rene.jager schreef:Ik stel voor ik... ennuuh dan mag de avatar van Spaceace op formaat 200x200Sandy schreef:
LOL grapjas - en wie bepaalt dan in welke categorie een forumlid valt..

rene.jager schreef:Ik stel voor ik... ennuuh dan mag de avatar van Spaceace op formaat 200x200Sandy schreef:
LOL grapjas - en wie bepaalt dan in welke categorie een forumlid valt..
Da's nou de 'Straight out of bed' look'PeeJay schreef:Nou, die mag zun haar haar ook wel eens kammen zeg....![]()
Gelijk maar groter gemaakt..Dennis schreef:Goed nieuws: het maximale avatarformaat is verhoogd naar 80x80 en de maximumgrootte is nu 8KB. Veel plezier ermee!
Zo dan!rene.jager schreef:Ik stel voor ik... ennuuh dan mag de avatar van Spaceace op formaat 200x200
Dank je wel Dennis.Dennis schreef:Goed nieuws: het maximale avatarformaat is verhoogd naar 80x80 en de maximumgrootte is nu 8KB. Veel plezier ermee!
Ik haal hem al weg... Volgens mij was ik nl. de enige met een afbeelding in mijn handtekeningCoyote schreef:Dank je wel Dennis.Dennis schreef:Goed nieuws: het maximale avatarformaat is verhoogd naar 80x80 en de maximumgrootte is nu 8KB. Veel plezier ermee!
Nog een opmerking die niet zozeer met de avatars te maken heeft als wel met het gebruik van een afbeelding in "de handtekening". Persoonlijk hoeft dat van mij niet. Het wordt er alleen maar rommelig van.
Is natuurlijk maar mijn eigen bescheiden mening...![]()
Roland
Je kan ook voor beide AA-awards opgaanwendyjol schreef:Zoals jullie zien word ik van deze discussie helemaal zzzzzenuwwwachtiggggg.
Ben ik net de winnaar geworden van die geweldige Ammy Award "leukste avatar", komt Sandy op de proppen met het verzoek voor een grotere.
Nu moet ik dus naarstig op zoek naar een nieuwe. Voorlopig dus maar even in Halloween stijl.... tot ik natuurlijk weer eentje gevonden heb die aan de "leukste" standaard voldoet. Of zal ik komend jaar toch maar een gooi gaan doen naar de titel van PeeJay??