Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hebben meer mensen hier 'last' van?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: hebben meer mensen hier 'last' van?

Bericht door Coyote »

bluemoon schreef:Dat is het voordeel van offshore werken, ik heb 32 vrije weken per jaar :beerchug: :dance:
Lucky bastard! :wink:

Ik wist wel waar ik zat in mijn vrije tijd. :mrgreen:
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gewoon niet voor een baas werken, kan je vrij nemen zoveel als je wilt. :mrgreen:
(maar geen inkomen tijdens de vakantie,die dagen worden niet betaald,dat is dan weer jammer)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Helemaal niet meer werken kan nog beter zijn. Dan begint het grote reizen, maar wel even sparen. Eventually......
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dan kun je beter een leuk bedrag winnen :wink: (en dan ontslag nemen :mrgreen: )

Ik heb juist een paar weken over, omdat we moeilijk vrij kunnen krijgen op het werk (te weinig invalkrachten).
Straks heb ik dus 8 weken ipv 5. Het is alleen wel jammer dat ik niet langer dan 3 weken achter elkaar vakantie mag nemen.
Mijn wens is om eens een lange tijd achter elkaar een rondreis te maken door Amerika. Een week of 6 zou leuk zijn.
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Wij zijn in 2003 voor het eerst geweest. Ik riep als klein meisje altijd al dat ik naar Amerika wilde.....
Voor ons zou het ook eenmalig zijn, maar ook wij waren niet meer te houden......
In 2003 had ik er nog geen last van dat ik niet naar huis wilde.
Wel kwam het gelijk al dat ik terug wilde.....
In 2005 zijn we terug gegaan en toen was het raak, ik wilde niet naar huis!!! Maar ja het moet.
In 2007 was dat ook een probleem, toen was het heel erg zelfs, in 2008 zijn we naar Florida geweest en hadden we dat minder maar dat komt omdat we allebei doodziek waren.
En ook dit jaar was het weer geen pretje om naar huis te gaan, vooral omdat de vakantie zo relaxt was geweest en we waren nog niet uitgeput...
Wij zijn heel blij met Nederland hoor, maar als we de kans zouden krijgen zouden we voorgoed vertrekken naar Amerika, en dan richting Colorado, Idaho denk ik, maar daar zijn we nog niet uit :wink:
Wat betreft het gedesorienteerd wakker worden, ik denk dat dat bij ons ook meer net de jet-leg te maken heeft.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik weet zeker dat dat met de jetlag te maken heeft. Als ik 's nachts in Amerika wakker word, weet ik precies waar ik ben.
In Nederland ben ik zelf behoorlijk uitgeput van de vakantie + de jetlag erbij en dan raak ik blijkbaar in de war. Heb er wel een week last van (van het in de war zijn 's nachts).
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Buiten een stapel kleding (o.a. lingerie, laarzen, jeans etc. voor mijn moeilijke maat en de halve Nikes-outlet voor echtgenoot), CD's, DVD's en boeken ook een tas met Clinique huidverzorging gekocht. Die kost minder dan de helft van de prijs die ik er in NL voor betaal. Tja, dan zit je zó aan de 6600 euro... :lol:

Goede voornemens :
- baan zoeken in de off-shore (hebben ze daar management-assistentes nodig ?)
- meer staatsloten kopen
- meedoen aan postcodeloterij

Indien bovenstaande geen resultaat oplevert :
- bank overvallen
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Je kan ook altijd een reis naar Las Vegas boeken, daar je reisgeld winnen, gaan rondtrekken en weer terug naar Las Vegas om met een volle knip de terugreis weer te aanvaarden..........
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Ook wij (of ik.. arme manlief :)) zijn besmet :D.
Vorig jaar 2 weken naar New York geweest en ervan genoten omdat je waarschijnlijk nooooit meer naar Amerika gaat.
Over een paar daagjes gaan we voor de 2e keer!!! Heb in mijn hoofd al weer een route voor volgend jaar.. dat moet eigenlijk de laatste zijn want we moeten misschien ook nog ergens anders voor beginnen te sparen ;) Maar of 't ook echt de laatste is.........
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Yeehaw schreef:Je kan ook altijd een reis naar Las Vegas boeken, daar je reisgeld winnen, gaan rondtrekken en weer terug naar Las Vegas om met een volle knip de terugreis weer te aanvaarden..........

Dat ik daar in al die jaren sinds 1984 nou zelf nooit aan gedacht heb. :oops: :mrgreen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Zie je maar weer hoe goedkoop reizen kan zijn!
Diggel
Amerikafan

Bericht door Diggel »

Kijk maar even hier http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 10&t=20976 :D :D :D
We zijn net terug van een rondreis door Scandinavie maar ik ben al weer aan het plannen voor de US in 2010
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

lelie schreef:Ik weet zeker dat dat met de jetlag te maken heeft. Als ik 's nachts in Amerika wakker word, weet ik precies waar ik ben.
In Nederland ben ik zelf behoorlijk uitgeput van de vakantie + de jetlag erbij en dan raak ik blijkbaar in de war. Heb er wel een week last van (van het in de war zijn 's nachts).
Alleen 's nachts he!!! laat dat even duidelijk zijn overdag zijn we er helemaal bij :shock: :shock:
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik heb overdag nergens last van gehad dit keer. Oke, iets meer moe dan normaal, maar het viel reuze mee. Misschien komt dat wel omdat we dit keer pas om 20.00 uur vlogen vanuit Amerika (?). Dat vermoeden heb ik.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Het is allemaal zo herkenbaar, ook wij zijn besmet. Vorig jaar de reis van ons leven gemaakt, één keer met de kinderen een geweldige reis maken. En dat is gelukt. Zo goed zelfs dat heeeeeeel misschien volgend jaar weer gaan. Dit ligt voor ons dan aan de prijs van de tickets, want 5 tickets hakken er enorm in. Wij waren in 2008 €12000 kwijt in totaal voor een reis met 5 personen (3 grote kinderen die heel, heel veel eten :( , en graag shoppen) en een kleine €5000 was daarvan was voor de tickets. Ik heb nu al 2 routes klaar liggen, eentje weer in het westen die onze voorkeur heeft, maar als het erg duur is, dan ook nog eentje in het noord-oosten. Duimen dus maar dat de tickets in juli 2010 in de aanbieding gaan.
nikky_vv
Amerikafan

Bericht door nikky_vv »

Het ergste is dat veel mensen het niet begrijpen: "gaan jullie nou alweeeer naar Amerika?" Horen we dan.... vooral van schoonouders die verzot zijn op culturele Europareizen :banghead: Wij gingen in 2004 voor het eerst en zijn inmiddels 5x teruggeweest. Dit jaar zelfs in LV getrouwd! In mei dit jaar dus naar de westkust geweest, net terug van een burgerlijk weekje Italie en nu eigenlijk alweer aan het rekenen of het er volgend jaar weer inzit....
Het is een soort van continue verlangen. En ik wil er ook steeds over praten. Mensen die ik helemaal niet ken, en die zeggen dat ze naar USA gaan, voorzie ik (gevraagd en ongevraagd) van advies.
Misschien dat zorgverzekeraar een afkickprogramma heeft (maar dat wil ik helemaal niet!!!!)
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Haha! Dat advies geven, dat ken ik! Ik moet mijzelf altijd stoppen, zodra men Amerika noemt begin ik al van: "En... weet je waar je ECHT naartoe MOET?!?" En voordat ze het weten hebben ze al een complete route voor zich gepresenteerd! :lol:

ilona
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

:oops: Ik heb een collega die in Oktober gaat, en helemaal gek van me wordt. Zelf hebben ze alleen nog de tickets geregeld, en zien verder wel. Ik heb ze al tig routes en tips gegeven, vakantie al compleet ingevuld. Ze heeft straks vakantie nodig om van mij af te komen. :lol:
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

nikky_vv schreef:Het ergste is dat veel mensen het niet begrijpen: "gaan jullie nou alweeeer naar Amerika?" Horen we dan.... vooral van schoonouders die verzot zijn op culturele Europareizen :banghead:
Inderdaad, die schoonouders (hoewel we nog niet getrouwd zijn en zij bang zijn dat we dat ooit ook in Vegas doen)...Wij hebben er in tegenstelling tot de meesten hier nog 'slechts' 2 op de teller, maar gaan volgend jaar weer. "Alweer naar Amerika??", krijg je dan te horen. "Nederland is toch ook leuk?" Ja, alleen 330x kleiner...Ben blij dat ik nog ruim voor mn 40e er achter ben dat de USA ok zijn, hopelijk nog wat bezoekjes te gaan!
Gr, Gerben
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Gerben Steeg schreef: "Alweer naar Amerika??", krijg je dan te horen. "Nederland is toch ook leuk?" Ja, alleen 330x kleiner...Ben blij dat ik nog ruim voor mn 40e er achter ben dat de USA ok zijn, hopelijk nog wat bezoekjes te gaan!
Hihi, alsof er maar 2 mogelijke vakantielanden ter wereld zijn: Amerika of Nederland.
Ik hou er zelf niet zo van om twee keer naar hetzelfde te gaan, maar omdat Amerika zo groot is kan ik daar nog wel een tijdje voort denk ik. Ik zou alleen ook niet allerlei andere landen willen missen, er is zoveel moois in de wereld. Dus we zijn van plan het een beetje af te wisselen.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer