Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang voor je je paspoort met visum terug hebt?
-
svanriesen
- Amerika-ontdekker
Hoe lang voor je je paspoort met visum terug hebt?
Ik heb op 3 augustus jl mijn interview op het Amerikaanse Consultaat van Amsterdam gehad in het kader van de DV-lottery.
Alles was goed en wel, maar ik heb mijn paspoort met visum en de bruine envelop nog niet retour gehad, nu 11 dagen na het interview.
Hoe lang voordat jullie die opgestuurd gekregen hadden?
Moet ik mij zorgen maken?
Alles was goed en wel, maar ik heb mijn paspoort met visum en de bruine envelop nog niet retour gehad, nu 11 dagen na het interview.
Hoe lang voordat jullie die opgestuurd gekregen hadden?
Moet ik mij zorgen maken?
Re: Hoe lang voor je je paspoort met visum terug hebt?
Wij hadden `t met een weekje terug. Ik zou me geen zorgen maken, je kunt altijd bellen.
Het is vakantietijd dus dat kan misschien ook nog meespelen. Tenslotte is je paspoort Nederland niet uit dus wat dat betreft is het minder zorgelijk.Ik zou nog tot volgende week woensdag afwachten en dan bellen.
Kiyu
Het is vakantietijd dus dat kan misschien ook nog meespelen. Tenslotte is je paspoort Nederland niet uit dus wat dat betreft is het minder zorgelijk.Ik zou nog tot volgende week woensdag afwachten en dan bellen.
Kiyu
- Bandido
- Amerika-expert
Ik had 'm ook binnen een week terug, maar inderdaad heeft het vast te maken met de vakantieperiode. In mijn geval was het in maart. Maar geef het nog een paar dagen en bel dan eens. Een consulaat raakt echt je paspoort niet zomaar kwijt.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
svanriesen
- Amerika-ontdekker
Ik heb hem, van het consulaat heb ik trackingnummer gekregen en het advies om toch maar even op het postkantoor te kijken. Was nl al eens eerder zo gelopen. Was al op 6-8 op de post gedaan. De postbode had hem op 7-8 al aangeboden. Ik was aan het werk, dus hij stond voor een dichte deur. Alleen heeft de postbode geen briefje achtergelaten en het stuk ook niet ingescand op het postkantoor. Dus en ik wist niet dat hij al was geweest en het trackingnummer was ook niet te traceren. Maar alles goed en wel, IK HEB EM. en nu snel mn ticket boeken. :dance: :beerchug:
-
Jacqueline
- Amerika-ontdekker
gefeliciteerd!!!
wij hebben 4 augustus ons gesprek gehad en 7 augustus werden we gebeld dat we de paspoorten op mochten halen. de mevrouw daar vertelde ons dat de enveloppen alleen voor de toeristenvisa nodig waren...
wij hebben 4 augustus ons gesprek gehad en 7 augustus werden we gebeld dat we de paspoorten op mochten halen. de mevrouw daar vertelde ons dat de enveloppen alleen voor de toeristenvisa nodig waren...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5569 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-
- 2 Reacties