Zoals is beloofd zouden we jullie op de hoogte houden over de aanmeldingen/samenstelling van het organisatieteam voor de komende grote AllesAmerika-meeting. De aanmeldingstermijn is inmiddels verstreken en het OT is gevormd.
Er hebben zich vijf personen voor het OT aangemeld en daarnaast zijn er nog een aantal forumleden die hebben aangegeven wel mee te willen helpen met bepaalde zaken (hand en spandiensten) maar die niet direct in het organisatieteam plaats willen of kunnen nemen. Ik wil deze forumleden graag bedanken voor hun bereidwilligheid zich in te willen zetten voor het welslagen van de komende AA-meeting.
Moderator Marjan (hekkie) zal fungeren als contactpersoon voor en coördinator binnen het OT. Bovendien zal zij ook zorgdragen voor de officiële berichtgeving op het forum (mededelingen/lokatie/datum van de meeting/deelnemerslijst etc.) in een door haar nieuw te openen sticky (met slotje).
In goed overleg is besloten dat het organisatieteam zal bestaan uit de vijf aanmelders en de coördinator OT, t.w.:
1. Linda (SpaceAce)
2. Susan (Susie one)
3. Juliet (J&W)
4. Roland (Coyote)
5. Martijn (Njit)
6. Marjan (hekkie) - coördinator OT/moderator
Het OT zal op korte termijn bij elkaar komen om e.e.a. te bespreken zodat zo spoedig mogelijk locatie en datum van de AA-meeting hier op het forum bekend kan worden gemaakt. De inventarisatieronde is nu voorbij en daarom gaat het slotje op dat onderwerp. Voor alle verdere vragen, opmerkingen of ideeën kunnen jullie dit topic gebruiken.
Met z'n allen kunnen we deze AllesAmerika-meeting weer tot een groot succes maken en ik wens het OT veel succes met de organisatie daarvan.
Dank je. Ik hoop daarnaast dat we ook veel plezier zullen beleven aan het organiseren van de AA meeting. Maar gezien de samenstelling van het OT komt dat helemaal goed
Vóór dat jullie al iets geregeld hebben wil ik alvast even zeggen dat ik het sowieso geweldig vind dat mensen zich opgeven om zoiets te organiseren. :beerchug:
Mooie uitdaging, maar lijkt me een erg gezellig en (USA) kundig team, dus moet helemaal goed gaan komen ! Heel veel succes met de voorbereidingen en ik ben benieuwd naar de eerste mededelingen !
Ik heb me opgegeven bij de eerste ronde, dus staat in de planning ... Maar ja, je weet nooit of ik dan in de US zit op dat moment (we gaan 23 tm 30 november ...) !
En tja, priceline is inmiddels al redelijk bekend hier op het forum !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.