Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dude: Phoenix - Las Vegas (Dude's tweede ...)
Re: Reis Dude: Phoenix - Las Vegas (Dude's tweede ...)
Nou wie weet tot over 2 weken in Moab!! Onze cruise america camper heeft een Nl vlaggetje en op dee voorkant een Monument Valley afdruk.
veel plezier!! thuul
veel plezier!! thuul
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Heel veel plezier en natuurlijk een goede vlucht!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Heel veel plezier! en een goede reis
Hey,
we zijn eindelijk aangekomen en eerste verslagje staat online (nog geen foto's)
we hebben, samen met Diny (ORANGE) en Albert vertraging gehad in Washington bij onze overstap
Wel leuk om hen even ontmoet te hebben
Groetjes
Bart en Evy
we zijn eindelijk aangekomen en eerste verslagje staat online (nog geen foto's)
we hebben, samen met Diny (ORANGE) en Albert vertraging gehad in Washington bij onze overstap

Wel leuk om hen even ontmoet te hebben

Groetjes
Bart en Evy
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Fijne reis, bijzonder dat je een Equinox mee kreeg....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Jammer van de vertraging.
Die Diny en Albert kom je ook overal tegen. Wij kwamen ze vorig jaar in San Francisco tegen...
Fijne vakantie en veel plezier! Ga jullie verslag bijhouden!
Roland
Die Diny en Albert kom je ook overal tegen. Wij kwamen ze vorig jaar in San Francisco tegen...

Fijne vakantie en veel plezier! Ga jullie verslag bijhouden!

Roland
- Rebekka1977
- Amerikafan
Heel veel plezier gewenst, wij gaan jullie ook zeker volgen!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Altijd leuk om met de naderende herft
af en toe een leuk verslagje te lezen. Have fun!

Gr, Gerben
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Diny (ORANGE) heeft ook een geweldig humoristisch stukje geschreven op haar weblog over deze heenreis met hindernissen en de minimeeting met Bart en Evy (met foto).Dude schreef:we hebben, samen met Diny (ORANGE) en Albert vertraging gehad in Washington bij onze overstap
Wel leuk om hen even ontmoet te hebben![]()
"Valse start" noemt Diny het.....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ja Marjan, zij beschrijft het prachtig, met tot op de minuut correcte gegevens
Ik ben er wat losser over gegaan. Ik spreek ergens in mijn verslagje ook van een valse start maar de auto maakte die valse start wel weer snel goed
groetjes vanuit Tucson
Bart

Ik ben er wat losser over gegaan. Ik spreek ergens in mijn verslagje ook van een valse start maar de auto maakte die valse start wel weer snel goed

groetjes vanuit Tucson
Bart
Grts, Bart
Re: Dude's tweede ...
Johan nogmaals bedankt voor deze tip.johan1973 schreef: Zo hebben wij het vorig jaar ook gedaan. Overnachtingstip voor Bisbee: http://www.theshadydell.com Wij hadden de Airfloat. The Shady Dell zit een eindje van het centrum aan de oostkant van de mijn (afgegraven gat) richting Douglas. Restauranttip: Bisbee Grille in het centrum, uitstekend eten, en je zou kunnen vragen naar een zitplek aan de bar bij de gezellige Jenn. Uiteraard ontbijten bij Dot's Diner, grenzend aan Shady Dell. Ga je vanaf Douglas weer richting I-10, dan kom je bij Deming langs het Visitor Center van New Mexico (exit #81).
Johan
Wij zitten momenteel in the shady dell ondanks dat we niet geboekt hadden !
Er was nog wat plaats vrij en we zitten nu in the mansion. Verslag van dag 3 staat nu online.
we waren ook op zoek gegaan naar die bisbee grille maar die hebben we niet gevonden. we zijn nu mexicaans gaan eten in bisbee. En helaas is het net morgen sluitings dag bij dot's diner dus ontbijten hier zal ook niet lukken. maar voor de rest alles prima hier

Groetjes uit bisbee
bart
Grts, Bart
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dag 3 zie ik nog niet, leuk verslag, lekkere herkenbare foto's van de Apache Trail, ik wil weer!
hmm vreemd pete
Normaal stond alles online voor ik bovengaande poste. Hier werkt toch alles, verslag en foto.
Bart

Normaal stond alles online voor ik bovengaande poste. Hier werkt toch alles, verslag en foto.
Bart
Grts, Bart
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb vanmorgen vroeg al dag 3 gelezen en ook de foto's bekeken, dus het stond er wel.....Pete.Z schreef:Dag 3 zie ik nog niet, leuk verslag, lekkere herkenbare foto's van de Apache Trail, ik wil weer!

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ah, geweldig!Dude schreef:Wij zitten momenteel in the shady dell ondanks dat we niet geboekt hadden !
Er was nog wat plaats vrij en we zitten nu in the mansion.
Voor de volgende bezoekers dan maar: Bisbee Grille zit naast het Visitors Center in een soort van overdekt winkelcentrum (waar niet echt winkels in zitten...).Dude schreef:we waren ook op zoek gegaan naar die bisbee grille maar die hebben we niet gevonden.
Have a nice trip!
Johan
Jongens jongens wat een dag vandaag
Wij hebben vandaag meer dirtroad gereden dan vorig jaar op onze ganse reis, en wat voor één
Wij probeerde binnendoor van Kasha Katuwe naar Bandelier te rijden maar reden mis. Daar vroegen we de weg en die stuurde ons via een dirtroad. Nu waarschuwde hij ons wel dat er tricky stukken tussen zaten maar dat het wel te doen was. Achteraf gezien was het enorm leuk en prachtig (geen enkele andere auto tegen gekomen) maar op het moment zelf was het toch wel goed uitkijken welk spoor ik moest nemen. Het regent al enkele dagen in gans New Mexico dus hier en daar waren diepe geulen getrokken door de af gevoerde regen.Van de slechtste stukken heb ik zelfs geen foto's genomen, gewoon omdat ik dacht dat ik er beter niet kon stoppen. Mijn verslag ervan voor op de site moet ik nog schrijven maar ik wou het hier al even kwijt

grtz vanuit Farmington
Bart
Ahja KKTR was prachtig !!

Wij hebben vandaag meer dirtroad gereden dan vorig jaar op onze ganse reis, en wat voor één

Wij probeerde binnendoor van Kasha Katuwe naar Bandelier te rijden maar reden mis. Daar vroegen we de weg en die stuurde ons via een dirtroad. Nu waarschuwde hij ons wel dat er tricky stukken tussen zaten maar dat het wel te doen was. Achteraf gezien was het enorm leuk en prachtig (geen enkele andere auto tegen gekomen) maar op het moment zelf was het toch wel goed uitkijken welk spoor ik moest nemen. Het regent al enkele dagen in gans New Mexico dus hier en daar waren diepe geulen getrokken door de af gevoerde regen.Van de slechtste stukken heb ik zelfs geen foto's genomen, gewoon omdat ik dacht dat ik er beter niet kon stoppen. Mijn verslag ervan voor op de site moet ik nog schrijven maar ik wou het hier al even kwijt

grtz vanuit Farmington
Bart
Ahja KKTR was prachtig !!
Grts, Bart
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Bart en Evy,
Spannend he op die manier te rijden. Als het dan wel allemaal goed gaat is het kicken achteraf dat je dit volbracht hebt. Ik kan me voorstellen dat je dit alvast even kwijt wilde.....
Jammer dat het zo regenachtig is momenteel in dat gebied. Las het ook al in het verslag van Dny (ORANGE). Ik volg met plezier ook jullie liveverslag en zie dan ook uit naar het verhaal hierover en de KKTR. Wij vonden het daar prachtig.
Gr. Marjan
Spannend he op die manier te rijden. Als het dan wel allemaal goed gaat is het kicken achteraf dat je dit volbracht hebt. Ik kan me voorstellen dat je dit alvast even kwijt wilde.....

Jammer dat het zo regenachtig is momenteel in dat gebied. Las het ook al in het verslag van Dny (ORANGE). Ik volg met plezier ook jullie liveverslag en zie dan ook uit naar het verhaal hierover en de KKTR. Wij vonden het daar prachtig.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Johan, ook nog eens bedankt voor deze alternatieve route !johan1973 schreef:Mooie en originele route.
Mocht het nodig zijn: een niet zo snelle, maar wel mooie route gaat ten zuiden van Shiprock via de I-13 over de Buffalo Pass naar de 191.
Johan
Echt mooi het stuk van de buffalo pass. We waren trouwens veel eerder in Chinle dan dat google maps aangaf.
We zitten nu in de Best Western Inn in Chinle en gaan morgen vroeg de White house ruine trail doen. Vanmiddag hebben we de viewpoint gedaan aan de North Rim.
Grtz from CdC
Bart
Grts, Bart
Hoi Bart, we zitten sinds vanavond in Moab op Canyonsland RV park. Het is hier heerlijk weer en hartstikke gezellig. Dus tot binnenkort 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 1800 Weergaves
-
Laatste bericht door Moniquevr
-
- 7 Reacties