mening over wonen en leven in de US een stuk veranderd, ook is die baan niet meer voor het leven, Nederland niet meer wat het een aantal jaren geleden was.
Hij zit niet meer in militairy of contractors business, gewoon een vaste baan in Florida.
De vonk is er nog steeds en hebben besloten dat we het nu er maar op moeten wagen en zijn dus afgelopen donderdag getrouwd.
We gaan de dcf procedure volgen en binnenkort komt hij hier een aantal weken.
Medio juni 2006 gaan we dan verhuizen.
Dochter en ik zijn destijds nog een aantal weken in het noorden van VS op bezoek geweest, maar ik vond het leven in de US helemaal niets, had hier een baan voor het leven..dezelfde als Hekkie had
Nu 10 jaar later en verschillende bezoeken aan Florida en New York is mijn mening over wonen en leven in de US een stuk veranderd, ook is die baan niet meer voor het leven, Nederland niet meer wat het een aantal jaren geleden was.
Hij zit niet meer in militairy of contractors business, gewoon een vaste baan in Florida.
De vonk is er nog steeds en hebben besloten dat we het nu er maar op moeten wagen en zijn dus afgelopen donderdag getrouwd.
We gaan de dcf procedure volgen en binnenkort komt hij hier een aantal weken.
Medio juni 2006 gaan we dan verhuizen.
Nou, er is dus HELEMAAL NIEMAND geweest!!!Mack schreef:Ik ben benieuwd of er nog kindjes zijn die ons huisje (in Rotjeknor!) weten te vinden morgenavond... Ze zouden langs de deur komen, ik heb vijf zakken snoep gekocht... Maar met kinderpostzegels zijn ze ook nooit geweest...
Maar ja, anders eet ik het zelf wel op...
Iemand nog een snoepje???

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Foto's van vanavond:

De jongste als vampieres

Moi, als Chinese Takeout

Mijn zoon als een "shark attack victim" (zelfgemaakt "kostuum")

Versiering

Mijn man als tovenaar

Een vriendelijke heks

Mooi uitgesneden pompoenen

De jongste als vampieres

Moi, als Chinese Takeout

Mijn zoon als een "shark attack victim" (zelfgemaakt "kostuum")

Versiering

Mijn man als tovenaar

Een vriendelijke heks

Mooi uitgesneden pompoenen
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Oh Petra, wat leuk ! En wat enig, dat take-out pak - zelf gemaakt denk ik ?
En dan de rest van de familie, dat alles alleen voor langs de deuren of was er ergens ook een feestje ?
Hier in de buurt weinig huizen in H. sfeer. Vanavond heb ik de plastic pompoen met lichtje buiten gezet, zelf mijn diadeem met rode duivelshoorntjes opgezet en voor bijna 40 dollar aan snoep uitgedeeld.
De meeste kids hadden zich leuk verkleed en ook opgemaakt, maar mijn favoriet was toch wel het kleine jongetje verkleed als bij.
Dit jaar heb ik zelf ook uit de snoepbak gegeten, en zo wordt ik allengs toch Amerikaanser.....
En dan de rest van de familie, dat alles alleen voor langs de deuren of was er ergens ook een feestje ?
Hier in de buurt weinig huizen in H. sfeer. Vanavond heb ik de plastic pompoen met lichtje buiten gezet, zelf mijn diadeem met rode duivelshoorntjes opgezet en voor bijna 40 dollar aan snoep uitgedeeld.
De meeste kids hadden zich leuk verkleed en ook opgemaakt, maar mijn favoriet was toch wel het kleine jongetje verkleed als bij.
Dit jaar heb ik zelf ook uit de snoepbak gegeten, en zo wordt ik allengs toch Amerikaanser.....
-
Sunflower
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
wat een leuke foto's!! Ik ben het wel eens met Dolphin, Ik denk dat het in NL nooit zo zal worden als hoe het in Amerika is. Ik zou bijna denken dat wij nederlanders daar te nuchter voor zijn...Jammer, want opzich vind ik het wel een leuke traditie...
Zijn er meer mensen met foto's ?
Is het volgende "feest" in Amerika nu niet Thanksgiving?? of is dat ook al geweest ?
Zijn er meer mensen met foto's ?
Is het volgende "feest" in Amerika nu niet Thanksgiving?? of is dat ook al geweest ?
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wij hebben toch carnaval? Kan ook heel eng zijn!dolphin schreef:Leuke foto's. Lijkt mij een leuke traditie. Ook al zie je steeds meer Halloweenproducten hier in Nederland, het zal nooit hetzelfde worden. Soms vind ik dat best jammer.
Probleem hier is denk ik dat Halloween maar 1 dag is, en net in een tijd dat we ons voorbereiden op andere feestdagen. Het trick or treaten kennen we toch wel? Sint Maarten in het noorden, Luilak in de Randstad en Drie Koningen in het Zuiden.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Leuke foto's, Petra! En een prachtige heksen hoed! Mijn kostuum kwam van een danswinkel, of all places!
Het volgende feest is inderdaad Thanksgiving.
Het volgende feest is inderdaad Thanksgiving.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC