Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

frans&esmé

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
frans&esmé
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

frans&esmé

Bericht door frans&esmé »

Hallo allemaal,

Wij Frans & Esmé willen ons even voorstellen op dit forum we kwamen heel toevallig hier terecht, al 2 jaar willen we naar Amerika( samen met ouders) maar door diverse redenen is dit er nog steeds niet van gekomen nu is het eindelijk zover we gaan volgend jaar eind september.
Ik weet het dat is pas over één jaar maar voor die tijd moet ik nog een hoop dingen opzoeken want 1 van ons is mindervalide kan wel lopen maar geen lange stukken maakt thuis ook gebruik van een scootmobiel.
als iemand van julie meer kan vertellen over huren van een opvouwbare scootmobiel (past in de kofferbak)dan houd ik me aanbevolen alle andere suggesties en/of ideën zijn natuurlijk van harte welkom, bedankt alvast.

grz Frans & Esmé
Afbeelding
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: frans&esmé

Bericht door vana »

Hoi Frans en Esmé,

Welkom op het forum.
Wat fijn dat jullie volgend jaar toch eindelijk naar Amerika gaan. Over het huren van een scootmobiel kan ik je geen infrormatie geven maar wat ik wel weet is dat Amerika een enorm rolstoelvriendelijk land is.
Misschien heb je alvast iets aan dit en dit topic.

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis. Het gaat vast geweldig worden.

Marjon
avdakker
Amerika-ontdekker

Re: frans&esmé

Bericht door avdakker »

He welkom hier :)
Wellicht kan je hier wat mee:
http://www.scootaround.com/rentals/n/ne ... mation.htm
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer