Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar te overnachten na Yosemite?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mickey02
Amerika-ontdekker

Waar te overnachten na Yosemite?

Bericht door mickey02 »

Het is bijna zover 7 september vertrekken we naar het zuidwesten!!
We hebben het meeste geboekt maar zitten nog met 1 overnachting.
We gaan 12 september de hele dag Yosemite in en willen de volgende dag via Death Valley naar Las Vegas rijden.
Aangezien dat een heel stuk is willen we al ergens tussen Yosemite en Death Valley overnachten.
Ik heb al gekeken bij Lee Vining en Mammoth Lakes maar nog niet echt hele leuke hotels gezien of heel duur.
Toen dacht ik aan Bakersfield of Fresno langs de andere kant.
Kom er niet goed uit jullie nog iedeen?

Groetjes Marieke
Victorinox
Amerika-ontdekker

Re: Waar te overnachten na Yosemite??

Bericht door Victorinox »

Yosemite beleef je het best in de camping, als er nog plaats is natuurlijk. Wij overnachten in oktober op lower pines, plaats 19.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Lone Pine is een aardige plek om te overnachten, hoewel ik zelf zou proberen door te rijden tot de grens van Death Valley NP, en een overnachting zou doen in Panamint Springs resort, als die plek hebben voor die dag.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Bishop heeft ook heel wat lodging. Na de drukte van Yosemite is het wellicht leuk om in Panamint Springs te overnachten. Geen TV, telefoon of cell phone ontvangst. Heerlijk rustig. Lone PIne is ook prima.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 31
Contacteer:

Re: Waar te overnachten na Yosemite?

Bericht door Coyote »

Heb je Motel 6 in Mammoth Lakes al eens geprobeerd? Basic maar vaak wel heel betaalbaar. Ik heb er zelf ook al eens geslapen. Mammoth Lakes is ook nog eens een aardige stad om te overnachten.

Bishop is inderdaad ook een leuk stadje om te overnachten. Vorig jaar hadden wij een overnachting in Lee Vining maar hadden achteraf gewild dat we in Bishop waren gebleven.

Roland
Since 1982: 31 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij hebben een reservering voor de Ramada in Bishop via priceline.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Claudie
Amerika-ontdekker

Bericht door Claudie »

Wij zijn vanuit Yosemite via Bodie naar Death Valley gereden en overnachtten daar in het Furnace Creek Ranch Resort.
Dat ligt dus midden in Death Valley. Was blij dat we daar pas rond half acht 's avonds het park binnenreden, het was me daar echt veel te warm.
Even de auto uit bij de Sand Dunes en het leek alsof er iemand een fohn op ons hield.
De volgende dag stonden we tussen zeven uur en half acht 's morgens bij Badwater, hebben Artists Drive en Zabriski Point gedaan en daarna doorgereden naar LV.
Zo hebben we de ergste hitte ontweken.
Eigenlijk ben ik dus best een watje haha :lol:
coxb
Amerika-ontdekker

Bericht door coxb »

Wij verbleven in Lee Vining in Murphy's Motel. Ik geloof een 90$ voor een mooie kamer.
Zeer vriendelijke dame daar ook, wij waren de sleutels van onze vorige B&B vergeten af te geven en zij heeft ze gratis voor ons verstuurd :-)
Ik zou er zo weer verblijven.
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Wij zijn vanuit Oakhurst door Kings en Sequoia park naar Visalia gereden. En daar in het Holiday Inn overnacht. De volgende dag via Lake Isabella naar Death Valley gereden (mooie tocht) en overnacht in Furnace Creek.

Groet, Lauren
jvt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door jvt »

Wij zijn na Yosemite ook naar Bodie gegaan en daarna via Mammoth Lakes naar Benton Hot Springs. Er zit daar een B&B met hottubs. Vlakbij Benton is een warmwaterbron en daar maakt het dorp graag gebruik van. Heel apart: al het water is warm (in de vijver, in de toiletpot, de sproeiers, etc.). Het is een leuke B&B met ruime kamers, een goed ontbijt en gratis gebruik van de hottubs (3 stuks). Wij lagen in het warme water te genieten van de sterrenhemel. De volgende dag zijn wij door Death Valley naar Las Vegas gereden en dat was qua tijd prima te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer