Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winteraanbiedingen connections.be

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Winteraanbiedingen connections.be

Bericht door Annie »

Dan vinden ze het nog gek dat de reizigers niet terug komen naar Schiphol, nu de vliegtaxs is afgeschaft.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Maar waar komt dat verschil door?

Ik zag het net ook al; naar LA/SF vliegen vanaf Brussel voor €388, vanaf Amsterdam vanaf €588. :?
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Moet je niet vragen wat Nederlandsche reisbureaus verdienen aan een vliegticket !?
Qua kosten zal het voor de vliegmaatschappijen m.i. hetzelfde zijn als ze de plas oversteken vannuit Brussel of Amsterdam.
Niet dan? :banghead:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ligt niet alleen aan de reisbureaus, als je rechtstreeks bij de airline boekt heb je dat verschil ook.
Een groot deel van het verschil wordt denk ik gemaakt door de landingsrechten die de airline op Schiphol en Zaventem moeten betalen, Schiphol staat niet echt als goedkope luchthaven bekend.
Ook de brandstof prijs ligt een stuk hoger denk ik.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

hangt dit alles niet gewoon voor een groot deel gewoon af van de aanbiedingen van het moment en de overeenkomsten die bepaalde reisagentschappen met de airlines zelf maken? Wij zijn dit jaar als belgen in mei voor het eerst vanuit schiphol vertrokken omdat dat toen een stuk goedkoper uitkwam. (met united voor 380€ pp naar denver en terug uit Vegas)
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Wat baal ik zeg, mn vlucht naar fort lauderdale scheelt via connections.be 350 euro!!!!!! (voor 2 personen) op wat ik nu betaald heb, en ik kan em niet annuleren dan ben ik het hele bedrag kwijt :(
Ik heb toendertijd nog gebeld naar Connections of ze me iets konden vertellen over vluchtprijzen en of er nog een actie kwam, en dat zat er volgens de persoon aan de telefoon niet in, dus maar via Amsterdam geboekt.. balen balen balen zeg :(
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Aanbieding!!!
Nu bij Connections.be, een retour Orlando in de voorjaarsvakantie (20 - 27 februari 2010) met vertrek vanaf Brussel voor E398!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

WIj zijn dit jaar vanaf Brussel geweest, scheelt wel enorm in de kosten, maar vanuit het oosten van NL, is het toch echt wel een stuk verder, de volgende keer kan ik maar beter vanuit Duitsland gaan ofzo.
Brussel was zeker nog 2,5 uur rijden, en dat is lang, als je al een reis van een uurtje of 15 op hebt zitten.

Hebben ze bij connection ook aanbiedingen vanuit A'dam of Duitsland ofzo?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat vind ik ook het problem met Connections. Wij wonen een kwartiertje rijden van Schiphol. De tickets moeten dus wel een heel stuk goedkoper zijn wil het voor ons de moeite waard zijn om vanuit Brussel (of Duitsland) te vertrekken. Nu worden we meestal wel even door iemand afgezet en opgehaald bij schiphol maar naar Brussel zullen we toch de eigen auto moeten nemen en dus ook parkeren. En ook een overnachting in een hotel moeten betalen. Op de terugweg moeten we ook een heel stuk verder rijden om thuis te komen, daar heb ik niet zo'n zin in.

Ik hoop dat ze als wij binnenkort gaan boeken ook wat aanbiedingen vanaf Amsterdam hebben.

Marjon
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik zou toch ook bij connections kijken voor vluchten vanaf Amsterdam.
Vorig jaar was ik aan het vergelijken, hoe duur een ticket was als je vanaf Amsterdam vloog, met de zelfde vlucht die ik bij de Nederlandse aanbieders vond, ook daarin waren ze vaak goedkoper.
Voor ons maakt het verder niks uit of we van af Amsterdam of Brussel vliegen, een hotelovernachting hebben we sowieso en parkeren moeten we ook, alhoewel het bij Paula niet meer kostte dan een bos bloemen.
Eigenlijk is Brussel nog dichter bij ook.
Rebekka1977
Amerikafan

Bericht door Rebekka1977 »

Ik zat voordat wij definitief gingen boeken ook te kijken naar wat het koste om vanaf A'dam te vliegen met Connections op precies dezelfde data. Wij betalen nu € 398 pp all-in vanaf Brussel. Vanaf Amsterdam was dat € 702,-!!!

Voor ons is Brussel gelukkig dichterbij dan A'dam. Wij doen er (zonder files) krap anderhalf uur over. Nu vliegen we op zondagochtend, dus is ook heerlijk rustig op de weg en komen terug op zaterdagochtend vroeg, dus ook weer lekker rustig. Wij hebben wel het geluk dat wij altijd heel lief gebracht worden door onze (schoon) ouders.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Het scheelt inderdaad zoveel (in mijn geval 388 of 598 vanaf Amsterdam!) dat ik een ritje + hotelovernachting in Brussel er graag voor over heb!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

RiverCola schreef:Het scheelt inderdaad zoveel (in mijn geval 388 of 598 vanaf Amsterdam!) dat ik een ritje + hotelovernachting in Brussel er graag voor over heb!
Kijk dat vind ik de moeite wel waard. Dat is € 630 voor ons drieën, daar wil ik wel voor naar Brussel rijden.
Nu maar hopen dat er ook aanbiedingen komen voor juli 2010 naar Phoenix.

Marjon
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij zitten ook ernstig te twijfelen of we niet in mei een weekje NY zullen boeken. Voor 279 p.p is dat natuurlijk enorm aantrekkelijk...bijna 2 halen 1 betalen :)

Seattle is ook maar 379. Ongelooflijke prijzen zeg....

Alleen jammer dat de hotelaanbiedingen voor NY die ze ook op de site hebben staan maar tot eind maart lopen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Voor business classtarieven moet je niet bij Connections.be zijn :mrgreen: De goedkoopste tickets voor onze reis in februari zitten rond de 2350 euro, terwijl ik bij Vliegtickets.nl 1671 euro p.p. heb betaald (British Airways).
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Het is altijd de moeite waard om ook ergens anders te checken. Dus connections.be, vliegwinkel.nl, vliegtickets.nl, schipholtickets.nl, worldticketcenter.nl en cheaptickets.nl en misschien nog wat buitenlandse sites zoals cheaptickets.com, kayak.com. Of bij de maatschappijen rechtstreeks. KLM heeft zeker ook wel eens acties en lage(re) prijzen zonder dat ze er mee adverteren (zeker vanaf ZWE Antwerpen Centraal Station). En daarbij ook nog kijken of je vanaf Brussel, Dusseldorf of Schiphol vliegt voor het beste ticket in jou omstandigheden. Met kinderen vlieg ik het liefst rechtstreeks of met overstap in europa en vanaf Schiphol (dichtbij en gratis parkeren (door de werkgever betaald dan)).
Laatst gewijzigd door RuudB op 21 aug 2009, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

gratis parkeren op Schiphol ? :o Ook ik woon vlak bij Schiphol, maar vind de voordelige tarieven vanaf Brussel toch iedere keer weer de reden om vanaf Brussel te vliegen. We hebben er de laatste keren voor gekozen om de avond voor onze vlucht al heel relaxed naar Belgie te rijden en daar in een hotel te overnachten. Geen ochtendstress om de koelkast leeg te krijgen, er op te letten dat alle lichten uit zijn etc. Of we de avond ervoor nu om 5 , 6 of 7 uur vertrekken maakt dan niet uit. We vertrekken gewoon als we klaar zijn. Voor ons, lees vooral voor mij, ideaal.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Daar kan ik me helemaal in vinden! Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt mij ook heerlijk op die manier. Geen gestress, maakt niet uit hoe laat je aankomt, als je wil kun je nog lekker een hapje gaan eten in Brussel ofzo (ik weet daar een heel leuk Ethiopisch restaurant! :wink: ) en de dag van de vlucht geen lange reis naar de luchthaven meer.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wat een goede tip. Zojuist geboekt voor Brussel-Phoenix en terug San Fransisco-Brussel voor nog geen € 900 all in, met Delta. Vorig jaar betaalden we voor onze vluchten Amsterdam-Salt Lake City / Denver-Amsterdam ruim € 700 per stuk!! En Zaventem is voor ons ook nog eens dichterbij dan Amsterdam. :dance:
bompa
Amerikafan

Bericht door bompa »

met connections geboekt

vertrek september 2009 : Brussel - - Washington - Phoenix
en retour oktober Los Angeles - Londen - Brussel

met United Airlines .... 470 euro/pp ALL in
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer