Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route 66

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Bart H.
Amerika-newbie

Route 66

Bericht door Bart H. »

Hallo allemaal,

Ik de periode van 31 maart t/m 21 april ga ik, samen met een vriend, een langgekoesterde droom in vervulling laten gaan. Eindelijk gaan we de route 66 rijden. We hebben er samen hard voor gespaard en we hebben reeds al een aantal reserveringen gemaakt:

1. Vlucht Amsterdam - Chicago
2. Vlucht Los Angeles - Amsterdam
3. Huurauto (Standaard SUV[type Trailblazer])
4. 1e 2 nachten in Chicage (Sofitel Chicago)

Er zijn al vast mensen die deze route eerder hebben gereden. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn er nog zaken waar wij rekening mee moeten houden? Wat moeten we vooral doen en wat moeten we vooral NIET doen. We hebben de reis zelf overigens via exit-reizen geboekt.

Grtz,
Bart
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Route 66

Bericht door Rob »

Overnachten jullie onderweg in hotels of willen je kamperen, zeker in het noorden kan het nog koud zijn met mogelijk nog sneeuw.
Bart H.
Amerika-newbie

Bericht door Bart H. »

Wij zijn van plan om onderweg in hotels / motels te slapen het is maar net wat er op ons pad komt.
wouterf
Amerika-newbie

Bericht door wouterf »

Rob schreef:Overnachten jullie onderweg in hotels of willen je kamperen, zeker in het noorden kan het nog koud zijn met mogelijk nog sneeuw.
Alleen de eerste twee nachten zijn geboekt (is volgens ons ook handig voor de 'papieren' die moeten worden ingevuld). Onderweg doen we het op de bonnefooi. Hotels en/of motels hebben wel de voorkeur. Heb je nog leuke tips?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Leuk dat jullie Route 66 gaan rijden. Wij zijn het ook van plan volgend jaar. :D

Over overnachtingen schreef ik hier al wat.

Wat voor informatie hebben jullie al gevonden over Route 66? Zelf heb ik enkele boekjes en dvd's (zie hieronder) over Route 66 aangeschaft. Geeft je veel informatie over wat er zoal te doen is langs de route. Ook heb ik de route al beschikbaar voor mijn TomTom. Gedownload via Historic Route 66.

DVD's:

DVD Box over Route 66: Route 66: Marathon Tour - Chicago to L.A..

Afbeelding

De box bevat 5 DVD's, een kaart van Route 66 en een aantal leuke ansichtkaarten. Het geheel is verpakt in een mooie blikken trommel. Deze heb ik gekocht in Amerika zelf maar wie weet wel te bestellen via bijv. Amazon.com.

en

Riding Route 66 van de Travel Channel.

Afbeelding

Zie voor meer informatie hier.

Succes met jullie planning.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik woon vlakbij route 66 (Springfield missouri)
Als mensen route 66 rijden recomendeer ik altijd Branson Missouri, een toeristische trekpleister met jaarlijks 7 miljoen toeristen. ookal ben je vroeg in het jaar, toch leuk om een dagje naartoe te gaan.

mark
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer