@Martijn, Linda, Anton, Wouter en Wilco : Zoals Elke ook al opmerkte vreesde ik ook een beetje dat het mss niet 'thrill' genoeg zou zijn voor jullie. Maar gelukkig hebben jullie er toch van genoten. Dat was trouwens aan Linda duidelijk te merken toen we jullie 's avonds zagen. Ze zag er superenthousiast uit (vanwege haar score). Jullie hebben kei-mooie foto's! Spijtig genoeg kan ik de onze (waarschijnlijk niet zo'n mooie) niet uploaden omdat ons kabeltje thuisligt en de apple geen kaartlezer heeft. (tenzij iemand hier daar een oplossing voor heeft).
@ avdakker : gelukkig spreek je van 'gemiddelde' leeftijd
@ Linda : Mss had je je tas dringend terug nodig, anders had je me gerust kunnen bellen. Ik had m kunnen ophalen en vrijdag zit Cis in Coevorden, dan had je m dan terug gehad. Maar ik vermoed dat je m zo lang niet had kunnen missen.
@Marjan : super dat je de anubis hebt gedaan. Alhoewel je zei dat je er niet gerust in was, was er aan jou niets te merken.
Wij hebben er trouwens zelf ook van genoten. Ik moet bekennen dat ondanks mijn man er werkt, ik er al heeel lang niet meer geweest ben. Lees een jaar of twee, buiten de openingsreceptie van anubis. Verschillende attracties had ik zelf nog niet gezien.
De meeste leden had ik al wel eens gezien op de meeting of het etentje in Belgie of in Europapark. Nancy en Peter waren nieuw en we vonden het een heel aangename kennismaking!
Door alle positieve reacties heb ik nu een ventje dat fier is
Carine