Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...
Oh maar dat gaat snel Rob, ik ben ook minstens 3 kilo aangekomen in één week tijd.Rob schreef:Heb jij Roland zo verwend, in mijn herinering was hij vorig jaar dunner (bij de meeting)
En wat me zo van Rolands vorige reis is bijgebleven, houdt hij ook van lekker eten : ))
Gelukkig gaat het er hier weer snel vanaf, wanneer je eenmaal weer terug in de routine bent.
(ik ben overigens nog steeds niet terug in mijn normale doen ; ))
De blote voeten van Petra vielen mij ook direct op, leuk : ))
Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Overigens vond ik Roland er goed uitzien, maar ja, ik had hem natuurlijk nog nooit ontmoet, dus geen idee of hij zwaarder of lichter is dan voorheen
Laatst gewijzigd door Petra/VS op 24 okt 2005, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Blote voeten
Brr, erg off topic, maar kan het even niet laten. Mij vielen de blote voeten ook onmiddelijk op en ik krijg er rillingen van.Ja, ik loop als het even kan op blote voeten, inderdaad
Als voorlichter/cursusleider bij de Diabetesvereniging Nederland is ons eerste advies aan mensen: loop nooit op blote voeten! Mensen met diabetes hebben vaak én een verminder gevoel in hun voeten én een hele moeilijke genezing. Dus: een niet gevoeld scherp dingetje op de grond kan leiden tot onopgemerkte wonden, slechte genezing daarvan en alle ellende van dien ...
Maar ja, da's mijn invalshoek en gelukkig heeft niet iedereen diabetes
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
En toen was de vakantie alweer voorbij...
Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties.
Gisterochtend ben ik na een goede vlucht, om even na 06.00 uur, weer op Schiphol geland.
De ontmoetingen met Mieke, PeeJay en Petra waren ontzettend leuk. Bij alledrie werd ik even gastvrij ontvangen. Grote klasse! :doublethumb:
Het weer zat niet altijd even mee, maar toch heb ik volop van de herfstkleuren kunnen genieten. Binnenkort ga ik aan de slag met het reisverslag en de foto's (ook die van afgelopen zomer).
Groet,
Roland
Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke reacties.
Gisterochtend ben ik na een goede vlucht, om even na 06.00 uur, weer op Schiphol geland.
De ontmoetingen met Mieke, PeeJay en Petra waren ontzettend leuk. Bij alledrie werd ik even gastvrij ontvangen. Grote klasse! :doublethumb:
Het weer zat niet altijd even mee, maar toch heb ik volop van de herfstkleuren kunnen genieten. Binnenkort ga ik aan de slag met het reisverslag en de foto's (ook die van afgelopen zomer).
Groet,
Roland
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Oké,
ik kan het niet laten. Dit was de auto waar ik 14 dagen in rond mocht rijden de afgelopen twee weken...

Ford Mustang Cabrio
Onderweg kreeg ik veel positieve reacties van de mensen. Allemaal vonden ze het een prachtige auto. Jammer dat het weer niet altijd mee zat, maar gelukkig kon ik toch nog enkele dagen met de kap naar beneden rondrijden.
Roland
ik kan het niet laten. Dit was de auto waar ik 14 dagen in rond mocht rijden de afgelopen twee weken...
Ford Mustang Cabrio
Onderweg kreeg ik veel positieve reacties van de mensen. Allemaal vonden ze het een prachtige auto. Jammer dat het weer niet altijd mee zat, maar gelukkig kon ik toch nog enkele dagen met de kap naar beneden rondrijden.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5203 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv