Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

World Series 2005

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
olavski
Amerikafan
Contacteer:

World Series 2005

Bericht door olavski »

Afbeelding

Game 1: HOU @ CWS, Sat Oct. 22 - 7:30 pm
Game 2: HOU @ CWS, Sun Oct. 23 - 7:30 pm
Game 3: CWS @ HOU, Tue Oct. 25 - 8 pm
Game 4; CWS @ HOU, Wed Oct. 26 - 8 pm
Game 5*: CWS @ HOU, Thu Oct. 27 - 8 pm
Game 6*: HOU @ CWS, Sat Oct. 29 - 7:30 pm
Game 7*: HOU @ CWS, Sun Oct. 30 - 7:30 pm

* indien nodig

Afbeelding v Afbeelding

Leuk, 2 teams die ik niet verwacht had. :)

Ik volg het reguliere seizoen niet echt goed, per team 162(!) wedstrijden is me echt teveel van het goede :mrgreen: maar de series zijn zeker de moeite waard. :)

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
DPlane13
Amerika-ontdekker

Bericht door DPlane13 »

de manier waarop de Astros de Cards buitenspel hebben gezet was vrij indrukwekkend

maar....

SOX FTW!
MrsMiaWallace
Amerikafan

Bericht door MrsMiaWallace »

Even voor familie die dit weekend terugvliegt naar Nederland: zijn de WS in NL ook op televisie te zien?
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

MrsMiaWallace schreef:Even voor familie die dit weekend terugvliegt naar Nederland: zijn de WS in NL ook op televisie te zien?
Ik ben bang van niet. ;)

1-0 CWS, goede wedstrijd. :)

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Stitch
Amerika-newbie

Bericht door Stitch »

MrsMiaWallace schreef:Even voor familie die dit weekend terugvliegt naar Nederland: zijn de WS in NL ook op televisie te zien?
Ja, maar alleen op Canal+. Moet je wel een abonnement op hebben dan.
Misschien wat samenvattingen op Studio Sport?
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

De NOS deed vorig jaar geloof ik nog wel aan live verslagen. Maar als canal+ de rechten heeft zal dat wel niet lukken. Vandaag hadden ze om 2 uur een samenvatting (die ik ergens van internet hoop te plukken). Hopelijk zenden ze de komende tijd nog meer uit...
MrsMiaWallace
Amerikafan

Bedankt. :)

Ik was ook al bang van niet... nou ja, ze hebben gisteravond in elk geval de eerste wedstrijd kunnen zien. Geen idee of ze Canal+ hebben maar ik zal het in elk geval doorgeven.

Was inderdaad een prima wedstrijd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Volgens Studio Sport wordt de 2de wedstijd (vannacht NL time) morgen ook weer uitgezonden (helaas alleen een samenvatting)
Rob
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Rob schreef:Volgens Studio Sport wordt de 2de wedstijd (vannacht NL time) morgen ook weer uitgezonden (helaas alleen een samenvatting)
Rob
Weet je ook een tijdstip?
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

freekb2 schreef:
Rob schreef:Volgens Studio Sport wordt de 2de wedstijd (vannacht NL time) morgen ook weer uitgezonden (helaas alleen een samenvatting)
Rob
Weet je ook een tijdstip?
Helaas niet :cry:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Net de 2de wedstijd gezien (samenvatting) het zit dus in de avonduitzending van Studio Sport.
De Sox gaan dus met 2-0 aan de leiding.
Rob
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Rob schreef:Net de 2de wedstijd gezien (samenvatting) het zit dus in de avonduitzending van Studio Sport.
De Sox gaan dus met 2-0 aan de leiding.
Rob
Ja, heb ik ook gezien.

Gezien de samenvatting was het een mooie spannende wedstrijd.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Het is een belevenis, hier in Chicago. Ik heb beide wedstrijden in een local "wateringhole" bekeken op een groot scherm en het was een enorm groot feest. Met name wedstrijd 2, met de grand slam homerun van Paul Konerko en de beslissende homerun van Scott Podsednik, was een fantastische ervaring. Voor Nederlandse begrippen, het gevoel in de stad is vergelijkbaar met de halve finale van het EK in 1988 toen Nederland van Duitsland won. Generaties van Sox fans, van opa tot vader tot zoon, hebben hier op gewacht.

Op naar de derde wedstrijd vanavond in Houston. It ain't over until the fat lady sings...maar het ziet er voor Chicago niet slecht uit. Zoals men hier zegt... "Let's Kick Some Ass-tros"

Overigens, voor fans in Nederland is dit misschien een optie: http://mlb.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/subsc ... _index.jsp
MrsMiaWallace
Amerikafan

:lol: Jan... vrienden van ons in Houston zeggen dat het nog niet binnen is voor de White Sux.... :lol:

Leuk die World Series. Altijd weer genieten. Ben zelf jaren geleden bij de NLCS en de WS aanwezig geweest en dat was echt fantastisch - en dat is een 'understatement'.

Het maakt mij weinig uit wie er wint, maar het zou wel leuk zijn als de Astros nu aan het winnen slaan - een WS van 4 wedstrijden is zo kort!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Jan Visser schreef:...het gevoel in de stad is vergelijkbaar met de halve finale van het EK in 1988 toen Nederland van Duitsland won....
Leuk Jan. Voor mij is het ongeveer hetzelfde gevoel als toen Toos Jansen de 8e plaats haalde bij het jaarlijkse fierljeppen in Juinen voor vrouwen boven de 75 Kg.... :mrgreen:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Jan Visser schreef:...het gevoel in de stad is vergelijkbaar met de halve finale van het EK in 1988 toen Nederland van Duitsland won....
De EK in '88 kan ik me nog goed herinneren, dat was één groot feest naderhand hier in de stad : ))
Daarna ben ik een tijd lang helemaal in de ban van de EK en WK geraakt (nu kan ik moeilijk wennen aan de nieuwe spelers).
Sandy
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

MrsMiaWallace schreef:Het maakt mij weinig uit wie er wint, maar het zou wel leuk zijn als de Astros nu aan het winnen slaan - een WS van 4 wedstrijden is zo kort!
We zullen het speciaal voor jou even rekken. Wordt het 4-2, ook leuk ;-)
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

PeeJay schreef:Leuk Jan. Voor mij is het ongeveer hetzelfde gevoel als toen Toos Jansen de 8e plaats haalde bij het jaarlijkse fierljeppen in Juinen voor vrouwen boven de 75 Kg.... :mrgreen:
Dat kan ik me ook nog goed herinneren, wat een hoogtepunt was dat. Ik heb er weken niet van kunnen slapen ;)
DPlane13
Amerika-ontdekker

Bericht door DPlane13 »

zojuist is game 3 afgelopen en de Sox leiden met 3-0.
Het is hier nu 1:32am en de wedstrijd is een record voor de world series qua lengte: ongeveer 5h 40m (!!) ..dacht dat het nooit afgelopen zou zijn.

Thank you Astacio! :lol:
MrsMiaWallace
Amerikafan

14 innings... ben er niet eens voor op gebleven... pffff.... maar had het wel gewild!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer