Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geboekt voor Hawaii 2009!
Re: Geboekt voor Hawaii 2009!
Gelukkig gaan we ietsje meer dan twee weken dus dan is hopelijk guillermo uitgeregend na een paar dagen... 
on the road
- steson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
@Aileen
Ik lees dat je een verzorgde reis gaat maken met geboekte hotels en huurauto....
Mag ik vragen waar je dit hebt geboekt ??
Ben nog steeds aan het orienteren......
Alvast bedankt !
Sonja
Ik lees dat je een verzorgde reis gaat maken met geboekte hotels en huurauto....
Mag ik vragen waar je dit hebt geboekt ??
Ben nog steeds aan het orienteren......
Alvast bedankt !
Sonja
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
We kwamen na enkele weken neuzen toch uit bij Exit Reizen. Simpelweg het goedkoopst in prijs / kwaliteit verhouding.
We hebben voor islandhopping gekozen, waarbij we zelf de 3 eilanden konden bepalen, aangeven in welke klasse hotels we wilden zitten (3 a 4 sterren), en wat voor een auto. Boeken ging erg gemakkelijk online, daarna nog enkel contact telefonisch en per mail gehad met een klantenservice daar. Tot nog toe tevreden over
We hebben voor islandhopping gekozen, waarbij we zelf de 3 eilanden konden bepalen, aangeven in welke klasse hotels we wilden zitten (3 a 4 sterren), en wat voor een auto. Boeken ging erg gemakkelijk online, daarna nog enkel contact telefonisch en per mail gehad met een klantenservice daar. Tot nog toe tevreden over
on the road
- steson
- Amerikafan
Ja, Exit-reizen had ik inderdaad ook al gevonden en opvallend goedkoper in prijs. En ook erg vrij in de keuze.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen daar zijn en of inderdaad alles goed geregeld was !
Laat je het nog weten ??
Bedankt en een goede reis !
Groetjes, Sonja
Ik ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen daar zijn en of inderdaad alles goed geregeld was !
Laat je het nog weten ??
Bedankt en een goede reis !
Groetjes, Sonja
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Kijk, nog meer die geboekt hebben en waarschijnlijk via Exit Reizen gaan boeken.
Wij vertrekken 21 augustus naar de V.S. voor onze Best of the west-reis en gaan 12 september nog 6 dagen door naar Hawaii
We zijn al die tijd goed geholpen en je kunt zolang je nog niet geboekt hebt, zelf dingen aanpassen in de reis. Je hoeft dus niet perse de reis te doen, zoals die op de site staat vermeld. Zo verblijven we bijvoorbeeld 3 i.p.v 2 nachten in Las Vegas
Als je al geboekt hebt en je wilt dan nog een wijziging aanbrengen kost het je pas 30 euro per wijziging voor omboekingskosten. Veel plezier nog met uitzoeken 
Wij vertrekken 21 augustus naar de V.S. voor onze Best of the west-reis en gaan 12 september nog 6 dagen door naar Hawaii
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
- steson
- Amerikafan
Dat is echt heel fijn om zo vrij te zijn in je boeking !!
Wij zitten eraan te denken om na 15 dagen West-USA nog 2 eilanden te pakken: 2 x 5 nachten.
En dan is Exit-Reizen nog steeds het goedkoopst in de prijzen !
Kun je ook gewoon een totaalpakketje aanbieden bij Exit ?? Bijv. dat je bepaalde hotels wilt boeken in de USA buiten hun standaard pakket ?
Het erge is dat ik al vanaf 2006 een totaalreis heb liggen, compleet met route en hotels. Het is er alleen nog niet van gekomen
Exit-reizen heeft trouwens ook hele leuke aanbiedingen zag ik.... Hopelijk later dit jaar ook nog !! Wij willen pas in mei 2010, dus gaan pas boeken ergens in november ofzo.
Nu nog heel hard nadenken welke eilanden we dan aan willen doen op Hawaii !!
We zoeken hele mooie baaien met blauwe zee en prachtige natuur, zat zelf te denken aan Kauai en Maui.
Fijne reis !!
Wij zitten eraan te denken om na 15 dagen West-USA nog 2 eilanden te pakken: 2 x 5 nachten.
En dan is Exit-Reizen nog steeds het goedkoopst in de prijzen !
Kun je ook gewoon een totaalpakketje aanbieden bij Exit ?? Bijv. dat je bepaalde hotels wilt boeken in de USA buiten hun standaard pakket ?
Het erge is dat ik al vanaf 2006 een totaalreis heb liggen, compleet met route en hotels. Het is er alleen nog niet van gekomen
Exit-reizen heeft trouwens ook hele leuke aanbiedingen zag ik.... Hopelijk later dit jaar ook nog !! Wij willen pas in mei 2010, dus gaan pas boeken ergens in november ofzo.
Nu nog heel hard nadenken welke eilanden we dan aan willen doen op Hawaii !!
We zoeken hele mooie baaien met blauwe zee en prachtige natuur, zat zelf te denken aan Kauai en Maui.
Fijne reis !!
Maui is in elk geval schitterend!Al is dat ook mijn enige ervaring met Hawaii...
Je hebt daar schitterende stranden, kleine dorpen, leuke bergpassen met veel bochten (en diverse spots waar je de bergen in kunt gaan, bijvoorbeeld naar een waterval) en een vulkaan.
Ik kan me voorstellen dat de andere eilanden ook mooi zijn.. Aan mij heb je dus niet zoveel
:ban:
Je hebt daar schitterende stranden, kleine dorpen, leuke bergpassen met veel bochten (en diverse spots waar je de bergen in kunt gaan, bijvoorbeeld naar een waterval) en een vulkaan.
Ik kan me voorstellen dat de andere eilanden ook mooi zijn.. Aan mij heb je dus niet zoveel
- steson
- Amerikafan
Nou, dat klinkt al erg goed hoor !!!!
We zijn zelf op Samoa en Fiji geweest dit jaar, dus het lijkt ons prachtig als we dat Pacific-gevoel op Hawaii ook kunnen vinden.....
En ik kan kiezen uit 2 eilanden hè !! Ik had bij mezelf al gedacht dat Maui daar vast bij moet zitten !!
Thanx !
We zijn zelf op Samoa en Fiji geweest dit jaar, dus het lijkt ons prachtig als we dat Pacific-gevoel op Hawaii ook kunnen vinden.....
En ik kan kiezen uit 2 eilanden hè !! Ik had bij mezelf al gedacht dat Maui daar vast bij moet zitten !!
Thanx !
goedkoopste vluchten naar Hawaii
Hoi, wie kan ons vertellen waar we de goedkoopste vliegtickets kunnen kopen naar Hawaii ( vertrek vanaf amsterdam), maar als het goedkoper is vanaf Brussel, Frankfurt, London of wat dan ook is ook prima.
We willen wel graag ong 4 dagen in Los Angeles doorbrengen op de heenreis.
We willen ong 5 jan 2010 vertrekken en 6 weken blijven dus ong. tot 15 feb 2010.( maar zijn flexibel)
Vliegen het liefst naar maui of kona, maar maakt niet uit welk eiland wat ook maar voordelig is. Bedoeling is op verschillende eilanden te kijken want we willen er eventueel gaan wonen mijn vriend en ik.
ook als jullie tips hebben voor voordelige accomodatie en/of huurauto, ik ben blij met alle hulp.
Dank je wel, Cornelia
We willen wel graag ong 4 dagen in Los Angeles doorbrengen op de heenreis.
We willen ong 5 jan 2010 vertrekken en 6 weken blijven dus ong. tot 15 feb 2010.( maar zijn flexibel)
Vliegen het liefst naar maui of kona, maar maakt niet uit welk eiland wat ook maar voordelig is. Bedoeling is op verschillende eilanden te kijken want we willen er eventueel gaan wonen mijn vriend en ik.
ook als jullie tips hebben voor voordelige accomodatie en/of huurauto, ik ben blij met alle hulp.
Dank je wel, Cornelia
Over een kleine 2 weken (5 september) vertrek ik samen met m'n vrouw op huwelijksreis richting Hawaii voor twee weken. Eerst 5 dagen Oahu, daarna 9 dagen Maui!
Nog iemand leuke tips voor Oahu/Honolulu zonder huurauto?
Nog iemand leuke tips voor Oahu/Honolulu zonder huurauto?
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ja hoor, maar waarom geen huurauto nemen (op Oahu)? Dan ben je een stuk flexibeler.
In de buurt van Honolulu heb je:
- Diamond Head (wandeling naar de top van de krater)
- Pearl Harbor
- Hanauma Bay (eigenlijk een "must")
- Wandelen door het tropische regenwoud vlak achter Honolulu (bv. Moana Valley)
Maar hoe je daar zonder huurauto moet komen zou ik niet weten.....
In de buurt van Honolulu heb je:
- Diamond Head (wandeling naar de top van de krater)
- Pearl Harbor
- Hanauma Bay (eigenlijk een "must")
- Wandelen door het tropische regenwoud vlak achter Honolulu (bv. Moana Valley)
Maar hoe je daar zonder huurauto moet komen zou ik niet weten.....
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
We zijn net terug, en hebben het heerlijk gehad!
Op O'ahu hadden we geen auto geboekt, maar ter plaatse alsnog besloten om er één 2 dagen te huren voor de North Shore, Upcountry en de oostkust (hanauma bay, japanse tempel, de ranch waar ze LOST filmen, etc). Om met de bus rond het eiland te gaan is niet echt ideaal, aangezien er maar twee per uur gaan, je van de haltes afhankelijk bent waar je uit kunt stappen, en het ruim 2 uur duurt voordat je weer terug bent schijnbaar...
Autoloze tips:
*Elke vrijdagavond ergens tussen 8 en half tien, vuurwerk voor het Hilton Hawaiian Village in Waikiki
*Pearl Harbor kun je met de bus doen vanuit Waikiki (reken op 45min. reistijd).
*Diamond Head kun je ook met de bus doen vanuit Waikiki (10 min. onderweg)
*Voor de enigste vestigingen van grote amerikaans kledingketens (zoals Abercrombie & Fitch) moet je naar Ala Moana Center net buiten Waikiki.
*Downtown Honolulu heeft enkele cultureel interessante bezienswaardigheden zoals Ioloni Plaza, het standbeeld van Kamehameha II, etc. (we zijn vanaf downtown teruggelopen naar Waikiki in een half uur). Bereikbaar met de bus.
*Chinatown is leuk, maar vergelijkbaar met andere chinatown of course. Bereikbaar met de bus.
Al met al is de stad tussen downtown en waikiki goed te bereiken ter voet. Maar je kunt voor +/- 100 euro voor twee dagen ter plekke een auto huren en het gehele eiland ontdekken. Alleen in Honolulu blijven is zonde, het eiland heeft nog zoveel meer te bieden
Op O'ahu hadden we geen auto geboekt, maar ter plaatse alsnog besloten om er één 2 dagen te huren voor de North Shore, Upcountry en de oostkust (hanauma bay, japanse tempel, de ranch waar ze LOST filmen, etc). Om met de bus rond het eiland te gaan is niet echt ideaal, aangezien er maar twee per uur gaan, je van de haltes afhankelijk bent waar je uit kunt stappen, en het ruim 2 uur duurt voordat je weer terug bent schijnbaar...
Autoloze tips:
*Elke vrijdagavond ergens tussen 8 en half tien, vuurwerk voor het Hilton Hawaiian Village in Waikiki
*Pearl Harbor kun je met de bus doen vanuit Waikiki (reken op 45min. reistijd).
*Diamond Head kun je ook met de bus doen vanuit Waikiki (10 min. onderweg)
*Voor de enigste vestigingen van grote amerikaans kledingketens (zoals Abercrombie & Fitch) moet je naar Ala Moana Center net buiten Waikiki.
*Downtown Honolulu heeft enkele cultureel interessante bezienswaardigheden zoals Ioloni Plaza, het standbeeld van Kamehameha II, etc. (we zijn vanaf downtown teruggelopen naar Waikiki in een half uur). Bereikbaar met de bus.
*Chinatown is leuk, maar vergelijkbaar met andere chinatown of course. Bereikbaar met de bus.
Al met al is de stad tussen downtown en waikiki goed te bereiken ter voet. Maar je kunt voor +/- 100 euro voor twee dagen ter plekke een auto huren en het gehele eiland ontdekken. Alleen in Honolulu blijven is zonde, het eiland heeft nog zoveel meer te bieden
on the road
Ik zou zeker ook een auto huren!
Wij hebben vorige november 4dagen aan de North Shore Hale'iwa verbleven, en dan nog 1dag in Waikiki.
Als we teruggaan, is het zeker opnieuw Hale'iwa, dit is oooooh zoooo veeeeeel mooier dan Waikiki, hier vind je nog de echte Aloha spirit.
Niet alleen in Hale'iwa trouwens, maar ook Sunset Beach ed... volledig de North Shore eigenlijk!
Zoals ze in Lost zeggen, denken wij nu dagelijk, 'we need to go back to the Island'!!
En dat gevoel hadden we bij Waikiki niet zo...
Ik zou dus in jouw geval zeker een auto huren en naar de North Shore gaan!
Wij hebben vorige november 4dagen aan de North Shore Hale'iwa verbleven, en dan nog 1dag in Waikiki.
Als we teruggaan, is het zeker opnieuw Hale'iwa, dit is oooooh zoooo veeeeeel mooier dan Waikiki, hier vind je nog de echte Aloha spirit.
Niet alleen in Hale'iwa trouwens, maar ook Sunset Beach ed... volledig de North Shore eigenlijk!
Zoals ze in Lost zeggen, denken wij nu dagelijk, 'we need to go back to the Island'!!
En dat gevoel hadden we bij Waikiki niet zo...
Ik zou dus in jouw geval zeker een auto huren en naar de North Shore gaan!
Inmiddels zijn we weer terug van 2 superweken in Hawaii. Bedankt voor de tips, we hebben inderdaad toch maar een auto gehuurd op Oahu en hebben er dan ook absoluut geen spijt van dat we Honolulu uit gegaan zijn. Hoe leuk de stad ook is, het echte Hawaii gevoel kregen we toch pas buiten de stad!
En deze twee weken smaken absoluut naar meer...
En deze twee weken smaken absoluut naar meer...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht