Lucky bastard!bluemoon schreef:Dat is het voordeel van offshore werken, ik heb 32 vrije weken per jaar :beerchug: :dance:

Ik wist wel waar ik zat in mijn vrije tijd.

Lucky bastard!bluemoon schreef:Dat is het voordeel van offshore werken, ik heb 32 vrije weken per jaar :beerchug: :dance:
Yeehaw schreef:Je kan ook altijd een reis naar Las Vegas boeken, daar je reisgeld winnen, gaan rondtrekken en weer terug naar Las Vegas om met een volle knip de terugreis weer te aanvaarden..........
Alleen 's nachts he!!! laat dat even duidelijk zijn overdag zijn we er helemaal bijlelie schreef:Ik weet zeker dat dat met de jetlag te maken heeft. Als ik 's nachts in Amerika wakker word, weet ik precies waar ik ben.
In Nederland ben ik zelf behoorlijk uitgeput van de vakantie + de jetlag erbij en dan raak ik blijkbaar in de war. Heb er wel een week last van (van het in de war zijn 's nachts).
Inderdaad, die schoonouders (hoewel we nog niet getrouwd zijn en zij bang zijn dat we dat ooit ook in Vegas doen)...Wij hebben er in tegenstelling tot de meesten hier nog 'slechts' 2 op de teller, maar gaan volgend jaar weer. "Alweer naar Amerika??", krijg je dan te horen. "Nederland is toch ook leuk?" Ja, alleen 330x kleiner...Ben blij dat ik nog ruim voor mn 40e er achter ben dat de USA ok zijn, hopelijk nog wat bezoekjes te gaan!nikky_vv schreef:Het ergste is dat veel mensen het niet begrijpen: "gaan jullie nou alweeeer naar Amerika?" Horen we dan.... vooral van schoonouders die verzot zijn op culturele Europareizen![]()
Hihi, alsof er maar 2 mogelijke vakantielanden ter wereld zijn: Amerika of Nederland.Gerben Steeg schreef: "Alweer naar Amerika??", krijg je dan te horen. "Nederland is toch ook leuk?" Ja, alleen 330x kleiner...Ben blij dat ik nog ruim voor mn 40e er achter ben dat de USA ok zijn, hopelijk nog wat bezoekjes te gaan!