Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Baan ICT
Baan ICT
Hallo,
weet niet of dit goede topic is maar merk ik snel genoeg.
Ik ben nu nog bezig met me studie ICT.
Wat mijn doel (droom) is. Om hardware te onderzoeken op sporen, tracen, noem maar op soort van in labratorum alleen zonder te maken te krijgen met Dna, stoffen. gaat mij dus puur om de computerapparatuur.
Nu is zo baan in nl moeilijker te vinden dan in de us.
Om lang verhaal kort te maken.
Is het mogelijk om als nler terecht te komen in een hierbovengenoemde functie zoals bij de FBI?
of moet je hier nog speciale opleiding voor volgen. Heb al gegoogeld en op de site zelf gekeken van de FBI heb helaas niks kunnen vinden.
weet niet of dit goede topic is maar merk ik snel genoeg.
Ik ben nu nog bezig met me studie ICT.
Wat mijn doel (droom) is. Om hardware te onderzoeken op sporen, tracen, noem maar op soort van in labratorum alleen zonder te maken te krijgen met Dna, stoffen. gaat mij dus puur om de computerapparatuur.
Nu is zo baan in nl moeilijker te vinden dan in de us.
Om lang verhaal kort te maken.
Is het mogelijk om als nler terecht te komen in een hierbovengenoemde functie zoals bij de FBI?
of moet je hier nog speciale opleiding voor volgen. Heb al gegoogeld en op de site zelf gekeken van de FBI heb helaas niks kunnen vinden.
Re: Baan ICT
In Nederland heet die instantie de digitale recherche. Ik zou niet weten wat de amerikaanse tegenhanger is. Misschien dat je daarvoor met hun contact kan opnemen.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Probleem is dat je een geldig visum moet hebben om de US binnen te geraken om te werken. Dat kan je in ieder geval als schoolverlater nog niet krijgen. Je zal op zijn minst eerst enkele jaartjes een stevige reputatie in eigen land moeten opbouwen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
bedankt voor de reacties ben iniedergeval al een stapje verder.
kan weleens een mail sturen naar ze met de vraag hoe of wat.
kan weleens een mail sturen naar ze met de vraag hoe of wat.
- Bandido
- Amerika-expert
Bijkomend probleem is dat men bij federale instanties in de VS, zoals de FBI, normaliter alleen Amerikaanse staatsburgers aannemen.
"Keep Georgia On Your Mind"
dat is minder goed nieuwsBandido schreef:Bijkomend probleem is dat men bij federale instanties in de VS, zoals de FBI, normaliter alleen Amerikaanse staatsburgers aannemen.
Heb inmiddels mail gestuurd met informatie
dus word nu even afwachten.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vrees dat je geen reactie van hen moet verwachten. Momenteel zullen zij -meer nog dan anders- overstelpt worden met mensen (Amerikanen!!!) die voor hen willen werken.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 13851 Weergaves
-
Laatste bericht door newamsterdam