Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Het is gewoon gebowld hoor!
Voor de zekerheid even snel in het woordenboek gekeken, en klopt.
bowl
bowlt
bowlen
bowlde
bowlden
gebowld

Weet dat het er raar uitziet, maar dat heb je vaak met woorden die uit het Engels komen.

maar nou moet ik wel zeggen dat mijn woordenboek niet van de nieuwste spelling is, dus wie weet.....;-)

Trouwens, ik denk niet dat boeffie het zo serieus bedoelde. Ik denk helemaal niet dat hij bedoelde dat het verkeerd is geschreven, maar wilde hij een grap maken, of PeeJay zeker weet dat hij niet "geblowd" heeft, dat hij dit niet wilde zeggen en vandaar creatief met letters, denk ik, maar goed weet het niet zeker...
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

dolphin schreef:Trouwens, ik denk niet dat boeffie het zo serieus bedoelde. Ik denk helemaal niet dat hij bedoelde dat het verkeerd is geschreven, maar wilde hij een grap maken, of PeeJay zeker weet dat hij niet "geblowd" heeft, dat hij dit niet wilde zeggen en vandaar creatief met letters, denk ik, maar goed weet het niet zeker...

Aaaah, zo had ik het nog niet bekeken, ben ook niet zo thuis in dat soort zaken (ja ik ben NLer), maar bedankt voor de uitleg, en ik hou het toch maar bij bowlen....

/PeeJay

ps. hij is een zij 8)
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

PeeJay schreef:
ps. hij is een zij 8)
oeps, dank je wel daarvoor. Sorry boeffie!
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

dolphin schreef: Trouwens, ik denk niet dat boeffie het zo serieus bedoelde. Ik denk helemaal niet dat hij bedoelde dat het verkeerd is geschreven, maar wilde hij een grap maken, of PeeJay zeker weet dat hij niet "geblowd" heeft, dat hij dit niet wilde zeggen en vandaar creatief met letters, denk ik, maar goed weet het niet zeker...
Inderdaad het was een grapje. 8)
dolphin schreef:
oeps, dank je wel daarvoor. Sorry boeffie!
No problem! :)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Roland is inmiddels ook hier aangekomen. We hebben gisteren een ontzettend leuke dag samen doorgebracht (helaas heb ik allerlei foto's genomen, maar vergeten er een van hem te nemen :oops: ).
Het verslag van onze dag staat, zoals altijd ;), op mijn blog.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Heel leuk Petra om je verslag te lezen, de volgende keer als we weer naar DC gaan, huur ik jou gewoon als gids ;)
Sandy
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Leuk hoor Petra, behin denk ik een trouwe lezer te worden van je blog. hopelijk vindt je dat goed. Vind het erg leuk.

-Chantal-
Laatst gewijzigd door dolphin op 22 okt 2005, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

dolphin schreef:Leuk hoor Petra, behin denk ik een trouwe lezer te worden van je blog. Vind het erg leuk.

-Chantal-
Hi Chantal,

Dit is de eerste keer dat je je naam onder je berichtjes zet - En ik ging er steeds zomaar vanuit dat je van het mannelijke geslacht was LOL (wat natuurlijk helemaal niet uitmaakt) - Maar zo zie je maar weer, zo'n nickname is best misleidend, onbewust maak je toch een bepaalde voorstelling bij een nick ;)
Sandy
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Tja, ik dacht ik noem maar eens mijn naam, want iedereen zegt, begrijpelijk natuurlijk, dolphin.

Haha, geeft niets hoor, je kan aan die naam niet zien of het mannelijk of vrouwelijk is.

Nickname is eigenlijk gekozen, omdat ik gek ben op dolfijnen.

-Chantal- :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

dolphin schreef: hopelijk vindt je dat goed. Vind het erg leuk.

-Chantal-
Natuurlijk!!! Hoe meer lezers hoe leuker :).
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Gelukkig maar!

Goh, ik zie steeds dat ik lekkere fouten maak (behin-moet zijn:begin, vindt je-moet zijn:vind je), je zou bijna afvragen of ik inderdaad wel studeer! ;-)
Denk dat het komt omdat ik al de hele dag aan het typen ben (uittreksel voor een tentamen dat ik binnenkort heb). Misschien is het tijd om maar eens te stoppen voor vandaag :idea:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Chantal, je kunt je fouten verbeteren door rechtsboven je berichtje op "Edit" te klikken en dan kun je verbeteren.
Heb ik ook regelmatig moeten doen bij mijn reisverslag als ik iets wilde toevoegen. Wel handig dat dat kan.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Hey Marloes. Dank je, dat weet ik en ik doe dat ook regelmatig, alleen soms kijk ik gewoon niet goed en zie later pas dat ik fouten heb gemaakt. Soms gaat de ene vinger gewoon sneller dan de andere ;-) Maar als iemand een quote van dat stukje maakt en ik verander dat, verandert het stukje in de quote niet, dus ik dacht laat maar. Maar in ieder geval bedankt :-)
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Dat is waar. En als je nu dat stukje verandert, dat slaat die qoute nergers meer op :wink: .
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Even weer een update over Roland z'n trip. We hebben gisteren uitgebreid contact gehad en zoals jullie al gelezen zult hebben heeft hij het uitermate naar zijn zin gehad bij PeeJay en Petra. Tussen beide bezoeken in heeft hij een bezoek gebracht aan Philadelphia (Liberty Bell etc.) en aan Gettysburg National Military Park.

Helaas heeft het weer deze reis niet altijd meegezeten en ook in Washington was het bewolkt weer en minder geschikt om hele mooie foto's te maken. Twee keer heeft hij met open dak kunnen rijden. De gekleurde bomen waren wel geweldig mooi en daar heeft hij bijzonder van genoten.

Vanmiddag vertrekt hij naar het vliegveld voor de terugreis naar Nederland. Morgenochtend komt hij aan. Ongetwijfeld zal hij jullie zelf van zijn belevenissen en ervaringen op de hoogte brengen.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik ben benieuwd naar de belevenissen en de foto's!!
Jammer van het weer, maar dat is natuurlijk ook wel te verwachten in deze tijd van het jaar.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Eigenlijk niet, hoor, meestal is het hier prachtig weer in de herfst. Hij heeft echt pech gehad :(. Gelukkig heeft hij vanochtend nog hier, want het is nu weer stralend en misschien kan hij dan de Memorials toch nog even gaan zien. Gelukkig is er in Washington ontzettend veel binnen te bekijken (zoals jullie wel gezien hebben op mijn blog), dus hij heeft zich vast niet verveeld :).
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef: Gelukkig is er in Washington ontzettend veel binnen te bekijken (zoals jullie wel gezien hebben op mijn blog), dus hij heeft zich vast niet verveeld :).
Dat heeft hij zeker niet Petra. Hij was zeer enthousiast over jouw rondleiding en wat hij allemaal gezien heeft.......
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Voor het laatst in Amerika gesignaleerd: Roland. Hij kwam heel leuk even afscheid nemen en nu met dit mooie weer hebben we wel foto's genomen. Hij ging nog even naar Washington om wat foto's van de Memorials te maken met mooie blauwe lucht en zou dan op weg gaan naar Dulles. Het was echt heel leuk hem te ontmoeten! Wie volgt? :D
Afbeelding
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Wie weet, wie weet :D Klinkt allemaal erg aantrekkelijk :wink:
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer