Is dit een probleem of niet? Of moeten we hem ons iets mee laten geven waaruit blijkt dat hij het heeft betaald met zijn creditcard?
Alvast bedankt voor het antwoord

Bij welke bank zit je?Dezz schreef:Ik ben student (WO), 23 jaar en krijg geen creditcard omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Anders had ik natuurlijk een creditcard genomen
Misschien dat mijn broer een creditcard kan regelen bij zijn Canadese bank, ik zal het eens vragen aan hem.
Bedankt voor de adviezen!
Rabobank, maar geen enkele bank wil me een creditcard geven helaas.Grandu schreef:Bij welke bank zit je?Dezz schreef:Ik ben student (WO), 23 jaar en krijg geen creditcard omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Anders had ik natuurlijk een creditcard genomen
Misschien dat mijn broer een creditcard kan regelen bij zijn Canadese bank, ik zal het eens vragen aan hem.
Bedankt voor de adviezen!
Maar zijn broer studeert er en heeft dan waarschijnlijk ook een canadese rekening.RNA schreef:Grandu. Een europese pinpas werkt buiten europa ALLEEN in de geldautomaten en dus niet in winkels. Je kan er alleen geld mee opnemen.
Een creditcard in Canada zal je ( als tourist) kunnen vergeten....
Maar als zijn broer meegaat naar Salt Lake City is er toch op z'n minst één iemand met een creditcard zodat er altijd betaald kan worden? Ik neem aan dat als een broer en zus/broer samen op vakantie gaan, ze ook wel bij thuiskomt even het geld eerlijk kunnen verdelen. Dan kan toch één iemand in de VS met een creditcard betalen?RNA schreef:Die kan dan toch alleen een creditcard voor zichzelf aanvragen? Die kan Dezz dan niet gebruiken, alleen zn broer.
Jij kan toch ook geen creditcard aanvragen voor je neefje uit Canada die een weekje op bezoek komt?
:dunno:RNA schreef:Grandu. Een europese pinpas werkt buiten europa ALLEEN in de geldautomaten en dus niet in winkels. Je kan er alleen geld mee opnemen.