Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat betaalden jullie voor jullie camper?
Wat betaalden jullie voor jullie camper?
Graag zou ik weten wat jullie betaald hebben voor jullie camper.
Daarbij uiteraard de grootte van de camper, welke maatschappij, welke huurtermijn en de -periode.
Ook de reisorganisatie?
Daarbij uiteraard de grootte van de camper, welke maatschappij, welke huurtermijn en de -periode.
Ook de reisorganisatie?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Wat betaalden jullie voor jullie camper?
8-9 tot 6-10 2009 €51,00 per dag
17-4 tot 15-5 2010 €53,10 per dag (dit is met 10% vroegboekkorting)
CS-30/31
El-Monte
Tioga Tours
Prijs is kale dagprijs ex tax hier komen dus nog allerlei kosten bij.
Camper voor dit jaar is in september 2008 geboekt
Camper voor 2010 is deze maand geboekt
17-4 tot 15-5 2010 €53,10 per dag (dit is met 10% vroegboekkorting)
CS-30/31
El-Monte
Tioga Tours
Prijs is kale dagprijs ex tax hier komen dus nog allerlei kosten bij.
Camper voor dit jaar is in september 2008 geboekt
Camper voor 2010 is deze maand geboekt
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij komen gemiddeld op 100 euro per dag voor de grootste camper van Moturis, één keer in voorjaar voor Miami - Dallas en één keer najaar New York - New York. Daar zitten dan wel alle kosten bij, inclusief mijlen, persoonlijke pakketten, taxen en verzekeringen. Dit betaalden we de laatste jaren bij Road Bear ook zo'n beetje.
Ik kan nooit zoveel met kale camperhuur en dagprijzen, zie liever het totale plaatje. Ik vind het echter weer niet zo netjes om mijn offertes hier openlijk neer te zetten. Wij boeken altijd bij Tioga Tours en ik ben erg tevreden over ze.
Ik kan nooit zoveel met kale camperhuur en dagprijzen, zie liever het totale plaatje. Ik vind het echter weer niet zo netjes om mijn offertes hier openlijk neer te zetten. Wij boeken altijd bij Tioga Tours en ik ben erg tevreden over ze.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik geef een kale dag prijs omdat wij geen camper- of personalkit er bij nemen en de mijlen kan je niet bij alle verhuurders afkopen. Ook nemen we altijd een PAD-transfer en ook de verzekeringen kunnen veel verschillen per verhuurder.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dat bedoel ik precies: daarom hebben mensen denk ik niet zoveel aan een kale dagprijs. Het hangt af van het seizoen, wel of geen kits, het aantal mijlen, de maat van de camper, welke verzekeringen, welke staat (tax!) en de transfers.
Ik vind daarom dat mensen best zelf hun wensen bij het reisbureau kenbaar kunnen maken en dan offerte kunnen opvragen van verschillende verhuurders. Dan kan je pas echt vergelijken voor je persoonlijke situatie.
Ik vind daarom dat mensen best zelf hun wensen bij het reisbureau kenbaar kunnen maken en dan offerte kunnen opvragen van verschillende verhuurders. Dan kan je pas echt vergelijken voor je persoonlijke situatie.
- Gypsygirl1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Geboekt met vroegboekkorting en gratis camperkit, met 2 persoonlijke pakketten, verzekeringen, drop off (halve kosten vanwege vroegboeken) kosten, 1e hotelovernachting en tax betaalden wij van 26 mei tot 1 juli dit jaar ongeveer 68 euro per dag bij Cruise America voor een (degelijke, bijna nieuwe) C25.
Van Orlando naar Denver in 5 weken.
Van Orlando naar Denver in 5 weken.
Can-Alaska2013:http://revoreis.wordpress.com/
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
USA2009:http://www.coreningrid2009.wordpress.com
USA2008:http://www.ewiontour2008.wordpress.com
USACan2007:http://www.coreningrid2007.wordpress.com
USACan2005:http://www.coreningrid2005.wordpress.com
Sjeesje! Wat is dat allemaal goedkoop zeg!
Ik zat op een dikke E150/E180 per dag, dat was voor 'n Road Bear A Klasse 30 ft.
Ik zat op een dikke E150/E180 per dag, dat was voor 'n Road Bear A Klasse 30 ft.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het ligt echt aan het seizoen en wanneer je boekt.
Tja hoogseizoen en met de 15% vroegboek korting... volgende keer toch voor 31 oktober doen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom denk jij dat wij het hoogseizoen vermijden
??
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja wrijf het er maar weer even in
Dat wij in het hoogseizoen moeten is voor ons een reden (niet de belangrijkste) om een auto te huren i.p.v. een camper.
Voor die € 180 per dag kunnen wij een leuk hotelletje huren en nog 3 keer per dag uit eten ook.
Marjon
Dat wij in het hoogseizoen moeten is voor ons een reden (niet de belangrijkste) om een auto te huren i.p.v. een camper.
Voor die € 180 per dag kunnen wij een leuk hotelletje huren en nog 3 keer per dag uit eten ook.
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook jouw kids krijgen de leeftijd dat ze niet meer mee zullen gaan. Nog even geduld 
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Die leeftijd hebben ze al maar Joyce (dan 19) wil nog steeds mee
Maar ach, ik zie het maar als een compliment dat ze nog steeds met haar ouders mee wil.
(En ik vind het stiekem ook wel heel gezellig.)
Marjon
Maar ach, ik zie het maar als een compliment dat ze nog steeds met haar ouders mee wil.
(En ik vind het stiekem ook wel heel gezellig.)
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier hadden ze het snel gezien
Nah, wij krijgen nu vrienden die mee willen, da's ook weer leuk. Dit jaar met z'n vieren in een camper maakte de rest wel een stuk goedkoper.
Volgend jaar gaan we wel met drie campers trouwens, allemaal gróte mensen! Maar eerlijk is eerlijk: zoals wij gaan met zo'n bakbeest, dan geloof ik echt niet dat je goedkoper uit bent met een camper hoor. Wij betalen voor sommige campings voor onze voorjaarsreis wel 80 dollar per nacht. Hardstikke duur daar in Florida. Maar ja, daar zijn hotels ook weer niet goedkoop.
Al met al is een camper volgens mij al snel duurder als je met twee personen bent en niet veel zelf kookt, maar ik ben er nou eenmaal verslaafd aan. Ik heb totaal niks met die hotelkamers, elke keer weer ergens anders.
Volgend jaar gaan we wel met drie campers trouwens, allemaal gróte mensen! Maar eerlijk is eerlijk: zoals wij gaan met zo'n bakbeest, dan geloof ik echt niet dat je goedkoper uit bent met een camper hoor. Wij betalen voor sommige campings voor onze voorjaarsreis wel 80 dollar per nacht. Hardstikke duur daar in Florida. Maar ja, daar zijn hotels ook weer niet goedkoop.
Al met al is een camper volgens mij al snel duurder als je met twee personen bent en niet veel zelf kookt, maar ik ben er nou eenmaal verslaafd aan. Ik heb totaal niks met die hotelkamers, elke keer weer ergens anders.
Je geeft zelf aan van wat de prijzen afhankelijk zijn. Er is dus eigenlijk geen zinvol antwoord op te geven.obeliks schreef:Graag zou ik weten wat jullie betaald hebben voor jullie camper.
Ook de reisorganisatie?
Er zijn toch genoeg sites waar men dit online kan laten berekenen. (b.v. http://camper.nl)
Je krijgt dan een lijst per verhuurder en campertype.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Die prijs is wat mij tegenhoudt om een camper te huren.
Voor dat bedrag per nacht, kan ik in 1 van de vele hotels in Amerika gerieflijker slapen.
Daarbij komen de hogere benzinekosten en ook nog eens de overnachtingsprijzen op een camping.
Begrijp dat er voordelen zijn aan het camperen. Het meer in de natuur en zo.
Maar weet niet of ik die extra prijs daar nou echt voor over heb.
Misschien zijn er mensen die mij kunnen overtuigen met hun beweegredenen om wel voor een camper te gaan.
Voor dat bedrag per nacht, kan ik in 1 van de vele hotels in Amerika gerieflijker slapen.
Daarbij komen de hogere benzinekosten en ook nog eens de overnachtingsprijzen op een camping.
Begrijp dat er voordelen zijn aan het camperen. Het meer in de natuur en zo.
Maar weet niet of ik die extra prijs daar nou echt voor over heb.
Misschien zijn er mensen die mij kunnen overtuigen met hun beweegredenen om wel voor een camper te gaan.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoewel wij klant zijn van Tioga Tours en ik niet snel ga veranderen als ik ergens tevreden ben (dus nu ook niet), kijk ik vaak op de site van Travelhome om een indicatie van de prijzen te krijgen.
@ Petra: overtuigen? Het is een gevoel ... kweet niet, ik voel me gewoon heerlijk in zo'n groot bakbeest en kan er echt naar verlangen.
@ Petra: overtuigen? Het is een gevoel ... kweet niet, ik voel me gewoon heerlijk in zo'n groot bakbeest en kan er echt naar verlangen.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik ga echt niemand overtuigen om met een camper te reizen, het is gewoon waar je jezelf het lekkerst bij voelt., het is tenslotte jou vakantie.
Voor de een zal dat hotel, auto en 3x per dag uit eten gaan zijn, voor de ander een camper.
Misschien is het duurder zoals Marjon aan geeft, maar ik heb dat er dan graag voor over.
Ik zou me dood ongelukkig voelen, 4 weken hotel in en uit.
Voor de een zal dat hotel, auto en 3x per dag uit eten gaan zijn, voor de ander een camper.
Misschien is het duurder zoals Marjon aan geeft, maar ik heb dat er dan graag voor over.
Ik zou me dood ongelukkig voelen, 4 weken hotel in en uit.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben echt geen hotelmens, zit er tegenwoordig vaker dan voorheen door mijn werk, maar ik vind het gewoon niks. En nee, ook niet in Amerika, geprobeerd en spijt dat we de camper hadden ingeleverd!
Ik wil alleen nog maar in hotels in steden waar je echt 'downtown' moet zitten, zoals in Manhattan. Anders zal ik waar het kan kiezen voor een camper. Maar echt, het is een gevoel, kan het niet uitleggen.
Ik wil alleen nog maar in hotels in steden waar je echt 'downtown' moet zitten, zoals in Manhattan. Anders zal ik waar het kan kiezen voor een camper. Maar echt, het is een gevoel, kan het niet uitleggen.
Nu bij Moturis one way specials vanaf USD 9,95 per dag. Je moet dan wel bv binnen 14 of 21 dgn een camper van A naar B brengen. Incl 100 mijl per dag en verzekeringen. Kits, extra mijlen etc. bijboeken.
mvrgr,
Stefan
mvrgr,
Stefan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1740 Weergaves