Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Punto
Punto
Hallo,
Ik ben Sharon Janssen uit Maastricht (limburg). Ik ben 23 jaar.
Samen met mijn vriend Raymond ben ik in Februari 2009 voor het eerst naar Amerika geweest --> Las Vegas.
Dit is ons zo goed bevallen dat we (snel) weer terug willen.
11 sept. aanstaande is onze 2de reis naar Amerika gepland. Dit keer een rondreis van 4 weken.
Ik heb me aangemeld op het forum om antwoord te krijgen op vragen waarmee ik zit en natuurlijk tips en ideeen opdoen.
Groetjes Sharon
Ik ben Sharon Janssen uit Maastricht (limburg). Ik ben 23 jaar.
Samen met mijn vriend Raymond ben ik in Februari 2009 voor het eerst naar Amerika geweest --> Las Vegas.
Dit is ons zo goed bevallen dat we (snel) weer terug willen.
11 sept. aanstaande is onze 2de reis naar Amerika gepland. Dit keer een rondreis van 4 weken.
Ik heb me aangemeld op het forum om antwoord te krijgen op vragen waarmee ik zit en natuurlijk tips en ideeen opdoen.
Groetjes Sharon
- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Punto
Hoi Sharon,
Welkom op het AllesAmerika forum. 4 weken! wat een heerlijk vooruitzicht. Waar ga je deze keer naar toe?
Veel plezier hier op het forum.
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
Welkom op het AllesAmerika forum. 4 weken! wat een heerlijk vooruitzicht. Waar ga je deze keer naar toe?
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Welkom Sharon op ons forum. Bij jou heeft de Amerikaverslaving ook toegeslagen, begrijp ik.....
Leuk hoor. Ik heb je route bekeken en het wordt vast deze keer ook een mooie trip. Nog een paar berichten en dan wordt er voor jou ook een routekaartje gemaakt.
Veel plezier op ons forum!
Gr. Marjan

Leuk hoor. Ik heb je route bekeken en het wordt vast deze keer ook een mooie trip. Nog een paar berichten en dan wordt er voor jou ook een routekaartje gemaakt.
Veel plezier op ons forum!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties
)
Bedankt voor jullie reacties

We willen een rondreis maken startend in Las Vegas, dan via het solar project in de mojave dessert naar San Diego - Los Angeles via de kustweg naar San Francisco - Lassen volcanic national park - Reno - Lake Tahoe - Yosemite - Sequoia national park - Lake Isabella - Death valley - Red rock canyon en weer naar Las Vegas (waar we nog een midweek verblijvenWelkom op het AllesAmerika forum. 4 weken! wat een heerlijk vooruitzicht. Waar ga je deze keer naar toe?
Groetjes
Ellen

Ja idd, wil er zeker nog vaker terug gaan en vooral veel verschillende dingen zienWelkom Sharon op ons forum. Bij jou heeft de Amerikaverslaving ook toegeslagen, begrijp ik.....