Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Bart H: vakantie Florida
Reis Bart H: vakantie Florida
Hallo allen,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me aangemeld omdat ik de komende periode 2 keer mag afreizen naar de States.
In oktober 2009 ga naar Florida om aldaar eea te doen. Nu kom ik daar niet elke week, dus mijn vraag aan jullie is of jullie nog interessante tips hebben wat we kunnen gaan doen. We hebben een auto tot onze beschikking (een beschiede full-size).
Het programma ziet er als volgt uit:
dag 1: aankomst Orlando
dag 2 t/m 5 Orlando
dag 6: "reizen" naar Daytona Beach
dag 7 t/m 9 Daytona beach
dag 10 t/m 12: Cruise door de Bahama's
Dag 13: Orlando
Dag 14: Vertrek richting Amsterdam
Ik hoor graag van jullie! Beter teveel tips dan te weinig!
Grtz,
Bart
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me aangemeld omdat ik de komende periode 2 keer mag afreizen naar de States.
In oktober 2009 ga naar Florida om aldaar eea te doen. Nu kom ik daar niet elke week, dus mijn vraag aan jullie is of jullie nog interessante tips hebben wat we kunnen gaan doen. We hebben een auto tot onze beschikking (een beschiede full-size).
Het programma ziet er als volgt uit:
dag 1: aankomst Orlando
dag 2 t/m 5 Orlando
dag 6: "reizen" naar Daytona Beach
dag 7 t/m 9 Daytona beach
dag 10 t/m 12: Cruise door de Bahama's
Dag 13: Orlando
Dag 14: Vertrek richting Amsterdam
Ik hoor graag van jullie! Beter teveel tips dan te weinig!
Grtz,
Bart
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: vakantie Florida
Dag 6 ga je de hele dag reizen naar Daytona.
Ga je te voet of zo?
Op 1,5 uur ben je gemakkelijk van Orlando naar Daytona hoor! :beerchug:
Ga je te voet of zo?
Op 1,5 uur ben je gemakkelijk van Orlando naar Daytona hoor! :beerchug:
Oke, dat scheelt dan al.. hebben we daar een extra dag om te verblijven..
- Bandido
- Amerika-expert
Ik ken Daytona goed omdat we daar een huis hebben, maar je blijft er wel een beetje lang. Zoveel is er eerlijk gezegd als toerist nou ook weer niet te zien. Misschien leuker om bv iets eerder af te zakken en naar bv Cape Canaveral of Ft. Lauerdale te gaan. Of naar Miami, maar dat is een beetje afhankelijk van waar jullie naar de Bahamas vertrekken. Een andere interessante plek daar in de buurt is St. Augustine, een van de oudste nederzettingen in Amerika, destijds gesticht door de Spanjaarden. Het is even ten noorden van Daytona.
Ik ken trouwens nog wel een heel leuke zaak om wat te eten: "Our Deck Down Under". Het adres is: 78 Dunlawton Ave
Port Orange, FL 32127. Het is een zaak met veel seafood en je zit op een groot terras boven het water. Heel relaxed en heel betaalbaar! Zeker proberen.
Ik ken trouwens nog wel een heel leuke zaak om wat te eten: "Our Deck Down Under". Het adres is: 78 Dunlawton Ave
Port Orange, FL 32127. Het is een zaak met veel seafood en je zit op een groot terras boven het water. Heel relaxed en heel betaalbaar! Zeker proberen.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Te lang in Daytona?
Valt te zien of je daar tussen 14 en 17 oktober (2010) bent.
Dan is het er namelijk "Biketoberfest".
Als je van Harley's houdt toch...
Valt te zien of je daar tussen 14 en 17 oktober (2010) bent.
Dan is het er namelijk "Biketoberfest".
Als je van Harley's houdt toch...
Ik was er graag heen gegaan, echter ga ik in oktober 2009 al richting The Sunshine State...
Biketoberfest is er elk jaar, dit jaar van 15 t/m 18 oktober. 
- Bandido
- Amerika-expert
Als je er tijdens Biketoberfest bent, hoop ik dat je en van motoren houdt en al een hotelkamer hebt. 
Hotelkamer heb ik wel, echter hou ik totaal niet van motoren..
Heb net nog even gekeken en laat ik nu net de 15de vertrekken uit Daytona..
Heb net nog even gekeken en laat ik nu net de 15de vertrekken uit Daytona..
Laatst gewijzigd door markro op 29 aug 2009, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: In een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten.
Reden: In een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten.
Als je niet van motoren houd, wat doe je dan in Daytona? In Orlanda heb je zoooooooveel mega fantastische pretparken binnen je bereik.
Anuschka
Anuschka
- Bandido
- Amerika-expert
Alsof iedereen van pretparken houdt. En motoren heb je alleen in Daytona alleen tijdens Biketoberfest.
Re: Bart H: vakantie Florida
Heb zojuist gezien hoe groot de pretparken in orlando zijn.. toch wel iets groter dan dat ik had gedacht..
Daytona gaan we lekker heen om "uit te rusten" lekker aan het zwembad / strand liggen en aan niets denken.
Daytona gaan we lekker heen om "uit te rusten" lekker aan het zwembad / strand liggen en aan niets denken.
Re: Reis Bart H: vakantie Florida
Daar ben ik weer even.
Ik heb via via vernomen dat er een soort en met van "Hop-pas' is voor de pretparken aldaar. Zijn er mensen die mij hier iets meer over kunnen vertellen? Waar kan ik het aanschaffen? Wat zijn de kosten ongeveer? Is het d emoeite waard..
Ik lees het graag...
Ik heb via via vernomen dat er een soort en met van "Hop-pas' is voor de pretparken aldaar. Zijn er mensen die mij hier iets meer over kunnen vertellen? Waar kan ik het aanschaffen? Wat zijn de kosten ongeveer? Is het d emoeite waard..
Ik lees het graag...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1414 Weergaves
-
Laatste bericht door crazywarning
-